Ο καθαιρετέος Νέας Ιωνίας Γαβριήλ σε άρθρο του που φιλοξενείται σήμερα στην Καθημερινή γράφει τα εξής εξοργιστικά:
΄Έντονα συζητούνται στις μέρες μας το ζήτημα των σχέσεων του ίδιου φύλου και το δικαίωμα στον αυτοπροσδιορισμό της σεξουαλικής ταυτότητας.΄΄
΄΄Είναι γεγονός ότι κατηγορούν πολλοί την Εκκλησία για φανατισμό, παραγνωρίζοντας την ακραία πολλές φορές διάθεση των ΄΄εκτός των τειχών΄΄ οι οποίοι αρνούνται πεισματικά τον διάλογο, καθώς και το δικαίωμα στη διαφορετική άποψη. Αναφέρομαι φυσικά και στη ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα.
—Ούτε μπορούμε να ακυρώνουμε έτσι απλά τη μακραίωνη εκκλησιαστική παράδοσή μας ούτε όμως και να ρίχνουμε στον Καιάδα την διαφορετικότητα.
Η αμαρτία δεν είναι στίγμα, όλοι είμαστε αμαρτωλοί και αγωνιζόμαστε για να νικήσουμε το κακό, τα πάθη μας, τη σκοτεινή πλευρά του εαυτού μας.
Γι αυτό προτείνω την έναρξη ενός ουσιαστικού διαλόγου με την κοινωνία για το θέμα αυτό. Να δούμε όλες τις προεκτάσεις, να αντιληφθούμε κάθε επιστημονική και κοινωνική άποψη. Να πάψουμε τους αφορισμούς και να καταλάβουμε την ευαισθησία του όλου θέματος.
Η Εκκλησία δεν φοβάται να μιλήσει, δεν φοβάται να εκφράσει την πίστη Της, δεν φοβάται να αγκαλιάσει, να προσφέρει την μακραίωνη βιωματική εμπειρία της, να αποτρέψει τη βία απέναντι σε κάθε τι διαφορετικό, αλλά και να προβάλει τον δικό της δρόμο.
Ανεξάρτητα αν συμφωνεί ή διαφωνεί κάποιος.
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν αυτόν τον διάλογο, έναν διάλογο αλήθειας για να προλάβουμε χειρότερα λάθη που δεν ρυθμίζονται από κανέναν ανθρώπινο Νόμο. [ΕκκλησίαOnline]
Χρησιμοποιώντας την (πολιτικά ορθή) μεζούρα του «φανατικού» και του «ακραίου» ο Νέας Ιωνίας βάζει την Εκκλησία και τους «εκτός των τειχών» στην ίδια μοίρα, για να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι χρειάζεται να γίνει μεταξύ τους διάλογος!
Καταρχάς, στην Εκκλησία δεν έχουμε «φανατικά» και «ακραία» δόγματα ή «φανατικές» και «ακραίες» διδασκαλίες, έχουμε μόνο Ορθόδοξες, εν Αγίω Πνεύματι διδασκαλίες και Ορθόδοξα, εν Αγίω Πνεύματι δόγματα. Αυτά δεχόμαστε έναντι των κακόδοξων και αιρετικών θέσεων. Ανθρώπους με «φανατικές» και «ακραίες» συμπεριφορές μπορεί να έχουμε, «ακραίες διδασκαλίες» όμως και «ακραία δόγματα» δεν έχουμε.
Ο Νέας Ιωνίας όμως εδώ φαίνεται ότι σκοπίμως χρησιμοποιεί κακή και ανάρμοστη ορολογία για να εμφανίσει την Εκκλησία ίσα και όμοια με τον έξω κόσμο και να τους βάλει στο ίδιο επίπεδο. Γράφει: «κατηγορούν πολλοί την Εκκλησία για φανατισμό» ……..«ακραία πολλές φορές διάθεση των ΄΄εκτός των τειχών΄΄». Μας λέει δηλαδή ότι υπάρχουνε φανατισμοί μέσα στην Εκκλησία όπως υπάρχουνε και ακρότητες στον έξω κόσμο. Και το κάνει αυτό για να περάσει μετά στο επόμενο (λογικό) βήμα και να προτείνει διάλογο! Έτσι κοσμικά εκφράζονται οι οικουμενιστές στο ακατήχητο ποίμνιο.
Επειδή όμως ο Νέας Ιωνίας παραβλέπει την πραγματική θέση της Εκκλησίας δεν μπορούμε να το κάνουμε κι εμείς. Του λέμε λοιπόν ότι η Εκκλησία δεν κάνει διάλογο με κανέναν για τις θεόσδοτες και αναλλοίωτες διδασκαλίες Της [Ἰησοῦς Χριστὸς χθὲς καὶ σήμερον ὁ αὐτὸς καὶ εἰς τοὺς αἰῶνας], πόσο μάλλον με υπερήφανους ομοφυλόφιλους. Φαίνεται μάλιστα στο κείμενο να καλεί, εκ μέρους όλων μας δίχως να μας ρωτήσει, τους ΛΟΑΤΚΙ σε διάλογο, όταν στην πραγματικότητα αυτό που κάνει είναι ότι καλεί εμάς τους ίδιους σε διάλογο με τους ομοφυλόφιλους. Ναι. Αυτό κάνει. Περνάει μήνυμα στην κοινωνία ότι η διοικούσα Εκκλησία κάνει άνοιγμα στους κίναιδους.
Ο Νέας Ιωνίας Γαβριήλ δεν ομιλεί ως ποιμένας της Εκκλησίας, ούτε ως ιεράρχης που ορκίστηκε να διαδώσει το Ευαγγέλιο και να εκκλησιαστικοποιήσει τον κόσμο. Ομιλεί ως ένας λαγός που προετοιμάζει τον δρόμο για μεγάλους βλάσφημους συμβιβασμούς. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα προχωρήσουν πρώτα στην αποδοχή του πολιτικού γάμου των ομοφυλοφίλων, θέση η οποία αυτομάτως θα πυροδοτήσει το αίτημα της υιοθεσίας των παιδιών από ομοφυλόφιλους και βλέπουμε…
Η αποδοχή και η χρήση στον γραπτό του λόγο ψευδεπίγραφων εννοιών και διλημμάτων όπως της «διαφορετικότητας», οι οποίες εφευρέθηκαν μόνο και μόνο για να γκρεμίσουν την τάξη του Χριστού, είναι κάτι παραπάνω από απόδειξη για το που οδεύουν τα πράγματα. Τί είναι αυτή η αόριστη έννοια της «διαφορετικότητας»; Ένα «μαγικό κουτί» μάλλον είναι για να βάζουν μέσα ό,τι τους αρέσει. Την «διαφορετικότητα» στα φύλα ο Θεός την όρισε, έπλασε τον άνδρα και την γυναίκα. Τί θέλει τώρα ο Νέας Ιωνίας; Είναι Ευαγγέλιο η «διαφορετικότητα»; Αύριο θα μας πει ο άλλος ότι εκτός από ομοφυλόφιλος είναι και παιδόφιλος, νεκρόφιλος, κτηνοβάτης, σατανιστής. «Είμαι διαφορετικός, σεβάσου με», θα πει. Θα μιλάμε κάθε φορά για την «διαφορετικότητα» του κάθε ξεστρατισμένου ή για αυτό που δηλώνει και το αντίκτυπο που έχει στην διάπλαση του ανθρώπου, στην κοινωνία και στην σωτηρία της ψυχής;
Αφήνει το δροσερό νερό του Ευαγγελίου ο Νέας Ιωνίας και ασχολείται με βοθρολύματα για να εξυπηρετήσει την δαιμονική τάξη, και έχει την φαεινή ιδέα ότι ομιλεί εκ μέρους μας και ότι θα τον ακολουθήσουμε. Μαζί με την «διαφορετικότητα», βάζει στο τραπέζι και την «κοινωνική και επιστημονική άποψη». Τελευταία φορά που ακούσαμε την «επιστημονική άποψη» είδαμε σωβρακοφορεμένους μέσα στους Ναούς, κουταλάκια αντί της αγίας Λαβίδας, αποστάσεις, απολυμάνσεις και κλεισμένες Εκκλησίες. Νομίζω ότι μπορούμε να φανταστούμε τί ακόμα θα δούμε.
Ομιλεί πιο κάτω για «αμαρτία», δίχως βέβαια να την συνδέσει άμεσα με την ομοφυλοφιλία, αλλά ίσα ίσα να το υπονοήσει στους ευκολόπιστους αναγνώστες, κερδίζοντας έτσι την εμπιστοσύνη τους, παρ’ ότι ο ίδιος έχει πει στο παρελθόν ότι ο Χριστός βάζει το πάθος της ομοφυλοφιλίας στους ανθρώπους!
Πρόκειται για ένα κείμενο με πολιτικά ορθές κοινοτυπίες, με αοριστίες και παγίδες, το οποίο εξαφανίζει εντελώς την ξεκάθαρη θέση της Εκκλησίας για να ανοίξει άλλον έναν θολωμένο διάλογο που θα λειτουργήσει εις βάρος της Εκκλησίας. Τον ονομάζει μάλιστα «διάλογο αληθείας»!!
ἀλλοτρίῳ δὲ οὐ μὴ ἀκολουθήσωσιν, ἀλλὰ φεύξονται ἀπ᾿ αὐτοῦ, ὅτι οὐκ οἴδασι τῶν ἀλλοτρίων τὴν φωνήν. [Ιω. 10,5]
14 σχόλια:
Η Αγία Εκκλησία με όλους συζητά και αποκρίνεται σε όλους όχι όμως σε εκκοσμικευμένη δαιμονική ρητορική, αλλά επί τη βάση των Αγίων κανόνων, όπως μας παρέδωσε το Πανάγιο Πνεύμα.
ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΟΛΙΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΑΝΕ ΚΑΙ ΡΙΞΑΝΕ ΣΤΟΝ ΚΑΙΑΔΑ
ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΛΙΑΣΤΗΚΑΝΕ.
ΟΥΑΙ ΥΜΙΝ !
@Ο/Η Orthodox True είπε
Η Αγία Εκκλησία ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΆ αλλά ΚΗΡΥΤΤΕΙ τον λόγο του Θεού, προφορικά, γραπτά και πρωτίστως με το παράδειγμα των μελών της, ΖΩΝΤΑΣ δηλαδή και ΒΙΩΝΟΝΤΑΣ τον Χριστό. Το ρήμα «συζητώ» ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ διότι προϋποθέτει την ανάλυση και τον διάλογο, τα οποία χαρακτηρίζουν την έκπτωτη σχολαστική Δύση που υιοθετούν και οι σημερινοί οικουμενιστές και έχουν διαλύσει τα πάντα. Προσοχή στις λέξεις λοιπόν. Οι Πατέρες αναφέρουν την «νουθεσία» μετά πρώτης και δευτέρας.... ΜΕΤΑ ΠΑΡΑΙΤΟΥ.
...χωρίς νἁ διαφωνῶ οὐσιαστικά μὲ τὰ λεγόμενά σου
ἀλλά, ἁπλά γιὰ τὴ ἀκρίβεια τῶν διατυπώσεων
νομίζω, πὼς ...
...συζητῶ= συν+ζητῶ
δηλαδή μία ἀπὸ κοινοῦ ἀναζήτηση...
ὑπʹαὐτὴν τὴν ἔννοια,
εἶναι ἄτοπο νὰ "συζητᾶ" ἡ ἑκκλησία
ποὺ γνωρίζοντας τὴν ἀλήθεια
ὠφείλει νὰ τὴν διδάξει
στοὺς ἐκτός -στὸν κόσμο-
φωτίζοντας, ἔτσι, τὸν κόσμο ποὺ ζεῖ στὸ σκοτάδι...
ἐννοεῖται βέβαια, πώς
ἀποκρίνεται στά ἐρωτήματα τοῦ κόσμου
δίνοντας τὶς ἀπαντήσεις
ὅπως ἀκριβῶς ἔκανε και ὁ Χριστός μας...!
Η πολιτική μεζούρα είναι αυτό που συμβαίνει σήμερα.Οτι δηλαδή
Οι δεξιοι και αριστεροί δεν ξεχωρίζουν,τώρα πια...
Είναι ίδιοι εφόσον έρχεται η κινεζοποιηση.
Ένα άλλο πολιτικό σύστημα ...
Λυπηρο βέβαια!Μεσα στη Βουλή της Δημοκρατίας να μη ξεχωρίζουν αυτοί ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΠΩΣ ΓΙΑΥΤΟΥΣ Ευαγγέλιο ήταν ο Ριζοσπάστης ,σε αντίθεση με τους Δημοκρατικούς...που ορκίζονταν στην Αγ.Τριαδα.
Αυτή είναι η πολιτική μεζούρα για μένα.Ενα συνοθυλευμα!
Ποιο το όφελος "της αγάπης"μεταξύ τους,της συμφωνίας,όταν λείπει η Πίστις????????
Το χρήμα;
Η Εκκλησία δεν είναι ειρηνευτικος Οργανισμός,ούτε μπορεί να εξομοιωθει με άλλες ομολογίες και θρησκείες,ούτε το ένδοξο το βάζει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων.
Δεν διαπραγματεύεται με όλα τα αγαθά του κόσμου!
Διαφωνώ με αυτό που είπε ότι δεν φοβάται.
Δεν φοβάται να πει τους Κανόνες της ;?
Συμφωνώ με αυτό ότι όλοι είμεθα αμαρτωλοί!
Τι λένε οι Κανόνες της Εκκλησίας είναι ζητούμενο!
Δεν υπάρχουν οικονομίες σε τέτοια μείζονος σημασίας θέματα,όπως και αυτά της πίστεως.
Ας μη ευθυγραμμιζομαστε με τας επιθυμίας των κακοδοξων,"επ αγαθώ" Ορθοδοξίας.
Διότι δεν θα είναι επ αγαθώ...
Εκείνο που καταλαβαίνουμε ειναι ότι,
δεν είναι πέτρινος ο νόμος Του Θεού,πέτρινη είναι η καρδιά που δεν τον δέχεται.
Τώρα μας λένε δεν μπορείς να κάνεις διαφορετικά.
Γι'αυτό δεν υπήρχαν συγκαταβασεις στα της πίστεως...όπως λέγαν οι αγ.Πατερες!
...........άπαξ κ αλλοιώνεται το φρόνημα...που θα καταλήξουμε;
Το αφήνω στην κρίση σας.
Δεν φταίει μόνο ο αναφερόμενος στο κύριο άρθρο, επίσκοπος της Εκκλησίας.
Φταίνε και οι άλλοι επίσκοποι της Εκκλησίας, οι οποίοι ΕΚΤΟΣ από ΛΙΓΕΣ εξαιρέσεις, συμπεριφέρονται Εκκλησιαστικά σαν ανύπαρκτοι. Το μόνο "αξιόλογο" που κατάφερε η παρούσα ΔΙΣ, είναι ότι ονόμασε "παραεκκλησιαστικές ομάδες", όσους αντιδρούν στις ηλεκτρονικές ταυτότητες (στις "παραεκκλησιαστικές ομάδες", σύμφωνα με την πρόσφατη ΔΙΣ, ανήκει ΚΑΙ ο Άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης, αλλά ΚΑΙ οι παλαιότερες ΔΙΣ).
ΕΑΝ (εντελώς υποθετικά) υπήρχε ΖΩΝΤΑΝΗ και Εκκλησιαστικά επαρκής διοικούσα Εκκλησία, θα έπρεπε να ΕΛΕΓΧΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ, όλες τις σοβαρές παρεκτροπές που γίνονται δημόσια.
Ναι θα συμφωνήσω ως προς το γράμμα τού νόμου για να μην αδικούμε την Αγία Εκκλησία που κατέχει όλη την Αλήθεια.
Όμως πως θα εφαρμοστεί στην πράξη;
Θα σου έρθει ο άλλος βαθυγκρίζων αποχρώσεων με 5 καρφιά στο πρόσωπο, ένα χαλκά στη μύτη και 4 σκουλαρίκια και σου πει θέλω να συζητήσουμε τα της Εκκλησίας για τις ψυχές;
Και τι θα αποκριθούμε;
Θα πούμε δεν συζητάμε οι της Εκκλησίας, αλλά κηρύττουμε και νουθετούμε;
Τότε αν δεν φύγει τρέχοντας ο βαρυποινίτης του αλκατράζ ανακαλώντας ανάλογα κοσμητικά επίθετα, θα είναι ευχής έργο.
Και ναί η Αγία Εκκλησία κατέχει Όλη την Αλήθεια, εμείς όμως τα παιδιά τής Εκκλησίας, την κατέχουμε;
Και δεν είναι υπερφύαλη υιοθέτηση αυτή η άποψη; Να έχουμε τη γνώση για τα πάντα και δια πάντα στα της Εκκλησίας;
Μήπως είμαστε αλάθητοι;
Η μήπως και αυτή η ταπείνωση μας διδάξει κάτι που δεν γνωρίζουμε. Δια της ταπείνωσης οι λίθοι δίπλα μας κράζουν.
Και ποίος θα καυχηθεί και θα πεί, ναί κατέχουμε όλη την γνώση, όταν η πράξη δεν συμβαδίζει; Πόσοι ανάμεσά μας σπεύδουν να κυρήττουν τα της Εκκλησίας, αλλά είναι στοιβαγμένοι εν γνώση τους στον οικουμενισμό;
Ο Ποιήσας και διδάξας είπε ο Χριστός μας, που ερμηνεύεται πρώτα να ποιήσεις τον νόμο και μετά να τον κηρύττεις.
Ποιος λοιπόν από εμάς μπορεί να καυχηθεί πως ποιεί τον Νόμο στο ακέραιο;
Ας με συγχωρήσουν οι αδελφοί, μετά από τις ανωτέρω τοποθετήσεις, εμμένω στην αρχική μου γνώμη. Ναι θα συζητήσω γιατί δεν κατέχω όλη την Αλήθεια, και οι λίθοι κεκραξονται.
Και στο μυαλό μου αυτή τη στιγμή έρχεται ένα περιστατικό από τον βίο του Οσίου Εφραίμ του Σύρου, που ενώ περπατούσε στην αγορά της πόλεως, είδε μια γυναίκα που τον περιεργάζονταν με τους οφθαλμούς της.
Τι κοιτάς της λέει; Θα πρέπει να κοιτάς το χώμα όχι εμένα. Και της απαντάει ο κοσμικός λίθος. Εσύ να κοιτάς το χώμα γιατί από εκεί φτιάχτηκες, εγώ κοιτάζω εσένα γιατί φτιάχτηκα από εσένα! Και θαύμασε ο Άγιος τη Σοφία ενός λίθου που έκραξε για να τον ταπεινώσει.
Εγώ συζητάω αδελφοί μου, ούτε κηρύττω ούτε νουθετώ, αφενός γιατί δεν τα ξέρω όλα, αφετέρου δεν είμαι αλάθητος.
...ἐπειδή δὲν... ζ ο ῦ μ ε
τήν ζωή τῆς ἑκκλησίας
ὅ,τι καὶ νὰ ποῦμε
τὰ λόγια μας θὰ εἶναι ϕτωχὰ,
ἐϕ´ ὅσον δὲν ἔχουμε τὰ κότσια
νὰ γίνουμε παράδειγμα...
...
@Ο/Η Orthodox True είπε...
Αυτό που περιγράφετε με τον τύπο με τα καρφιά και τα σκουλαρίκια είναι ένα σενάριο μέσα στα άπειρα, στα εκατομμύρια και τρισεκατομμύρια προσωπικών επαφών, όπου άνθρωποι από άλλα μετερίζια, με διαφορετικές διαθέσεις, με καθαρές ή λιγότερο καθαρές προαιρέσεις πλησιάζουν χριστιανούς για να μάθουν κάτι για την Εκκλησία. Εκεί σε ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ επίπεδο θα τους πούμε δυο λόγια, θα κάνουμε κουβέντα, αλλά δεν θα κάτσουμε να διαπραγματευθούμε την Πίστη μας με τον αγροίκο, τον άσχετο, κτλ. Και πάλι, αυτό που θα «δει» σε μάς θα μετρήσει περισσότερο από αυτό που θα πούμε. Το αν δηλαδή εμείς θα έχουμε γίνει εφηρμοζμένο Ευαγγέλιο. Εδώ μιλάμε για Μητροπολίτη της Εκκλησίας της Ελλάδος, ο οποίος βγαίνει σε καθεστωτική εφημερίδα και ζητά δημοσίως να ξεκινήσει ΔΙΑΛΟΓΟΣ με τους ομοφυλόφιλους. Είναι σωστό αυτό; Εσείς συμφωνείτε;
Και ράφετε πιο κάτω:
«Και ναί η Αγία Εκκλησία κατέχει Όλη την Αλήθεια, εμείς όμως τα παιδιά τής Εκκλησίας, την κατέχουμε;» Και πιο κάτω λέτε.... « Ναι θα συζητήσω γιατί δεν κατέχω όλη την Αλήθεια, και οι λίθοι κεκραξονται.» !!!
Μα ακριβώς ένας σοβαρότατος λόγος παραπάνω ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ, ούτε σε προσωπικό επίπεδο. Θυμάμαι χαρακτηριστικά τον π. Αθανάσιο Μυτιληναίο να αναφέρει σε ομιλίες του ότι αν δεν είμαστε καλά εξοικειωμένοι με τις Γραφές να μην ανοίγουμε συζήτηση με αιρετικούς γιατί μπορεί να παρασυρθούμε.
Και με συγχωρείτε, ίσως εγώ να φταίω, αλλά το παράδειγμα με τον Όσιο Εφραίμ τον Σύρο δεν μπορώ να καταλάβω τί σχέση έχει με το θέμα μας.
Καταλαβαίνομαστε τελικά γιατί όλοι τον ίδιο στόχο έχουμε.
Κανείς δεν είναι αλάθητος,και η Γραφή λέει ότι εάν πούμε τον εαυτό μας αναμάρτητο,ψευδομαστε κ η αλήθεια δεν μένει μέσα μας.
Αδελφική αγάπη πρέπει πρώτα να έχουμε και δεν προσβάλλουμε ,όχι!
Καταλαβαίνω το σκεπτικό ,όμως
Ο Ιερός Χρυσόστομος έχει πει πως εκείνος που θέλει να βοηθήσει τους άλλους ας
ανα-μι-γνυ-εται με εκείνους που πρόκειται να δεχτούν την θεραπεία.
Να αποφεύγει δε τους κακούς για να μη δεχτεί βλάβη....
Διότι δεν είναι και μικρό κατόρθωμα να αποφεύγουμε τους υποκριτές και δόλιους και να αποστρεφόμαστε τους υπερόπτες και αλαζόνες και να ησυχάσουμε εν προσευχή.
Τα παιδιά της Εκκλησίας πρέπει να διαβάζουμε Γραφή. Και εγώ δεν τα θυμάμαι όλα.
Αυτό θέλει συνέχεια να γίνεται η Μελέτη.
Το ζήτημα είναι θέμα πίστεως.Πιστευεις πως η Πατερική διδαχή η Ορθόδοξη πίστη κ ζωή μέσα στην Εκκλησία είναι μοναδική που σωζει;
Όταν όμως πριν έλεγε όχι και τώρα λέει ναι πιστεύω αλλά πιστεύω και ^ σε όλες τις θρησκείες και ομολογίες, που να εξηγώ...
Από το πόθεν συ Εκκλησία;
Αφού στρέφεσαι ουσιαστικά κατά της Εκκλησίας,της Μιας,Αγίας,Καθολικής και Αποστολικής.Κατα Του Θεού και κατά της πίστεως.
Τι διάλογος να γίνει;
Στη φάση που είμαστε σήμερα.
Η ομοφυλοφιλία είναι μια ΦΟΒΕΡΗ και ΑΦΥΣΙΚΗ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ.
Οι φερόμενοι ως ποιμένες της Εκκλησίας, που προσπαθούν με διάφορους τρόπους να "νομιμοποιήσουν" αυτή τη ΦΟΒΕΡΗ αμαρτία, στην πραγματικότητα ΜΙΣΟΥΝ τους ομοφυλόφιλους. Διότι οι ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ ομοφυλόφιλοι θα καταλήξουν οπωσδήποτε και αναπόφευκτα στην ατελεύτητη μεταθανάτια ΚΟΛΑΣΗ (δηλαδή θα αυτο-καταστραφούν μέσα στην αιωνιότητα).
Ο σημερινός υπερβολικά επικίνδυνα πλανεμένος Πάπας Ρώμης, ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ στους Ρωμαιοκαθολικούς κληρικούς να "ΕΥΛΟΓΟΥΝ" τα "ζευγάρια" των αμετανόητων ομοφυλόφιλων, ΜΕΣΑ στους Ρωμαιοκαθολικούς ναούς. Αυτή η δήθεν "ευλογία" είναι ο σατανισμός, εφαρμοσμένος στην πράξη.
Οι πραγματικά παραδοσιακοί Ρωμαιοκαθολικοί κληρικοί και λαϊκοί, κατηγορούν δημόσια τον σημερινό Πάπα Ρώμης, ότι αυτός εργάζεται συνειδητά για να φέρει τον Αντίχριστο της Αποκάλυψης.
Υπάρχουν κάποιες σοβαρές και αξιόπιστες πληροφορίες, που λένε ότι κάποιοι επίσκοποι της Εκκλησίας προωθήθηκαν στην επισκοπική θέση τους από την Μασονία.
Ὅπως λέει ἕνας γέροντας, ὁ Χριστός εἶπε: "Ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἐλθεῖν".. πού σημαίνει ὅτι ἀκολουθοῦμε πίσω ἀπό τόν Χριστό. Οὔτε μπροστά οὔτε δίπλα γιά νά συζητᾶμε καί νά λέμε τήν γνώμη μας... Ὅποιος θέλει, ἄς ἀκολουθήσει. Ὅποιος δέν θέλει, δικαίωμά του.
Δημοσίευση σχολίου