Πέμπτη 23 Νοεμβρίου 2023

Ο άνθρωπος είναι κατασκευασμένος να πιστεύει.

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και γένι«Ο άνθρωπος είναι κατασκευασμένος να πιστεύει. Γνωρίζοντας την Ορθοδοξία, άλλαξα ως άνθρωπος, βλέπω τη ζωή με ένα τελείως διαφορετικό τρόπο. Η Ορθοδοξία δεν είναι θρησκεία, είναι αποκάλυψη, όταν κάποιος φτάνει σε σημείο που δεν έχει να πιαστεί από κάπου, έρχεται η πρώτη γνωριμία με τη θρησκεία. Ήμουν σε τέλμα λόγω καταστάσεων, και σε αυτή τη δύσκολη περίοδο ψάχνεις να βρεις τι είναι αυτό που θα δώσει νόημα στη ζωή σου. Η Ορθοδοξία μου έδωσε απαντήσεις για το νόημα της ζωής, μου απαντήθηκαν πράγματα πολύ βασικά για την ψυχοσύνθεση μου. Ανακάλυψα τη θρησκεία μέσω ενός ιερομόναχου, αν και στις μέρες μας υπάρχει ο προσωπικός ψυχολόγος, εμένα ψυχαναλυτής μου είναι ο πνευματικός μου»
(Άρης Σερβετάλης, ηθοποιός)

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: