Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2023

Τα τραγούδια θα τα κάνω προσευχή

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και κείμενο που λέει "NEW RELEASE DISTROKID Στίχοι Αντιγόνη Τάμπα Μουσική Ιάκωβος Πάρπας ANNITA ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ <<Τα τραγούδια μου θα κάνω προσευχή>> NOW AVAILABLE Spotify MUSIC YouTube" Να 'σουν σύννεφο να έσταζες βροχή Να μου ξέπλενες μια αγιάτρευτη πληγή Δυο σταγόνες σου να πνίγουν το φιλί Ν' αργοπεθαίνω Να 'σουν άστρο τ 'ουρανού μου τις νυχτιές Να μου φώτιζες το αύριο μες το χτες Να ενώνονται του έρωτα οι ματιές Και να σωπαίνω Ρ: Τα τραγούδια μου θα κάνω προσευχή Να πεθαίνει η ελπίδα τελευταία Την αγάπη μας αιώνια μουσική Να 'χει δρόμο η καρδιά μαζί με σένα Να 'σουν κύμα απαλό τις Κυριακές Να ταξίδευες χωρίς αποσκευές Να γινόμουνα γοργόνα στις ακτές Μόνο για σένα Να με έλουζες αλμύρα και ζωή Να παγίδευα στα δίχτυα τη φυγή Και οι δυο μας με την πρώτη ανατολή Να γίνουμ' ένα Ρ: Τα τραγούδια μου θα κάνω προσευχή Να πεθαίνει η ελπίδα τελευταία Την αγάπη μας αιώνια μουσική Να 'χει δρόμο η καρδιά μαζί με σένα Αντιγόνη Τάμπα

Το τραγουδι ΕΔΩ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: