Χίλια χρόνια χριστιανικού πολιτισμού διαβρώθηκαν σταδιακά, και τελικά πολιορκήθηκαν κατά μέτωπο και διαλύθηκαν από πεντακόσια χρόνια σύγχρονου, δηλαδή αντιχριστιανικού, πολιτισμού. Οι αξίες του Ευαγγελίου έχουν αντικατασταθεί από αυτές του Τεκτονισμού. τα καθήκοντα του ανθρώπου απέναντι στον Θεό και στον πλησίον του, μέ τα δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη.
Ο νέος Νόμος είναι πολύ πιο αυστηρός και αδυσώπητος από τον παλιό: όσοι τόν παραβιάζουν δεν πρέπει να περιμένουν κατανόηση, πολύ λιγότερο έλεος. Αυτό φάνηκε από την πρώτη στιγμή που ο σύγχρονος Nomos ανέλαβε την εξουσία: με τη Γαλλική Επανάσταση. Σε λίγους μήνες τρόμου των Ιακωβίνων, έπεσαν περισσότερα θύματα από όσα έκανε ποτέ η Καθολική Εκκλησία σε αιώνες και αιώνες, πολεμώντας αιρετικούς και μάγισσες. Σε αντίθεση με ό,τι λέει ο μαύρος μύθος, στο Μεσαίωνα όσοι επιβεβαίωναν μια αίρεση ξέφευγαν με μια προειδοποίηση, μια μετάνοια και μερικές φορές πρόστιμο, αρκεί να υπαναχωρήσουν. Η εποχή των συχνών θανατικών ποινών ήρθε αργότερα, τον 16ο και τον 17ο αιώνα, που συνέπεσε με τους θρησκευτικούς αγώνες που πυροδότησε η προτεσταντική επανάσταση. με την αξιοσημείωτη εξαίρεση των Αλβιγηνών, αλλά αυτός ήταν ένας πραγματικός πόλεμος. ενώ σήμερα όποιος καθίσταται πολιτικά λανθασμένος (για παράδειγμα αρνούμενος τα επίσημα στοιχεία του Ολοκαυτώματος) κινδυνεύει με φυλάκιση έως και τριών ετών.
Ψωμί και τσίρκο.
Ουίνστον Τσώρτσιλ.
Βομβαρδισμός της Δρέσδης από το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Ηνωμένες Πολιτείες μεταξύ 13 και 15 Φεβρουαρίου 1945.
Ιωσήφ Στάλιν.Η συμπόνια για τους ζωντανούς και ο οίκτος προς τους νεκρούς είναι αποκτήματα του Χριστιανισμού .
Ζαν Ζακ Ρουσό.Ο κίνδυνος που αντιμετωπίζουμε είναι αυτός της οπισθοδρόμησης στα επίπεδα της βαρβαρότητας και της σκληρότητας που βασίλευαν πριν από την επιβεβαίωση του χριστιανικού πολιτισμού. Στην αρχαία Ρώμη, ο σαδισμός θεσμοθετήθηκε σε αγώνες τσίρκου, με το πλήθος να μεθά από κακή ευχαρίστηση βλέποντας μονομάχους να σφαγιάζονται στην αρένα και τους καταδικασμένους να εκτίθενται σε άγρια θηρία ή να σταυρώνονται κατά δεκάδες και εκατοντάδες. Ήταν ένας μέτριος χριστιανός αυτοκράτορας, ο Ονόριος, που απαγόρευσε επίσημα τις μάχες μονομάχων στο τσίρκο, με διάταγμα του 404. κάτι που ούτε οι μεγαλύτεροι παγανιστές αυτοκράτορες της χρυσής εποχής, όπως ο γενναίος Τραϊανός, ο πολύ καλλιεργημένος Αδριανός, ο ευγενικός Αντωνίνος ή ο φιλόσοφος Μάρκος Αυρήλιος, δεν μπόρεσαν ούτε ήθελαν να κάνουν. Και αυτό γιατί ο προχριστιανικός κόσμος δεν γνώριζε την έννοια του προσώπου, ούτε είχε σεβασμό στην ανθρώπινη ζωή, ανεξαρτήτως γέννησης, καταγωγής και πλούτου. Οι Ασσύριοι βασιλιάδες απαριθμούν τις πόλεις που καταστράφηκαν, τους αιχμαλώτους που σφαγιάστηκαν και τους λαούς που κατακτήθηκαν και εκτοπίστηκαν, σαν να ήταν πράγματα, όχι άνθρωποι. Γνωρίζουμε πόσο άξιζε η ζωή ενός παρία , ενός απόκληρου στην Άρια κουλτούρα της κλασικής Ινδίας. Ποια ήταν η μοίρα των αιχμαλώτων των Αζτέκων, που αιχμαλωτίστηκαν σε ειδικούς πολέμους με σκοπό να προσφέρουν ζωντανές καρδιές στον θεό Ήλιο; και πόσο άξιζε η ζωή ενός δούλου στην προχριστιανική Ευρώπη. Σε αντίθεση με ό,τι πίστευε ο χειρότερος από τους κακούς δασκάλους, ο Jean-Jacques Rousseau, η φύση του ανθρώπου δεν είναι καλή, ούτε λογική: η οικοδόμηση ενός ολόκληρου πολιτισμού σε μια τέτοια λανθασμένη και επικίνδυνη υπόθεση ισοδυναμεί με την πραγματική δημιουργία των συνθηκών για την παγκόσμια κοινωνική κόλαση τών άτυχων κάτοίκων. Υπάρχουν, δυστυχώς, πολυάριθμα σημάδια που φαίνεται να δείχνουν ότι στον κόσμο μας επιστρέφει αυτή η περιφρόνηση για τα ανθρώπινα όντα και η σκληρότητα προς τους άλλους που βασίλευε υπέρτατη πριν από την άνοδο του χριστιανικού πολιτισμού.
Σύγχρονος πολιτισμός; Ακόμα και ο Ουίνστον Τσόρτσιλ, με το πούρο του και τον αέρα του παππού που λατρεύει τα εγγόνια του, ήταν ο άνθρωπος που διέταξε γιά τους αθώους κατοίκους του Αμβούργου, του Βερολίνου και της Δρέσδης να καούν ζωντανοί με βόμβες λευκού φωσφόρου!Και τώρα, ας δώσουμε μερικά παραδείγματα αυτής της περιφρόνησης και της σκληρότητας. Απλώς για να φρεσκάρουμε τη μνήμη των αισιόδοξων που πρεσβεύουν μια πρόοδο που θα ήταν αυτονόητη, αρκεί να τεθεί υπό την αιγίδα της τεχνοεπιστήμης και όχι πλέον υπό την αιγίδα μιας απόλυτης ηθικής και ενός υπερβατικού ήθους - αλλά όχι αντίθετη με το φυσικό δίκαιο , αυτό είναι το θέμα! - όπως ήταν η χριστιανική κοινωνία. Επιλέγουμε μερικά, σχεδόν τυχαία, ανάμεσα στα πολλά που μας προσφέρει η κλασική επική ποίηση, και ιδιαίτερα η Ιλιάδα , καθρέφτης μιας πολεμίστριας, άπληστης και εκδικητικής κοινωνίας, όπου κυριαρχεί η εμμονή με την αρετή , δηλαδή η εμμονή του να ασκεί και να επιδεικνύει τις ικανότητές του με τον πιο τέλειο τρόπο, επομένως, για τον πολεμιστή, να επιτελεί πάντα νέα κατορθώματα ανδρείας, καλύπτοντας τον εαυτό του με δόξα και προκαλώντας τον θαυμασμό των άλλων. Η εμμονή τής αρετής συχνά καταλήγει να γίνεται ένστικτο θανάτου και ικανοποίηση με αίμα και σκληρότητα: ο Έλληνας πολεμιστής, όπως ο Αχιλλέας, γνωρίζει ότι η μοίρα του, αργά ή γρήγορα, είναι να σκοτωθεί, και επομένως δεν επιτρέπει ούτε τετράγωνο σε κανέναν. δεν λυπάται τον ηττημένο εχθρό, δεν τον συγκινεί οίκτος για τα παρακάλια του, ούτε ενόψει μεγάλου λύτρου. Καταλήγει να γίνει πόθος για αίμα: να σκοτώνει όσο το δυνατόν περισσότερους εχθρούς, να λυσσάει πάνω στα ηττημένα ή ήδη νεκρά σώματά τους, να χαζεύει το θέαμα που προσφέρουν, που μαρτυρεί τη δύναμή του και το αήττητο του. γνωρίζοντας, ωστόσο, ότι ο ίδιος θα συναντήσει το ίδιο τέλος, και ότι τελικά δεν θα νικήσει πια κανέναν, παρά μόνο τον θάνατο.
Όχι μόνο ο Στάλιν και ο Χίτλερ ήταν σκληροί: οι ειρωνικές προτάσεις που γράφτηκαν για τις βόμβες από Αμερικανούς στρατιώτες στον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, παρόλο που γνώριζαν ότι αυτές οι βόμβες θα είχαν σκοτώσει κυρίως, ή σχεδόν αποκλειστικά, ηλικιωμένους, γυναίκες και παιδιά!
Στο Canto XI, ο Αγαμέμνων(Δείτε το τραγούδι.)
Σφαγιάζει τους εχθρούς του και κάποια στιγμή βλέπει δύο νεαρά αδέρφια
στο έλεός του, τον Πίσανδρο και τον Ιππόλοχο, γιους του Αντίμαχου, που
τον παρακαλούν να τους γλιτώσει, υποσχόμενοι πλούσια δώρα από τον πατέρα
τους, αν ο Ατρέας τους αφήσει ζωντανούς. αλλά ο τελευταίος όχι μόνο
τους σφαγιάζει επί τόπου, αλλά και οργίζεται με κτηνώδη τρόπο πάνω στο
πτώμα του δεύτερου.
Ο Οδυσσέας κεραυνώνει τους μνηστήρες, νωπογραφία του Λούκα Καμπιάσο.Φραντσέσκο Λαμεντόλα
πηγή

2 σχόλια:
...πολύ ἐνδιαϕέρον
ἀλλά, θεωρώντας τὸν Καρλομάγνο, ὡς χριστιανό βασιλιά,
(ἕναν βάρβαρο ,
ποὺ ...ϕοροῦσε τὸν χριστιανισμό
-αὐτός καὶ οἱ παρατρεχάμενοί του-
σὰν...ἕνα λευκό πουκάμισο, σὰν μιά μοδάτη γραββάτα... ἀγνοώντας τὴν ϕύση καὶ τὴν οὐσία του)
καταλήγει νὰ χάνει
τὸ ὄποιο ἠθικό πλεονέκτημα,
κλείνοντας τὰ μάτια στίς ἀσχήμιες
ἑνός κατ´ὄνομα "χριστιανισμοῦ"
ποὺ ἔστρωσε τὸ ἔδαϕος,
ἀρχικά
γιὰ τὴν περαιτέρω νόθευση,
ἀπό τήν προτεσταντική χλιαρότητα καὶ τυπολατρεία
ἡ ὁποία μὲ τὴν σειρά της, γέννησε τὴν παντελή ἀπόρριψη τοῦ χριστιανισμοῦ
μέσα ἀπό...ἠμιυπόγειες διαδρομές,
ποὺ παρέδωσαν ὕπουλα τὴν ἐξουσία
στὶς οἰκονομικές ἐλίτ
οἱ ὁποῖες καὶ ἐνθρόνισαν τὸν μαμωνά
ἀρχικά συγκαλυμένα, πίσω ἀπό ἀρχαιοπρεπεῖς ἰδεολογίες
καὶ πλέον ὅλο καὶ πιὸ ἀπροκάλυπτα...
καὶ ἐ π ί σ η μ α ...!
Ακριβέστατος ο Φραντσέσκο Λαμεντόλα.
Αυτή είναι η αλήθεια.
Δημοσίευση σχολίου