Κυριακή 24 Απριλίου 2022

ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΑΣΤΗΘΗΚΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.


-ΠΟΙΟΣ είναι αυτός, αυτός που έρχεται με ανθρώπινη Σάρκα , με ιμάτια ερυθρά από το αίμα; Αυτός ο ένδοξος στη στολή του, αυτός που περπατάει στη μεγαλειότητα της δύναμής του;
- Εγώ, που μιλάω με δικαιοσύνη, που είμαι ισχυρός στο να σώζω.
- Γιατί είναι κόκκινη η στολή σου, και τα ιμάτιά σου όμοια με άνθρωπο που πατάει σε ληνό;
- Μόνος καταμόναχος μου , πάτησα τον ληνό του Θανάτου , και κανένας από τους λαούς δεν ήταν μαζί μου· και καταπάτησα τους άρχοντες του θανάτου μέσα στον θυμό μου, και τους ποδοπάτησα μέσα στην οργή μου· και το αίμα τους ραντίστηκε επάνω στα ιμάτιά μου, και κατακοκκίνησε η στολή μου.
Σε όλες τις θλίψεις των παιδιών Του, ο Ιδιος θλιβόταν, και ο άγγελος της Δοξας του , ο Μεσσίας, τούς έσωσε· μέσα στην αγάπη Του και στην ευσπλαχνία του αυτός τούς λύτρωσε· και τους σήκωσε ψηλά, και τους βάσταξε απάνω Του αιώνια , ως το τέλος των ημερών.
( ελεύθερη ερμηνεία από τον Ησαΐα).

Δεν υπάρχουν σχόλια: