Πέμπτη 15 Ιουλίου 2021

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΓΩ


Από ένα απλό εμβόλιο γρίπης εδώ και δέκα χρόνια  το παιδάκι καθηλώθηκε τετραπληγικό σε αναπηρικό καροτσάκι. Πλέον μόνο το κεφαλάκι του κουνά έως τώρα που πήγε 11 χρονών ,μα όλο χαμόγελο είναι το προσωπάκι του.

Μόλις μου τηλεφώνησε τώρα με κλάματα ο πατέρας του που εργάζεται σε ένα Γηροκομείο ενός νησιού.

-Πάτερ ,είμαι σε δίλημμα τρομερό. Έχω μία βδομάδα να κοιμηθώ. Με απειλήσανε πως αν δεν κάνω το εμβόλιο θα με διώξουν από την δουλειά από την οποία η οικογένειά μας έχει  το μοναδικό  της έσοδο.

Αν χάσω την εργασία μου πως θα τρέχω το παιδάκι μου στα νοσοκομεία και πως θα ακολουθήσουμε τις απαραίτητες φαρμακευτικές αγωγές που χρειάζονται;

Έτσι πήγα στο θεοφώτιστο παιδάκι μου για να βρω λύση από την αγγελική του ψυχή.

-Μάριε αν δεν κάνω το εμβόλιο θα με διώξουν από την δουλειά, τι να κάνω;

Ο Μάριος κούνησε το μελαχρινό κεφαλάκι του και του έγνεψε αρνητικά:

-Όχι!

-Μα πως θα πηγαίνουμε μετά στον Γιατρό;

-….το παιδάκι πήρε μία βαθιά ανάσα, τον κοίταξε κατάματα και του απαντά βέβαιο, όσο μπορούσε να ψελλίσει.

-Όχι! Δεν θέλω να γίνεις και εσύ όπως εγώ!

 

(Αληθινό γεγονός που αποκρύβουμε ονόματα και στοιχεία για ευνόητους λόγους)

 

ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΙΕΡΕΑΣ

 

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μητροπολίτης Δωδώνης, Χρυσόστομος: αντίθετος στις συγκεντρώσεις ενάντια στα υποχρεωτικά εμβόλια. Ζητά υποχρεωτικό εμβολιασμό, για όσους πληρώνονται από το κράτος.

https://www.ertnews.gr/roi-idiseon/mitropolitis-dodonis-chrysostomos-sto-proto-tragikes-kai-aparadektes-oi-eikones-echthes-stis-sygkentroseis-audio

* * *

Σχόλιο δικό μου: εσάς τους ποιμένες της Εκκλησίας που λέτε δημοσίως επικίνδυνες ανοησίες, θα σας αναλάβει μελλοντικά ο σατανάς. Να είστε ΣΙΓΟΥΡΟΙ.

Ἰ. Ἀ. Ἠ. είπε...

Αν κατάλαβα καλά το κείμενο του "απλού ιερέα", ούτε παιδικά εμβόλια πρέπει να γίνονται.
Αφού, κατά τα λεγόμενά του, το παιδάκι έκανε το εμβόλιο όταν ήταν 1 έτους.
Πάντως "απλό εμβόλιο γρίπης" για παιδιά 1 έτους δεν υπάρχει.

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

Πολύ συχνά πάσχοντες αδερφοί μας

σκαρφαλωνουν σε τέτοια μέτρα
που βάζουν τά γυαλιά
σε μάς τούς χλιαρούς...

...νομίζεις πως θα βρεθείς
μπροστά σε μιά... περίπτωση ...
που θα...σε γεμίσει κατάθλιψη...

κι αναχωρείς δυναμωμένος
από την αναπάντεχη ακτινοβολία

μιάς Χαριτωμένης αισιοδοξίας...!

Εύχεστε πάτερ...!

(...πάντα απλός και άξιος !)

Ανώνυμος είπε...

Καθηγητής Κλινικής Φαρμακολογίας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Δημήτρης Κούβελας:

Πληρωμένη απάντηση σε Πορτοσάλτε – Επιμένει στον μη εμβολιασμό των εφήβων. (Βίντεο).

https://focusfm.gr/koyvelas-pliromeni-apantisi-se-portosalte-epimenei-ston-mi-emvoliasmo-ton-efivon-o-kath-farmakologias-toy-apth-vinteo

Ανώνυμος είπε...

Απλό εμβόλιο γρίπης για παιδιά υπάρχει.... Έκανα κ εγώ στο πρώτο μου παιδί περίπου 9 μηνών. Μέχρι τότε ήταν υγιέστατο. Από εκείνη τη μέρα κάθε μήνα ήταν άρρωστο έως 4 ετών Που εμφάνισε διαβήτη. Μακάρι να είχα αρνηθεί κ γω, γτ με τρώει η αμφιβολία....

Ανώνυμος είπε...

Η κόρη μου 21 χρονών είναι τετραπληγική.Στο παρελθόν έκανε δύο φορές της γρίπης και σε δύο βδομάδες αρρώστησε και νοσηλεύτηκε με αναπνευστικό.Έκτοτε δεν το ξαναέκανε και είναι καλά.Ειδικά φέτος πιστεύω το αντιγριπικό είναι πολύ επίφοβο.Καλή δύναμη σε όλους.