Τρίτη 5 Ιουλίου 2022

Μου παρήγγειλε τ΄ αηδόνι

 

Μου παρή-, το χαϊδεμένο μου,

μου παρή-, παρήγγειλε τ' αηδόνι.


Μου παρή-, παρήγγειλε τ' αηδόνι,

με το πετροχελιδόνι.


Να του πλέ-, το χαϊδεμένο μου,

να του πλέ-, του πλέξω τη φωλιά του.


Να του πλέ-, του πλέξω τη φωλιά του,

με τα χρυσοπούπουλα του.


Για να βα-, το χαϊδεμένο μου,

για να βα-, να βάλει μέσα αηδόνι.


Για να βα-, να βάλει μέσα αηδόνι,

να λαλεί, λαλεί να το μερώνει.


Του παρή-, το χαϊδεμένο μου,

του παρή-, παρήγγειλα κι εγώ.


Του παρή-, παρήγγειλα κι εγώ,

έχω χρό-, βρε χρόνια να το ειδώ.

Αν ήσουν άγγελος της γης αν ήσουν άστρο της αυγής μαργαριτάρι Μες στους γαλάζιους τους βυθούς και στους ουράνιους θησαυρούς ξανθό φεγγάρι Δε θα περίμενα να 'ρθεις ούτε να φύγεις μέσα στης γιορτής τα φώτα προτού σ' αγγίξω και χαθεί ό,τι αγάπησα απλά στου νου τη ρότα. Λύσ' τα μαλλιά σου κι άφησέ με να 'ρθω λίγο και να δω πώς περιγράφει τη μορφή σου τ' άσπρο σου το νυχτικό Στο παραθύρι σου βροχή στο προσκεφάλι σου τα σύννεφα γερμένα μες στον καθρέφτη σου γελάς κάτι απ' τη λάμψη σου θα κρύψεις και για μένα—via

Δεν υπάρχουν σχόλια: