Πέμπτη 23 Μαρτίου 2023

Για να είμαστε ευγνώμονες στην καθημερινή μας ζωή!

 

 «Το μήνυμα που θα έδινα στα παιδιά με αναπηρία ή σε οποιονδήποτε με αναπηρία θα ήταν – Θα είναι δύσκολο, αλλά αν έχεις την καρδιά και την αποφασιστικότητα, μπορείς να πας να πάρεις αυτό που σου ανήκει. Αν είσαι ανάπηρος ή εσύ "δεν είναι απενεργοποιημένο, το μήνυμα παραμένει το ίδιο."

Ο πιο γρήγορος άνθρωπος με δύο χέρια: Γνωρίστε τον Zion Clark Κρίστεν Στέφανσον 5–6 λεπτά Zion Clark (ΗΠΑ) είναι πολλά πράγματα.  Ο Zion επιχείρησε το ταχύτερο 20 μέτρα περπάτημα με τα χέρια στις 15 Φεβρουαρίου 2021 στο πρώην γυμναστήριο του γυμνασίου του στο Massillon του Οχάιο των ΗΠΑ. Μετά την προθέρμανση, πήρε τη θέση του στη γραμμή εκκίνησης και εξερράγη σε μια έκρηξη ταχύτητας, σπάζοντας το ρεκόρ σε χρόνο 4,78 δευτερολέπτων. "Πριν το καταλάβω, είχα περάσει τη γραμμή του τερματισμού! Μια ορμή ευφορίας διαπέρασε το σώμα μου καθώς το επίσημο χρονόμετρο φώναξε 4,78 δευτερόλεπτα!" - Σάιον Κλαρκ 

Ο προπονητής του στίβου, Χρυσός Ολυμπιονίκης και κάτοχος του Παγκόσμιου Ρεκόρ Γκίνες Μπουτς Ρέινολντς, έπαιξε σημαντικό ρόλο στην ψυχική προετοιμασία του για την απόπειρα, μαζί με στενούς φίλους και την οικογένειά του που τον στήριξαν στην πορεία. Ο Σιών τρέχει με τα χέρια σε στίβο «Όλοι ήταν ενθουσιασμένοι, εγώ ενθουσιάστηκα, η κοπέλα μου ήταν ενθουσιασμένη… ήταν μια στιγμή φίλε!» Ο δρόμος προς την επιτυχία της Σιών δεν ήταν ασφαλώς εύκολος και γεμάτος με πολλές δοκιμασίες και θλίψεις. Ωστόσο, συνεχώς πιέζει τον εαυτό του πέρα από τα όριά του για να επιτύχει τους στόχους του, παρακινούμενος από μια απλή φράση. "Δεν υπάρχουν δικαιολογίες". «Θα δουλεύω πάντα με ό,τι έχω γιατί δεν έχω άλλα χαρτιά που μου μοιράζονται... Πρέπει να τα παίξω με τον σωστό τρόπο, ώστε να είμαι επιτυχημένος και να κερδίσω το παιχνίδι με τα χαρτιά. " 

 Από την πρώτη μέρα, η Σιών γνώρισε προκλήσεις που πολλοί δεν θα χρειαστεί ποτέ. Γεννήθηκε με σύνδρομο ουραία παλινδρόμηση, μια σπάνια πάθηση που χαρακτηρίζεται από ανώμαλη ανάπτυξη του κάτω (ουραίου) άκρου της σπονδυλικής στήλης. «Στην περίπτωσή μου, η γενέτειρα μητέρα μου δεν φρόντιζε καθόλου το σώμα της όσο ήταν έγκυος σε εμένα, έπαιρνε πολλά διαφορετικά φάρμακα και αυτό με έκανε να έχω ελαττώματα», μοιράστηκε η Zion. «Έκανα τη ζωή μου πιο δύσκολη από την αρχή γιατί έπρεπε να κάνω δύο διαφορετικές χειρουργικές επεμβάσεις για την πλάτη μου, μόνο και μόνο για να μπορώ να καθίσω όρθια». Ο Zion τέθηκε για υιοθεσία αμέσως μετά τη γέννησή του και, για 16 χρόνια, μετακόμισε μέσω του συστήματος αναδοχής, ελπίζοντας να βρει μια μόνιμη οικογένεια. Κατά τη διάρκεια αυτού του ταξιδιού, ο Σάιον βίωσε εκφοβισμό, ψυχική κακοποίηση και υποσιτισμό στα σπίτια στα οποία τοποθετήθηκε. Παρά τις σημαντικές προκλήσεις που αντιμετώπιζε, παρέμενε πάντα αισιόδοξος. Μέσα σε λίγες μέρες μετά τη νομική γήρανση του Σιόν από το σύστημα ανάδοχης φροντίδας, υιοθετήθηκε από μια στοργική μητέρα, την Κίμπερλι Χόκινς, η οποία πάντα ονειρευόταν να αποκτήσει έναν γιο. Οι δυο τους μοιράζονται έναν απίστευτο δεσμό, με τον Σάιον να αναφέρει την υιοθεσία του ως το καλύτερο πράγμα που του έχει συμβεί ποτέ. "Για μένα, δεν είναι ανάδοχη μητέρα. Πολλοί άνθρωποι λένε ανάδοχη μητέρα και δεν είμαι πολύ θαυμαστής αυτού επειδή είναι η μητέρα μου." "Όσο μεγάλωνα, τόσο πιο δυνατός γινόμουν. Και μια μέρα θυμάμαι ότι μόλις σηκώθηκα στα χέρια μου και είπα "Εντάξει, έτσι το κάνω". Ωστόσο, δυστυχώς τα εμπόδια της Σιών δεν τελείωσαν εκεί. Όταν ξεκίνησε το σχολείο, κάποια άλλα παιδιά τον εκφοβίζουν και τον πείραζαν άσχημα. "Ειχα δεχτεί bullying όταν ήμουν παιδί. Με έσπρωξαν σε ντουλάπια, με ξυλοκόπησαν πολύ άσχημα." Παρά τις δύσκολες εμπειρίες του, ο Σάιον πήρε την απόφαση, όπως είχε σε τόσες άλλες στιγμές στη νεαρή του ζωή, να συνεχίσει να αγωνίζεται προς τα εμπρός. Έκανε φίλους και πήρε καλούς βαθμούς σε πολλά μαθήματα. "Αν μπορούσα να μιλήσω με όλους εκείνους τους ανθρώπους που με εκφοβίζουν, με χτύπησαν και με ασέβονταν πραγματικά, ξέρεις τι θα έλεγα; Θα έλεγα ευχαριστώ. Γιατί πραγματικά με έκανε πιο δυνατό." 

 «Ο κόσμος είναι ένα σκληρος, εξαρτάται από εσάς να αποφασίσετε πώς θα ζήσετε σε αυτόν».

 Μύθηκε στην πάλη στο δημοτικό σχολείο και, παρόλο που δεν κέρδισε έναν αγώνα για αρκετά χρόνια, έγινε ένας απίστευτος παλαιστής στο γυμνάσιο. "Βαρέθηκα να είμαι αυτό το σκυλί. Απλώς έβαζα τη δουλειά όσο περισσότερο μπορούσα κάθε μέρα." «Πήγαινα σε δύο ή τρεις προπονήσεις πάλης την ημέρα για επτά ημέρες την εβδομάδα για τρεις συνεχόμενους μήνες. «Φίλε, όταν ήρθε το γυμνάσιο, έγινα ένα από τα καλύτερα παιδιά στην πολιτεία». 

 Η επιμονή και το πάθος του για το άθλημα άνοιξαν πόρτες για άλλες ευκαιρίες - συμπεριλαμβανομένης της απόπειρας του τίτλου του στο Παγκόσμιο Ρεκόρ Γκίνες όταν η γρήγορη δεξιότητά του εντοπίστηκε στο Instagram. Zion clark χρησιμοποιώντας stairmaster στο γυμναστήριο "Κανείς δεν πρόκειται να φτάσει σε αυτό το κορυφαίο επίπεδο αν δεν καταβάλει δουλειά. Είμαι πρόθυμος να βάλω τη δουλειά και διατεθειμένος να κάνω τις θυσίες." 

 «Το μήνυμα που θα έδινα στα παιδιά με αναπηρία ή σε οποιονδήποτε με αναπηρία θα ήταν – Θα είναι δύσκολο, αλλά αν έχεις την καρδιά και την αποφασιστικότητα, μπορείς να πας να πάρεις αυτό που σου ανήκει. Αν είσαι ανάπηρος ή εσύ "δεν είναι απενεργοποιημένο, το μήνυμα παραμένει το ίδιο."

Δεν υπάρχουν σχόλια: