Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2022

Θρασύς και, όπως πάντα «ασύνετος» ο Δωδώνης Χρυσόστομος Συνετός

"ΒΑΣΙΛΙΚΟΤΕΡΟΙ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΑ ΟΙ ΑΦΡΟΝΕΣ" 

 _ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΔΕΣΠΟΤΑΔΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΚΣΤΟΜΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΝΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΥΠΗΜΑ ,  ΜΟΝΟ ΩΣ ΔΑΙΜΟΝΟ- ΚΑΤΆΛΗΨΗ   ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.

 
 

“Τι ζητούν οι δύο «επίσκοποι»; Να σταυρωθούν σε αρένες οι χριστιανοί που δεν εμβολιάζονται!”

Γράφει ο Μέτοικος

Η πανδημία της νόσου Covid-19 έφερε στο προσκήνιο τις γνωστές, σε όσους παροικούν στην Ιερουσαλήμ, «ανθρώπινες αδυναμίες» από την άσκηση της ανεξέλεγκτης εξουσίας που έχουν όσοι «Μέσα από διαβλητές και εξοργιστικά άδικες διαδικασίες εκλογής», έγιναν μίαν «αυγή» μητροπολίτες και, θεωρώντας πως, μια τοπική εκκλησία ενσαρκώνεται στον εαυτό τους, δηλώνουν με θράσος: «εγώ είμαι η εκκλησία»!


Και ενώ το θράσος των πολιτικών τιθασεύεται από τον κίνδυνο απώλειας της φιλτάτης εξουσίας, αυτό δεν συμβαίνει στα «ασήμαντα, καλογεροφορεμένα «παπαδάκια» [που] μεταμορφώθηκαν ακαριαία σε πρίγκιπες, γίνανε αφέντες, [και με συμπεριφορές πασά στα Γιάννενα] ως σεβασμιότατοι» [απολαμβάνουν] την ασυλία έργων και λόγου που στερούνται οι εκφραστές της κοσμικής εξουσίας.

 
Ο νυν δεσπότης Ζακύνθου Διονύσιος και ο αργόμισθος επίσκοπος Δωδώνης Χρυσόστομος, που συναριθμούνται στις εξαιρέσεις του κανόνα, αφού είναι γνωστό ότι και οι δύο τους έχουν εκλεγεί χωρίς «παραβιάσεις των εκκλησιολογικών θεσμίων» και ευρίσκονται «εις την αψίδα της επισκοπής κατά προκοπήν», διαμαρτυρήθηκαν εγγράφως στον πρωθυπουργό της Ελληνικής Κυβέρνησης, διότι «ο Βουλευτής Ζακύνθου [Διονύσης Ακτύπης] μεταβαίνει στα μοναστήρια τα οποία εμείς δεν επισκεπτόμεθα, συντρώγοντας με αρνητές μοναχούς και παριστάνοντας τον ιεροψάλτη»!

Και αυτό το έγκλημα καθοσιώσεως από τον εκπρόσωπο του Ελληνικού Κοινοβουλίου έγινε την ώρα που, ο κραυγαλέα ανύπαρκτης σοβαρότητας επίσκοπος Δωδώνης Χρυσόστομος και ο δεύτερος τη τάξει στη Μητρόπολη Ζακύνθου Διονύσιος, δίνουν «καθημερινά και με μεγάλο κόστος [οικονομικό ;] τη μάχη να πείσουμε [όπως δηλώνουν] για την αναγκαιότητα του εμβολιασμού, τιμωρώντας και επιβάλλοντας αυστηρές κυρώσεις στους αντιεμβολιαστές ιερείς και μοναχούς, προκειμένου να απαλλαγεί η πατρίδα μας από την πανδημία…».

Κατ’ αρχάς, γιατί ο εν ενεργεία μητροπολίτης Ζακύνθου υπογράφει ως δεύτερος την επιστολή προς τον πρωθυπουργό;

Ο Διονύσιος είναι δεύτερος τη τάξει στην επισκοπή Ζακύνθου, μαριονέτα στα χέρια του Δωδώνης Χρυσόστομου ή χρεωστικώς και τιμητικώς υπέγραψε ως δεύτερος;

Τι ακριβώς ενοχλεί περισσότερο τους δυο κληρικούς; Το ότι ένας βουλευτής κρατά το ψαλτήρι, το ότι αυτός σαν πολίτης δεν ξεχωρίζει τους Ζακυνθινούς σε εμβολιασμένους και αμπόλιαστους όπως το κάνουν οι διαμαρτυρόμενοι κληρικοί, το ότι ένας βουλευτής πηγαίνει σε Ιερές Μονές που δεν επιτρέπετε σε αυτούς να επισκέπτονται ή, μήπως, το γεγονός πως ο βουλευτής «θίγει», όπως υποστηρίζει με δηλώσεις του, τα οργανωμένα συμφέροντα μιας κλίκας με αρχαίες εκκλησιαστικές διασυνδέσεις, που επιθυμεί διακαώς την «εκμετάλλευση» και, όχι μόνο, του πλουτοφόρου Ναυαγίου Ζακύνθου;

Κατ’ αρχάς δεν είναι «συνετό» σε επισκόπους του «πνευματικού κύρους» του μητροπολίτη Ζακύνθου Διονυσίου και του επισκόπου Δωδώνης Χρυσοστόμου Συνετού να μπλέκονται στα σκοτεινά έργα οικονομικών συμμοριών.

Είναι δυνατόν να συνδέονται οι δυο «άγιοι» με το «μπουκέτο από αετονύχηδες κομπιναδόρους [Ζακυνθινούς] οι οποίοι μοίραζαν ένορκες βεβαιώσεις και ξεπούλησαν το βιος και τις περιουσίες μας [όπως γράφουν σε επιστολή τους προς την κυβέρνηση οι κάτοικοι της Ζακύνθου] στην Ανώνυμη Εταιρία Pimana, με έδρα τις Παρθένους Νήσους»;

Πως μπορούν, έστω και ρητορικά, να ρωτούν οι υποστηρικτές του ζακυνθινού Βουλευτή «αν οι ανακοινώσεις του ΣΥΡΙΖΑ γράφονται στα γραφεία της Μητρόπολης ή αν οι επιστολές της Μητρόπολης γράφονται στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ;. Τα ύστερα του κόσμου! Οι Συριζομαδουραίοι πατήσανε και τη μητρόπολη»!

Συριζομαδουραίοι οι εκτάκτου πνευματικότητας επίσκοποι, που καταγγέλλουν τους αντιεμβολιαστές;

Πως μπορεί ο βουλευτής Δ. Ακτύπης και κατηγορεί τον ακτήμονα επίσκοπο Δωδώνης Χρυσόστομο, «ότι αντέδρασε με αυτό τον τρόπο γιατί έθιξα στη βουλή τα συμφέροντά του και ότι η εκκλησία επιθυμεί να ιδιωτικοποιήσει την περιοχή στα ορεινά της Ζακύνθου»;

Α! μια και ο λόγος για ακτημοσύνη… Τι έγινε εκείνο το οικόπεδο των 4.002 τ.μ με τη βίλα των δέκα δωματίων που (αρχικά) παραχώρησε στον (Α)Συνετό Δημήτριο, τον νυν Δωδώνης Χρυσόστομο, η Ιερά Μονή Πάτμου στην περιοχή «Άσπρη Πάτμου» και, στη συνέχεια αγοράστηκε από τον ίδιο σε μια μάλλον συμβολική τιμή; Αξιοποιήθηκε; Έγινε σε αυτό μια δεύτερη σάουνα και Spa;

Πως μπορεί και αφήνει απόμακρα υπονοούμενα ο βουλευτής Δ. Ακτύπης, για δύο μαυροφορεμένους που, η πνευματικότητά τους μυρίζει σαν γούρνα που έχει πάντα το ίδιο νερό;

«Όταν ο πιστός δεν ακούει τη φωνή της εκκλησίας, θέτει τον εαυτό του εκτός εκκλησίας»! δήλωσε ο Ζακύνθου Διονύσιος, εξαρτώντας μάλιστα το θαύμα όχι από την πίστη, αλλά από τη συνέπεια στις αποφάσεις της εκκλησίας [τους], όποιες και να είναι αυτές! «Πρέπει να είσαι συνεπής στις αποφάσεις της εκκλησίας [δήλωσε συνεντευξιαζόμενος ] για να γίνει το θαύμα»!! ενώ ο γέροντας του, ο Δωδώνης, όνομα και πράγμα Χρυσόστομος, απεφάνθη ότι οι ιερείς που δεν εμβολιάζονται «Είναι χαλασμένοι στο μυαλό οι άνθρωποι αυτοί, έχει χαλάσει η βαλβίδα»!

Εάν οι δύο επίσκοποι νοιάζονται για την επιτυχία του εμβολιαστικού προγράμματος της κυβέρνησης και, όχι για αλλότρια συμφέροντα όπως τους κατηγορεί ο βουλευτής Ακτύπης, γιατί δεν διαμαρτυρήθηκαν για την αλλοπρόσαλλη πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ στο θέμα του εμβολιασμού;

Γιατί ξεχωρίζουν τους χριστιανούς σε εμβολιασμένους και αμπόλιαστους και, με ποιο δικαίωμα το κάνουν αυτό;

Από πότε στο Δημοκρατικό Πολίτευμα επιβάλουμε με το έτσι θέλω, ακόμα και εξόφθαλμα σωστές πολιτικές επιλογές;

Τι ζητούν οι δύο «επίσκοποι»; Να σταυρωθούν σε αρένες οι χριστιανοί που δεν εμβολιάζονται; Μήπως θα ήταν θεαματικότερο, εάν για σωφρονισμό τους καίγαμε κατά το πρότυπο του Νέρωνα;

Τι ζητούν αυτοί που, σε αντίθεση με τους μη εμβολιασμένους δεν έχουν «χαλασμένα μυαλά»; Να απομονωθούν οι αμπόλιαστοι σε ειδικά κέντρα, ανάλογης λειτουργίας και ποιότητας, με τα κάποτε λεπροκομεία ή, μήπως, να βγει στην επιφάνεια και να παγιωθεί το διαφαινόμενο σχίσμα ανάμεσα σε εμβολιασμένους και αμπόλιαστους στην Ελλάδα;

Εάν για τους δύο επισκόπους η «πίστη» είναι ένα από τα αξεσουάρ του επαγγέλματός τους, για τους Ορθοδόξους χριστιανούς είναι έκφραση εμπιστοσύνης στο Θεανθρώπινο Πρόσωπο του Ιησού Χριστού που, τελικά, καθορίζει και τους όρους της σωτηρίας τους.

 πηγή

3 σχόλια:

Ασημίνα είπε...

Απογοήτευση νοιώθουμε για τον μητροπολίτη Ζακύνθου Διονύσιο ο οποίος, ως ιεροκήρυκας της Μητροπόλεως Καισαριανής Βύρωνος και Υμηττού, είχε χαμηλό προφίλ (φαινόταν ταπεινός)... Είχα απορήσει όταν ο αλαζόνας Δωδώνης τον είχε υποστηρίξει για την Μητρόπολη Ζακύνθου..."Τί σχέση μπορεί να έχει ένας ταπεινός με έναν αλαζόνα;" είχα αναρωτηθεί... Τώρα όμως, απ' ό,τι φαίνεται, υπάρχει κάποιο πρόβλημα (αναφέρομαι στον π. Διονύσιο διότι ο Δωδώνης ήταν ανέκαθεν ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ....)

salos είπε...

καθ' ότι όντως με ταπεινό φρόνημα,
θέλω να πιστεύω πως πρόκειται
για λάθος χρήσης της έννοιας της υπακοής,
-είθε ο Θεός να μας φωτίζει όλους

ΒΑΣΙΛΕΙΑ είπε...

Η καθε μητροπολη πηρε ενα εκατομμυριο ευρω για,να κλεισουν τις εκκλησιες απο την πρωτη καραντινα και τα κοιμητηριακα τελη .οποτε καταλαβαινετε την λυσα των οικουμενιστων για τα μπολια.αν ο αρχιεπισκοπος ελεγε οχι θα ηταν οχι.το παζαρεψε οπως προσφατα παζαρευαν την μονιμοτητα τεσσαρων χιλιαδων ιερεων που ειναι εκτος ταμειων.εχουν γραψει στα παλια της τα παπουτσια ,πατριδα,πιστη ,ποιμνιο.η κυβερνηση μας σκοτωνει μας φτωχοποιει και η εκκλησια πεταει τα ψιχουλα στο ποπολο και θελει να φαινεται ως ευεργετης.οπως το ειπε ο αγιος παισιος.ψηφιζουμε αρχοντες συμφωνα με αυτο που γιναμε.ενας ρωσος σταρετς ειπε,κλαιω για την ελλαδα,εχει τοσους προδοτες ως τα αστερια του ουρανου και ως τα φυλλα του ουρανου.