Σάββατο 30 Δεκεμβρίου 2023

Όλοι ρωτάνε

 Αραβικοί στίχοι: سألوني الناس عنك يا حبيبي كتبوا المكاتيب وأخدها الهوا بيعز عليّ غني يا حبيبي لأول مرة ما منكون سوا سألوني الناس عنك سألوني قلت لهن راجع أوعى تلوموني غمضت عيوني خوفي للناس يشوفوك مخبا بعيوني وهب الهوا وبكاني الهوى لأول مرة ما منكون سوا طل من الليل قال لي ضوي لي لاقاني الليل وطفى قناديلي ولا تسأليني كيف إستهديت كـان قلبي لعندك دليلي واللي إكتوى بالشوق إكتوى لأول مرة ما منكون سوا Ελληνικοί στίχοι: Όλοι ρωτάνε για σένα και για μένα Μέχρι κι οι άνεμοι που φτάνουν απ’ τα ξένα Κλείνω τα μάτια μην φανούν τα δάκρυά μου Χαράζει η αυγή, μα εσύ ‘σαι μακριά μου. Όλοι ρωτούν κι απόκριση δεν παίρνουν Εγώ σιωπώ, μα οι λογισμοί με δέρνουν Όλοι ρωτούν, αγάπη μου, για σένα Τους λέω θα ‘ρθεις, κι ας με πονάει το ψέμα. Πού να γυρνάς; Σε ποια κρυφά λημέρια του νου; Πως με πονάς δεν σκέφτηκες, καρδιά μου. Κλείνω τα μάτια, έχουν όλα πια χαθεί Χαράζει η αυγή, μα εσύ ‘σαι μακριά μου.

 Ένα τραγούδι των Ziyad Al Rahbani, Assi Rahbani και Mansour El Rahbani, πρωτοτραγουδισμένο από την Φεϊρούζ. Οι ελληνικοί στίχοι είναι του Γεράσιμου Παπαδόπουλου, βασισμένοι στην πρωταρχική εκδοχή. Έπαιξαν και ενορχήστρωσαν οι: Ribale Wehbé (φωνή) Μαρία Βακάλη (φωνή) Γεράσιμος Παπαδόπουλος (φωνή, ούτι) Δημήτρης Γιώργος Παπιώτης (κρουστά) Αλεξάνδρα Παπαστεργιοπούλου (κρουστά) Κώστας Αρσένης (κοντραμπάσο)

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: