Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2021

Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο 
 
Μια γυναίκα ρωτήθηκε κάποτε:
Τι κερδίζετε από το να προσεύχεστε στον Θεό τακτικά;
Εκείνη απάντησε:
Συνήθως ′′ δεν κερδίζω τίποτα ", αλλά μάλλον ′′ χάνω πράγματα ".
Και ανέφερε όλα όσα έχασε προσευχόμενος στον Θεό τακτικά:
Έχασα την περηφάνια μου.
Έχασα την υπεροψία μου.
Έχασα την απληστία.
Έχασα την επιθυμία μου.
Έχασα τον ′′ θυμό ′′ μου.
Έχασα τον πόθο.
Έχασα την ευχαρίστηση να λέω ψέματα.
Έχασα τη γεύση της αμαρτίας.
Έχασα την ανυπομονησία, την απελπισία και
αποθάρρυνση.
Μερικές φορές προσευχόμαστε, όχι για να κερδίσουμε κάτι, αλλά για να χάσουμε πράγματα που δεν μας επιτρέπουν να μεγαλώσουμε πνευματικά.
Η προσευχή εκπαιδεύει, δυναμώνει και θεραπεύει.
Η προσευχή είναι το κανάλι που μας συνδέει απευθείας με τον Θεό."

3 σχόλια:

GeorGRE είπε...


Κερδίσω μία Απόδραση από
τον εαυτό μου.
Βγαίνω από μένα και δίνω
τον λογισμό μου τον νου την
καρδιά σε Αυτόν.
Μακρυά από τον εμπαθή εαυτό μου.
Επιστρέφω το δώρο του χρόνου
σε Αυτόν.

Δυστυχώς... μερικώς.

Ανώνυμος είπε...

Δεν προσευχομαστε για να κερδίσουμε ούτε για να χάσουμε. Προαευχομαστε από εσωτερική ανάγκη να μιλήσουμε στον Πατέρα. Η πατρική γραμμή άλλωστε ακολουθεί το Ευαγγέλιο στη θέση ότι δεν προσευχομαστε εμείς αλλά το Άγιο Πνεύμα που έρχεται εντός μας.

Unknown είπε...

Ακριβώς εποινκοινωνια με τον Πάτερα μας ακούεικαι καταλαβαίνουμε ότι μας ακούει και χαιρόμαστε γιαυτό μερικές φορές όταν η προσευχή μας είναι καρδιακη ξεχναμαι ολλα τα προβλήματα μας είμαστε χαρουμενοι