Τρίτη 28 Ιουνίου 2022

Τι λες;

Πλεύρης προς ΚΙΣΕ: «Συγγνώμη από τον εβραϊκό λαό - Είμαι αντίθετος σε κάθε  μορφή αντισημιτισμού» | LiFO

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και κείμενο που λέει "Tweet Θάνος Πλεύρης @thanosplevris Έξω από το σπίτι μου που βρίσκεται η γυναίκα μου και τα δυο μου παιδιά έχουν συγκεντρωθεί αντιεμβολιαστές και <<Διαδηλώνουν>> εναντίον της οικογένειας μου. Στοχοποιείται η οικογένεια μου για τις υπουργικές μου αποφάσεις. Αναμένω την αυτονόητη καταδίκη από όλο τον Πολιτικό Κόσμο 20:01 27 Ιουν 22 Twitter for iPhone 1 Επισήμανση "Μου αρέσει""

 

Ποιος στοχοποίησε την γυναίκα σου και τα παιδιά σου, βρε μασκοφόρο ζώο;;

 Βρε δειλέ μασκαρά, που κρύβεσαι πίσω απ'τους δικούς σου και φοβάσαι να αναλάβεις τις ευθύνες των πράξεων σου! Που κρατάς στην φτώχεια και την ανέχεια χιλιάδες οικογένειες υγιών ανθρώπων, γυναίκες, παιδιά, δειλά, εμμονικά, αντιεπιστημονικά, σαδιστικά, μόνο και μόνο επειδή δεν υποκύπτουν στην τιμωρητική αλητεία σου!

1 σχόλιο:

ΣΒ είπε...

Δεν χρειάζονται σχόλια μόνο τις επαύλεις αυτών να δει κανείς φτάνει. Η κατάντια μας δε έχει όρια πια.