Τετάρτη 1 Μαρτίου 2023

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και εσωτερικός χώροςΚύριε στὴν κοιλάδα τῶν Τεμπῶν ἐκεῖ ποὺ σώπασαν οἱ λύκοι οὐρλιάζουν οἱ ἄνθρωποι. Συγχώρεσέ μας καὶ μὴν ἐπιτρέψεις ἄλλη δοκιμασία...

 38 νεκροί από τη σύγκρουση των τρένων, 66 οι τραυματίες, 6 σε ΜΕΘ - Υπάρχουν αγνοούμενοι

3 σχόλια:

Λυκούργος Νάνης είπε...

Να μας συγχωρήσει και να ανάψει μέσα μας τον πόθο της μετανοίας.
Όπως λέει και μία προσευχή του αγίου Γενναδίου του Σχολαρίου " δυνατός ει Κύριε και την προαίρεσιν ανάψαι και την σάρκα ενδυναμώσαι".
Τα όσα δυσάρεστα συμβαίνουν γύρω μας είναι καμπανάκια ή μάλλον καμπάνες, αφυπνιστικές προς αναστοχασμό , συναίσθηση της κραυγαλέας αποστασίας μας από την πηγή της ζωής και εν μετανοία και συντριβή καρδίας επιστροφής στον πατρικό οίκο.
Ας ευχηθούμε ο Κύριος να αναπαύσει τις ψυχές των κεκοιμημένων αδελφών μας, να παρηγορήσει τους οικείους τους και να μας οδηγήσει όλους στην εκζήτηση του ελέους και της πολυυμνήτου μακροθυμιας Του!

Δημητριος Κ είπε...

ΚΑΤΙ ΔΙΑΒΟΛΙΚΕΣ ΣΥΜΠΤΩΣΕΙς !ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ;;;;;

ΘΕΜΑ: Η επίσκεψη του Κ.Μητσοτάκη στην Λάρισα προ λίγων ημερών και ο αφορισμός που είχε προηγηθεί
ΥΠΟΜΝΗΣΗ ΕΓΚΥΡΟΥ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥ Κ.Μητσοτάκη κ.λ.π
"Όλοι οι Επίσκοποι της Εκκλησίας της Ελλάδος αλλά και των λοιπών
Αυτοκέφαλων Ορθόδοξων Εκκλησιών δεσμεύονται από την επιβολή του
υπόψη αφορισμού μέχρι της λύσεώς του από τον αφορίσαντα Μητροπολίτη και ως εκ τούτου υποχρεούνται, δυνάμει του 5ου κανόνα
της Α΄ Οικουμενικής Συνόδου, να μην μεταδίδουν τη θεία κοινωνία και ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥΣ ΑΦΟΡΙΣΘΕΝΤΕΣ "
-----------------------------------------------------------------------
Θεολογική τεκμηρίωση υπό το πρίσμα εκκλησιαστικού δικαίου ΤΗΣ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥ του Αμβροσίου κατά Πρωθυπουργού, Κεραμέως και Χαρδαλιά από τον Καθηγητή (επ.) του Εκκλησιαστικού Δικαίου στη Νομική Σχολή του Α.Π.Θ., δικηγόρου παρ’ Αρείω Πάγω, θεολόγου κου Κυριάκου Κυριαζόπουλου. Ποιές είναι οι δεσμεύσεις για τους εκκλησιαστικούς παράγοντες ( των Επισκόπων της Εκκλησίας της Ελλάδος και των λοιπών αυτοκέφαλων ορθόδοξων εκκλησιών) που απορρέουν από την επιβολή του έγκυρου αφορισμού των ανωτέρω.
Πως λύεται ο έγκυρος αφορισμός.
https://www.romfea.gr/.../37428-einai-egkuros-o-aforismos...
Πόρισμα : ΣΕΛΙΔΑ 42
(ΣΥΝΟΛΟ 43 ΣΕΛΙΔΕΣ) /
Τι ανέφερε ο Άγιος Παΐσιος σχετικά
https://m.youtube.com/watch?v=jpy7W_9gxmE&feature=youtu.be
#ΘΕΟΛΟΓΙΑ #ΘΕΟΓΝΩΣΙΑ #ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙΝΟΜΟΙ
Σχετικά και στα σχόλια
--------------------------------
Άγιος Παϊσιος : 'Η εκκλησία πρέπει να πάρει θέση"
👇👇👇
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=527488532284702&id=100050706790538
ΣΧΕΤΙΚΟ :
Λέγεται ότι οι νοικοκυρές της μισής Λάρισας είχαν κρεμάσει σκορδα στις πόρτες . Ο Κούλης έφυγε από την Λάρισα.
Η ανησυχία που υπήρχε για επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα, σεισμούς, καταποντισμούς έληξε.
Η πολιτική προστασία, η πολιτοφυλακή, εθνοφυλακή, ο Ελληνικός στρατός πρέπει να είναι επί ποδός για τις επόμενες επισκεψεις...
Προς υπενθυμιση το 2021, 03/03/ λίγο μετά την επίσκεψη του είχε γίνει ο μεγάλος σεισμός στην περιοχή
👇👇👇
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=726093205757566&id=100050706790538

Ανώνυμος είπε...

Απίστευτο: Ο Κ.Μητσοτάκης θα εγκαινίαζε σήμερα ακόμα μία «εικονική πραγματικότητα» της κυβέρνησής του: Την τηλεδιοίκηση τρένων Β.Ελλάδος!


Άλλη μια επικοινωνιακή προεκλογική φιέστα είχε ετοιμάσει για σήμερα η κυβέρνηση Μητσοτάκη η οποία ματαιώθηκε λόγω της απίστευτης εθνικής τραγωδίας στα Τέμπη, η οποία φιέστα σύμφωνα με το πρόγραμμα που ανακοινώθηκε χθες από το Μέγαρο Μαξίμου, αφορούσε επίσκεψη του πρωθυπουργού στο Κέντρο τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης του σιδηροδρομικού δικτύου βορείου Ελλάδος!

Μόνο που τέτοιο κέντρο δεν υπάρχει, όπως κατήγγειλε χθες, πριν τη φονική σύγκρουση των δύο τρένων, ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ, Κώστας Γενηδούνιας.

Με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook έκανε γνωστό ότι Κέντρο τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης σιδηροδρομικού δικτύου βορείου Ελλάδος δεν γνωρίζει.

Ο πρόεδρος των μηχανοδηγών «ανέβασε», επίσης, μία φωτογραφία από τις προετοιμασίες για τη φιέστα που ετοιμαζόταν, η οποία φυσικά ματαιώθηκε.

«Ο Κ. Μητσοτάκης θα βρεθεί αύριο στο Κέντρο τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης σιδηροδρομικού δικτύου βορείου Ελλάδος διαβάζω μόλις σε site. Μπορεί κάποιος να μας πει που είναι και που λειτουργεί η σηματοδότηση & τηλεδιοίκηση στην βόρεια Ελλάδα; Προς Δράμα δεν υπάρχει, μετά το ΠΛΑΤΥ προς Φλώρινα μονή γραμμή, ενώ προς Αθήνα όλα σβηστά, μετά το τχ1 κόκκινο, σε λειτουργία η Σίνδος, η γραμμή προς Στρυμώνα ζούγκλα. Στην φωτό, οι ετοιμασίες.. Ρε τι ζουμε;;;;;;», έγραψε ο κ. Γενηδούνιας.

Ο Κώστας Γενηδούνιας λίγες ώρες αργότερα, μετά την τραγωδία, είπε ότι όλα γίνονται χειροκίνητα.

«Δεν λειτουργεί τίποτα, γίνονται όλα χειροκίνητα, είμαστε στο manual και σε όλο τον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Ούτε τα φωτοσήματα λειτουργούν. Αν λειτουργούσαν οι μηχανοδηγοί θα έβλεπαν τα κόκκινα σήματα και θα σταματούσαν εγκαίρως», είπε στην ΕΡΤ.

Στην ερώτηση αν αυτό σημαίνει ότι οι μηχανοδηγοί κινούνται στα τυφλά, ο πρόεδρος των μηχανοδηγών απάντησε ότι «οι πληροφορίες δίνονται από σταθμάρχη σε σταθμάρχη μέσω ασυρμάτου. Μας λέει ο σταθμάρχης στην Αθήνα ‘θα πάτε μέχρι το Μενίδι, μετά μέχρι την Οινόη’, συνολικά αυτό γίνεται 15 φορές από Αθήνα για Θεσσαλονίκη».

Κατά τον ίδιο «υπάρχουν ηλεκτρονικά συστήματα, δεν λειτουργούν, ρωτήστε τους υπευθύνους».

Ερωτηθείς για τις συνθήκες του δυστυχήματος είπε ότι «στο σημείο έχει διπλή γραμμή, ένα ανεβαίνει, ένα κατεβαίνει, δεν ξέρω γιατί τα τρένα βρέθηκαν στην ίδια γραμμή».

«Εμείς ακολουθούμε εντολές. Όπου μας πουν πηγαίνουμε. Σε όλο το μήκος της διαδρομής είναι διπλή η γραμμή. Αν σε κάποιο σημείο γίνονται έργα υπάρχουν διακλαδώσεις. Όλα γίνονται χειροκίνητα και εμπειρικά. Είναι χρόνια που δεν λειτουργούν τα συστήματα» κατέληξε μιλώντας στην ΕΡΤ ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ.