Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2021

Πότε θα σταματήσει αυτό το έγκλημα;

Απαρηγόρητος πατέρας κλαίει για τον χαμό του μονάκριβου 16αχρονου γιού του από το διαβόλιο της Pfizer.

Ένα σπαρακτικό βίντεο μας έκανε να δακρύσουμε από την οδύνη αυτού του ανθρώπου που έχασε το 16χρονο μοναχοπαίδι του από το εμβόλιο. Μας γέμισε ταυτόχρονα και με μίσος για τους απανταχού κυβερνώντες και «δημοσιογράφους», που προωθούν ή επιβάλλουν τα δολοφονικά εμβόλια στα νέα παιδιά.

«Είμαι πατέρας ενός 16χρονου γιου. Είμαστε μονογονεϊκή οικογένεια και τον μεγάλωσα μόνος από μωρό. Σήμαινε τα πάντα για μένα. Του έκανα το εμβόλιο για να τον προσταστέψω. Ποτέ με το γιο μου δεν είμασταν χώρια. Ήταν ο καλύτερός μου φιλος. Ήταν ένα παιδί ευτυχισμένο, πάντα με το χαμόγελο. Δεν είμαι πλούσιος, αλλά του έδινα πάντα ό,τι ζητούσε. Του έκανα το εμβόλιο, γιατί ως πατέρας νόμιζα ότι ήταν το σωστό αυτό που κάνω. Ήταν σαν να έπαιζα ρώσικη ρουλέτα. Η κυβέρνηση μου είπε ψέματα! Μου είπε ότι είναι ασφαλές να κάνω το εμβόλιο! Την επόμενη εβδομάδα θα ήταν τα γενέθλιά του. Πρέπει να προστατέψουμε τα παιδιά όλων τώρα από τα εμβόλια».

 

4 σχόλια:

GeorGRE είπε...


"Παράπλευρη απώλεια" ενός
"ευλογημένου" δώρου.

Ανώνυμος είπε...

Λυπάμαι που το λέω αλλά όσοι έχουν κάνει το εμβόλιο στον περίγυρο μου έχουν αλλάξει συμπεριφορά και δεν βλέπω να έχουν επιστροφή.
Θα κάνουν και την τρίτη δόση και την τέταρτη...κοκ.

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

Ο Θεός να σε στεριώνει...!

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

Ο Θεός να σε στεριώνει
αδερφέ μας...!