Πέμπτη 26 Μαΐου 2022

16 χρονών!

Πριν Λίγο-Ανείπωτη Τραγωδία: ”Έσβησε ΞΑΦΝΙΚΑ ” ο 16χρονος Λευτέρης στο Παίδων-”

ΕΔΩ

 Στις φωτογραφίες από το λογαριασμό στα social media που καμάρωνε ο δυστυχής ότι ήταν δυνατός να κάνει το μπόλι!

Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο που λέει "Congrat! Μου αρέσει! Απάντηση 34 εβδ. Dimitris Kaloyiannis Ωραία ετοιμάσου για την Τεταρτη τωρα. Μου αρέσει! 8 Απάντηση 34εβδ. Giorgos Agrelis Dimitris Kaloyiannis δεν έχω και και θα την κάνω δεν φοβάμαι είμαι δυνατός. Μου αρέσει! Απάντηση ράψτε ένα σχόλιο... 4εβδ. EA 12:49 μμ 26/5/2022"

3 σχόλια:

Geoper είπε...

Παντως αυτός που απαντάει στο fb δείχνει να είναι ο πατέρας του. Πολύ κρίμα πάντως... Τόσα παιδάκια φεύγουν τον τελευταίο καιρό.

Ανωνυμος είπε...

Ο φοβος ομως φυλαει τα έρμα.

GeorGRE είπε...


Γιατί να βγάζουν φωτογραφία
την ώρα του τσιμπήματος;;;
Από καμάρι;;;

Και γιατί μετά τη ζημιά
να εξαφανίζουν
την είδηση ότι το παιδί
"μπολιάστηκε";;;;

Διάβασα την είδηση αλλά
δεν υπήρχε η... φώτο σε
ειδησιογραφικό σάιτ.

Δηλαδή ενώ ψάχνουμε
τι συνέβη στο παιδί
η "ιατρική πράξη"
ΑΠΟΣΙΩΠΑΤΑΙ!!!!