Πέμπτη 29 Ιουλίου 2021

Θεοσοφικές διδασκαλίες εκφραζόμενες από επισκόπους της Εκκλησίας. Μετά αναρωτιόμαστε γιατί έχουμε φτάσει στον πάτο.

Μπορεί να είναι meme 1 άτομο και κείμενο που λέει "Όλες οι θρησκείες είναι μυριάδες μονοπάτια που οδηγούν σε έναν Θεό Share: f" 

ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΣΚΕΥΗ ΠΡΩΤΟΦΑΝΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΟΥ ΛΑΘΟΥΣ

        Το τέρας του Οικουμενισμού «καλπάζει». Είναι ο σύγχρονος «λέων ωρυόμενος» (Α΄Πέτρ.5,8), ο οποίος περιτρέχει την  υφήλιο και «καταπίνει» πιστούς. Μόνο που δεν παρουσιάζεται ως είναι, θηρίο αιμοβόρο, αλλά φορεί δορά προβάτου. Κρύβει τα δόντια του και το ειδεχθές πρόσωπό του με το προσωπείο της «αγάπης». Προβάλλεται επίσης ως «αναγκαιότητα» στους σύγχρονους ταραγμένους καιρούς, ως η «μόνη λύση» για την «επικράτηση της παγκόσμιας ειρήνης, της καταλλαγής, της συμφιλιώσεως των ανθρώπων και των λαών και της ευδαιμονίας». Λανσάρεται ως κάτι το «καινούργιο», το «μοντέρνο», αντιδιαστέλλοντάς τον από το «παλαιό», το «παρωχημένο», το «αναχρονιστικό», το «αναποτελεσματικό» της ιστορίας.

     Ως γνήσιο τέκνο της «Νέας Εποχής του Υδροχόου»,διατείνεται ότι φέρνει το «νέο φως», το οποίο θα διαλύσει τα «σκοτάδια του παρελθόντος». Ένα από αυτά τα «σκοτάδια», το «χειρότερο», είναι και ο Χριστιανισμός, η Εκκλησία του Χριστού, η οποία «ευθύνεται» κατά τους σκοτεινούς και φανερούς ιθύνοντες και προωθητές του, για την «διαχρονική κακοδαιμονία του κόσμου». Με τους «δογματισμούς» της, μη αφήνοντας περιθώρια για «ευρύτητα σκέψεως». Με την αποκλειστικότητά της, μη αφήνοντας «χώρο» για διαφορετική πίστη, μη ανεχόμενη άλλη θρησκεία, «κλείνοντας», κάθε άλλο «δρόμο αναγωγής στο Θεό».

       Γράψαμε σε προηγούμενη ανακοίνωσή μας, πως ο Οικουμενισμός είναι μια πρωτόγνωρη στην ανθρώπινη ιστορία πνευματική χοάνη, η οποία δέχεται κάθε πίστη, «…στο δαιδαλώδες σύστημά του χωράει κάθε πλάνη και κακοδοξία, όσο ακραία και αν είναι. Επίσης δεν απορρίπτεται η αλήθεια, αλλά εξισωμένη με τις πλάνες, σβήνεται στον κυκεώνα των κακοδοξιών του. Είναι άλλωστε γνωστές οι αρχές του νεοεποχίτικου θρησκευτικού συγκρητισμού: “πίστευε ό, τι θέλεις, όμως μην απολυτοποιείς την πίστη σου”, “όλες οι θρησκείες είναι καλές και οδηγούν στον ίδιο Θεό” και ακόμη: “η αλήθεια δεν υπάρχει αυτούσια σε καμιά θρησκεία, αλλά είναι διαμοιρασμένη σε όλες τις θρησκείες, η πλήρης αλήθεια θα αποκαλυφθεί όταν ενωθούν οι θρησκείες”»! Προφανώς δεν υπάρχει σατανικότερο σύστημα πλανών στην ιστορία του κόσμου!

       Είχαμε επίσης επισημάνει πως ο Οικουμενισμός εισήλθε και στην Εκκλησία, την οποία ταλαιπωρεί και δοκιμάζει ανελέητα εδώ και έναν αιώνα. «Δια της λεγομένης “Οικουμενικής Κινήσεως”, μια πλειάδα υψηλόβαθμων κληρικών (Πατριαρχών, Επισκόπων, Κληρικών, Μοναχών), αλλά και λαϊκών καθηγητών θεολόγων, συμμετέχουν ενεργά στις δραστηριότητες του Οικουμενισμού, για την επίτευξη της “χριστιανικής ενότητας”. Βεβαίως, δεν μένουν σε απλές εθιμοτυπικές σχέσεις με τους συμμετέχοντες αιρετικούς στα οικουμενιστικά φόρα, αλλά προχωρούν σε ανεπίτρεπτα “ανοίγματα”, ακόμα και σε συμπροσευχές, οι οποίες  απαγορεύονται από τους Ιερούς Κανόνες, με την ποινή της καθαιρέσεως γα τους κληρικούς και του αφορισμού για τους λαϊκούς. Επίσης συμμετέχοντας στους ατέρμονους, ανούσιους και ανόσιους θεολογικούς διαλόγους, το μόνο που κατάφεραν είναι η συνεχιζόμενη σχετικοποίηση της Ορθοδόξου πίστεως και η αναγωγή των αιρέσεων σε “εκκλησίες” και επίσης η περιχαράκωση των αιρετικών στις πλάνες τους, αφού σε αυτούς δεν καταδεικνύονται οι κακοδοξίες, αλλά επιχειρείται να κατανοηθούν, ως “διαφορετικές παραδόσεις”»!

     Υπάρχει και μια άλλη, χειρότερη πτυχή της δράσεως του Οικουμενισμού στην Εκκλησία: το «άνοιγμά» της και προς τις θρησκείες του κόσμου, με τους διαθρησκειακούς διαλόγους και τη συμμετοχή εκπροσώπων της σε διαθρησκειακά φόρα! Όμως δυστυχώς δεν αρκούνται κάποιοι σε αυτά τα ανίερα «συμπόσια», τα οποία θα μπορούσαν να κατανοηθούν σε κοσμικά και πολιτικά πλαίσια, αλλά προχωρούν και σε ανεπίτρεπτες συγκλήσεις σε θέματα πίστεως, διότι έχουν εμποτιστεί με τoνεοεποχίτικο «δόγμα»: «όλες οι θρησκείες είναι καλές και οδηγούν στον ίδιο Θεό», το οποίο εισήλθε ως «αξίωμα» και στην Εκκλησία!Ας θυμηθούμε τις ένθερμες αναφορές προς τις αιρέσεις και τις θρησκείες του κόσμου στην «Σύνοδο» της Κρήτης, όπου επισημάνθηκε η «ανάγκη» συγκλήσεων και συνεργασιών! Για τούτο χαρακτηρίζεται και προβάλλεται η εν λόγω «Σύνοδος» ως «μεγάλη», για το «άνοιγμά» της στον σύγχρονο κόσμο. Με άλλα λόγια αντί να καλέσει τον κόσμο να σωθεί δια της Εκκλησίας, την έκαμε «κόσμο»! Ακούμε επίσης συχνά από επίσημα χείλη, υψηλά ισταμένων εκκλησιαστικών προσώπων, απίστευτες δηλώσεις για τις θρησκείες του κόσμου, ότι δεν είναι συστήματα ψεύδους, όπως και είναι οδηγώντας ανθρώπους στην απώλεια, αλλά «διαφορετικοί δρόμοι, που οδηγούν στον ίδιο Θεό», μοιράζοντας επίσης και«ιερά βιβλία» τους σε αξιωματούχους τους!

      Να αναφέρουμε για την ιστορία, πως ο πρώτος διδάξας αυτή την κακοδοξία είναι ο αιρετικός Παπισμός, ο οποίος εγκαινίασε, με την Β΄ Βατικανή Σύνοδο (1962-1965) και κύρια με τις διαθρησκειακές συναντήσεις της Ασίζης μια πρωτόγνωρη σχέση με τους αλλοθρήσκους. Να επισημάνουμε επίσης πως στις ανίερες αυτές συναντήσεις συμμετείχαν και ορθόδοξοι κληρικοί!

       Αφορμή για την παρούσα ανακοίνωσή μας πήραμε από πρόσφατο δημοσίευμα στο ιστολόγιο «spzh.news», το οποίο φέρνει τον Σεβ. Αρχιεπίσκοπο Αμερικής κ. Ελπιδοφόρο να δηλώνει, χωρίς καμιά επιφύλαξη, ότι, «όλες οι θρησκείες είναι μυριάδες μονοπάτια που οδηγούν σε έναν Θεό»!

        Παραθέτουμε δύο χαρακτηριστικά αποσπάσματα του εν λόγω δημοσιεύματος: «Ο Αρχιεπίσκοπος Ελπιδοφόρος, εκπρόσωπος του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, πιστεύει ότι όλες οι θρησκείες είναι ίσες και η μία δεν πρέπει να υπερισχύει της άλλης. Στις 15 Ιουλίου 2021, ο επικεφαλής Αρχιεπισκοπής του Πατριαρχείου Κωνσταντινούπολης στις Ηνωμένες Πολιτείες, Αρχιεπίσκοπος Ελπιδοφόρος, μιλώντας στη Νέα Υόρκη στη Διεθνή Διάσκεψη Κορυφής για τη Θρησκευτική Ελευθερία, είπε ότι “όλες οι θρησκείες είναι μυριάδες μονοπάτια που οδηγούν στο ίδιο μέρος”».Επίσης «Τόνισε ότι “όταν ανυψώνετε μια θρησκεία πάνω από όλες τις άλλες, είναι σαν να αποφασίσετε ότι υπάρχει μόνο ένα μονοπάτι που οδηγεί στην κορυφή του βουνού”. “Αλλά στην πραγματικότητα, απλά δεν βλέπετε μυριάδες μονοπάτια που οδηγούν στο ίδιο μέρος, γιατί περιβάλλεστε από βουνά προκαταλήψεων που σας κρύβουν την θέα”, είναι σίγουρος ο Αρχιεπίσκοπος Ελπιδοφόρος»!

       Μείναμε κυριολεκτικά άναυδοι, διαβάζοντας τις απαράδεκτες δηλώσεις του Σεβασμιωτάτου, οι οποίες ξεκάθαρα αγγίζουν ή και ξεπερνούν τα όρια της κακοδοξίας! Το γεγονός ότι ο ίδιος είναι και καθηγητής της Θεολογικής Σχολής Α.Π.Θ. επιτείνει την δυσφορία μας, διότι έχουμε τη βεβαιότητα ότι δεν πρόκειται για κάποιο «λεκτικό λάθος» του, αλλά για σκόπιμη έκφραση των πεποιθήσεών του! Ακόμα, ο κ. Ελπιδοφόρος, εκπροσώπησε τον Παν. Οικουμενικό Πατριάρχη στην εκδήλωση και ως εκ τούτου τα όσα απαράδεκτα είπε βαρύνουν και τον εκπροσωπούντα! 

       Νομίζουμε ότι θα ήταν περιττό να καταδείξουμε τις κακόδοξες αυτές απόψεις του, ως οικτρές πλάνες, καθότι, ως καθηγητής της Θεολογίας είναι γνώστης της διδασκαλίας της Εκκλησίας μας περί των θρησκειών του κόσμου. Θα ήταν ακόμη «χάσιμο χρόνου», αν προσπαθούσαμε να τον διορθώσουμε, διότι φαίνεται ότι έχει κατασταλάξει στις δοξασίες του και προφανώς άστοχο να του γνωρίσουμε την πλάνη του. Όμως, για χάρη των αναγνωστών μας, θα δώσουμε σύντομη απάντηση σε αυτά.

       Ο Σεβασμιώτατος κ. Ελπιδοφόρος «τσουβαλιάζει» και την Εκκλησία του Χριστού στις θρησκείες του κόσμου, εκλαμβάνοντάς την ως μία από αυτές και μάλιστα μη ανυψούμενη πάνω από τις άλλες! Δεν διστάζει να χαρακτηρίσειτην διδασκαλία της Εκκλησίας, περί της μοναδικότητας της σωτηρίας από αυτή, ως «βουνά προκαταλήψεων που κρύβουν τη θέα» της «σωτηρίας» στις θρησκείες του κόσμου!

       Δεν είναι βεβαίως ο μόνος των «μοντέρνων θεολόγων και κληρικών», οι οποίοι θεωρούν τη Εκκλησία ως μια των θρησκειών του κόσμου, διότι και αυτό είναι «δόγμα» του Οικουμενισμού, ο οποίος δεν θέλει «κυρίαρχες πίστεις», αλλά επιδιώκει τον «θρησκευτικό πλουραλισμό», για την πραγματοποίηση των στόχων του! Παρατηρούμε το αλγεινό φαινόμενο να συντάσσονται ορθόδοξοι κληρικοί με τους λειτουργούς των διαφόρων θρησκειών, γινόμενοι ένα με αυτούς!

       Όμως, σε κανένα σημείο της Καινής Διαθήκης και της Ιεράς Παραδόσεως,δεν αναφέρεται και δεν χαρακτηρίζεται η Εκκλησία του Χριστού ως θρησκεία και μάλιστα μη ανυψούμενη πάνω απ’ αυτές. Ο Χριστός δεν ήρθε στη γη να ιδρύσει μια ακόμα θρησκεία, στην πληθώρα των υπαρχόντων, έστω την τελειότερη, αλλά να αντικαταστήσει τη θρησκεία, ως ανθρώπινο αναποτελεσματικό κατασκεύασμα αναγωγής στο Θεό, με την αγία Του Εκκλησία, η οποία βρίσκεται στον αντίποδα της θρησκείας. Υπήρχε θρησκεία, η των Προφητών και των Δικαίων της Παλαιάς Διαθήκης, ασύγκριτα ανώτερη από τις παγανιστικές του εθνικού κόσμου, αλλά ήταν και αυτή αναποτελεσματική, δεν μπορούσε να προσφέρει σωτηρία, αφού, όπως διαβεβαίωσε ο απόστολος Παύλος, η λατρεία, «δῶρά τε καὶ θυσίαι προσφέρονται μὴ δυνάμεναι κατὰ συνείδησιν τελειῶσαι τὸνλατρεύοντα».Ουδεμία σωτηρία προσέφεραν οι θυσίες, «οὐδὲ δι’ αἵματος τράγων καὶ μόσχων», παρά «διὰ τοῦ ἰδίου αἵματος» (του Χριστού) (Εβρ.9,9 και 12). Για τούτο και σχίστηκε το καταπέτασμα του ναού των Ιεροσολύμων κατά την σταύρωση του Κυρίου (Ματθ,27,51), θέτοντας έτσι τέλος στις ψεύτικες και αναποτελεσματικές θρησκείες του κόσμου. Τη στιγμή εκείνη έληξε η όποια υπηρεσία τους (καλή ή κακή) στην ανθρωπότητα και τη θέση τους πήρε η Εκκλησία για να προσφέρει βεβαία σωτηρία.

      Όταν κάνει λόγο ο Σεβασμιώτατος ότι «όλες οι θρησκείες είναι μυριάδες μονοπάτια που οδηγούν σε έναν Θεό», κηρύσσει ότι όλες οι θρησκείες λατρεύουν τον ίδιο Θεό. Αλλά όμως διαφωνεί με αυτή την άποψή του ο λόγος του Θεού, τονίζοντας πως «πάντες οι θεοί των εθνών(είναι) δαιμόνια» (Ψαλμ.95,5)! Ο απόστολος Παύλος χαρακτηρίζει τις τελετουργίες των θρησκειών του κόσμου ως «τράπεζες δαιμονίων», «ἃ θύει τὰ ἔθνη, δαιμονίοις θύει καὶ οὐ Θεῷ, οὐ θέλω δὲ ὑμᾶς κοινωνοὺς τῶν δαιμονίων γίνεσθαι. Οὐ δύνασθε ποτήριον Κυρίου πίνειν καὶ ποτήριον δαιμονίων· οὐ δύνασθε τραπέζης Κυρίου μετέχειν καὶ τραπέζης δαιμονίων» (Α΄Κορ.10,21)!

      Ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός πάμπολλες φορές υπερτονίζει ότι το γεγονός ότι ο Ίδιος είναι ο μοναδικός σωτήρας του κόσμου, αποκλείοντας εντελώς εγκόσμιους «σωτήρες» και θρησκευτικά συστήματα. Πως θα μπορούσε άλλωστε, αφού η σωτηρία δεν ήταν δυνατόν να προέλθει από το τραυματισμένο από την αμαρτία ανθρώπινο γένος. Το κτιστό δεν μπορεί να σώσει κτιστό. Το ασθενές δεν θεραπεύει το ασθενές.

      Ο Θεός, μετά την πτώση κατέστη άγνωστος για τον πεσόντα άνθρωπο, όπως διαβεβαιώνει σαφέστατα ο απόστολος Παύλος ότι «ουκ έγνω ο κόσμος δια της σοφίας τον Θεόν» (Α΄Κορ.1,21). Κατά συνέπεια ο «θεός», μάλλον οι «θεοί» που λάτρευε, δια των ποικίλων θρησκειών δικής του εμπνεύσεως, δεν είχαν σχέση με τον αληθινό Θεό, αλλά με είδωλα, μάλλον με δαιμόνια. Κατά συνέπεια αυτό ισχύει και για τις σύγχρονες θρησκείες του κόσμου, τις οποίες έχει αναγάγει ο Οικουμενισμός, διά στόματος οικουμενιστών κληρικών, ως «δρόμους αναγωγής στον ένα Θεό»!

      Ο αληθινός Θεός μας αυτοαποκαλύφτηκε δια του Ενανθρωπήσαντος Υιού και Λόγου Του. Μας έγινε γνωστός μόνον δια του Χριστού, διότι μόνον «ο Χριστός εστίν εικών του Θεού του αοράτου» (Κολ. 1,15) και κανένας άλλος. Αυτός μας διαβεβαίωσε πως «ο εωρακώς εμέ εώρακε τον Πατέρα»  (Ιωάν.14,9), διότι «εγώ και ο Πατήρ εν εσμέν» (Ιωάν.10,30). Στο θεανδρικό Του πρόσωπο αντικρίζουμε το Θεό και πουθενά αλλού. Ο ευαγγελιστής Ιωάννης βεβαιώνει πως, μόνο δια του Χριστού και κανενός άλλου, μπορούμε να προσεγγίσουμε το Θεό, και μάλιστα «πας ο αρνούμενος τον υιόν ουδέ τον Πατέρα έχει» (Α΄Ιωάν.2,23). Σύμφωνα με τη διαβεβαίωση αυτή δεν υπάρχει άλλος τρόπος και δρόμος να φτάσει κάποιος στο Θεό, διαψεύδοντας τον Σεβασμιώτατο Αμερικής, ο οποίος πιστεύει και διδάσκει ότι υπάρχουν πολλοί άλλοι δρόμοι, δια των θρησκειών του κόσμου, να φτάσει στο Θεό! Απόλυτη διαστροφή της ευαγγελικής αλήθειας!

      Μόνον ο Χριστός είναι ο μοναδικός σωτήρας του κόσμου, όπως διαβεβαιώνει κατηγορηματικά ο απόστολος Πέτρος: «Ουκ έστιν εν άλλωουδενί η σωτηρία, ουδέ γαρ όνομα έστιν έτερον από τον ουρανόν, δεδομένον εν ανθρώποις εν ω δει σωθήναι ημάς» (Πραξ.4,12), αποκλείοντας κάθε άλλον εγκόσμιο ιδρυτή θρησκείας, πνευματικό καθοδηγητή, κοινωνικό αναμορφωτή, φιλόσοφο κλπ! Ο απόστολος Παύλος αναθεματίζει όποιον κηρύσσει «έτερον ευαγγέλιον» (Γαλ.1,6), δηλαδή σωτηρία και εκτός του Χριστού και της Εκκλησίας. Ο απόστολος Ιωάννης χαρακτηρίζει τους ερχόμενους ερχομένους ψεύτικους σωτήρες στο όνομα του Χριστού, ως «αντιχρίστους» (Α΄Ιωάν.2,18). Προφανώς «αντίχριστοι» είναι και όσοι από τις θρησκείες του κόσμου υπόσχονται «σωτηρία» εκτός του Χριστού. Να χαρακτηρίσουμε ως «αντιχρίστους» και όσους ισχυρίζονται ότι αυτές προσφέρουν σωτηρία; Παραθέτουμε για τους αναγνώστες μας τα εξής χωρία, τα οποία θεμελιώνουν αγιογραφικά την μοναδικότητα της εν Χριστώ σωτηρίας: Πράξ.20,28. Α΄Κορ.6 20. 7,23. Γαλ.3,13. Εβρ.9,12-14. Α΄ Πέτρ.1,18-19. Β΄ Πέτρ.2, 1. Αποκ.5,9, κλπ. Παρά ταύτα ο Επίσκοπος και Καθηγητής της Θεολογίας κ. Ελπιδοφόρος διαγράφει όλες αυτές τις αλήθειες και κηρύσσει δικό του «έτερο ευαγγέλιο», το αναθεματισμένο από τον απόστολο Παύλο!

       Διαγράφει επίσης ο «άγιος» Αμερικής και την πίστη και την παράδοση της Εκκλησίας, σύμφωνα με την οποία δεν υπάρχει άλλος δρόμος της σωτηρίας, παρά δια του Χριστού και της αγίας του Εκκλησίας. Ο μεγάλος θεολόγος και οικουμενικός διδάσκαλος άγιος Κυπριανός αποφάνθηκε πως «εκτός της Εκκλησίας δεν υπάρχει σωτηρία» και ο Μ. Αθανάσιος τόνισε πως «συνών δια του ομοίου τοις πάσιν ο άφθαρτος του Θεού Υιός, εικότως τους πάντες ενέδυσεν αφθαρσίαν εν τη περί της αναστάσεως επαγγελία» (Ε.Π.25,112). Ντυθήκαμε την αφθαρσία δια του Χριστού και μόνον!

       Η πάγια θέση των αγίων Πατέρων προς τους αλλοθρήσκους και τις θρησκείες του κόσμου είναι γνωστή και για τούτο διοργάνωναν ιεραποστολές για να μεταστραφούν στην Εκκλησία για να σωθούν, αφού εκτός αυτής δεν υπάρχει σωτηρία. Διερωτόμαστε, ο Καθηγητής της Θεολογίας κ. Ελπιδοφόρος, συνάντησε έστω και μια περίπτωση Πατέρα της Εκκλησίας, ο οποίος να πιστεύει ότι υπάρχει σωτηρία και εκτός της Εκκλησίας και μάλιστα στις ψεύτικες θρησκείες του κόσμου;

       Κλείνοντας την ανακοίνωση μας, διαπιστώνουμε με αισθήματα λύπης και απογοητεύσεως ότι ο κ. Ελπιδοφόρος, δια της καινοφανούς και καταφανώς αντιχριστιανικής αυτής διδασκαλίας του αγγίζει τα όρια της κακοδοξίας και της αιρέσεως. Αρνείται εμμέσως πλην σαφώς το βασικό δόγμα της Εκκλησίας μας, ότι ο Θεός έγινε άνθρωπος, για να γίνει ο άνθρωπος Θεός. Υποβαθμίζει την αναγκαιότητα της Θείας Ενανθρωπήσεως και χαρακτηρίζει το απολυτρωτικό Του έργο περιττό, αφού υπήρχαν και υπάρχουν και άλλοι τρόποι και δρόμοι «σωτηρίας», γενόμενος ηχηρό φερέφωνο του θρησκευτικού συγκρητισμού!Αρνείται το μυστήριο της Εκκλησίας, αφαιρώντας της τη μοναδικότητά της ως τη μόνη θύρα της σωτηρίας, αναγνωρίζοντας και άλλες θύρες σωτηρίαςστις θρησκείες του κόσμου! Δεν διστάζει μάλιστα να στηλιτεύσει την μόνη σώζουσα πίστη της Εκκλησίας, ως «βουνά προκαταλήψεων που κρύβουν την θέα» της σωτηρίας στις αιρέσεις και τις θρησκείες του κόσμου!

       Μετά την δημοσιοποίηση των απαράδεκτων δηλώσεών του, ο Παν. Οικουμενικός Πατριάρχης, ως Προκαθήμενός του (και αντιπρόσωπός του στην εκδήλωση), θα έπρεπε να ελέγξει τον υφιστάμενό του Αρχιεπίσκοπο, να του ζητήσει να ανακαλέσει και αν αρνούνταν, να προχωρήσει σε όσα ορίζει το Κανονικό Δίκαιο της Εκκλησίας μας. Αλλά κάτι τέτοιο δεν έγινε, παρά το γεγονός ότι «βούιξε» ο κόσμος και ο σκανδαλισμός των πιστών υπήρξε σφοδρός. Κι αυτό διότι το πνεύμα του θρησκευτικού συγκρητισμού έχει καταλάβει, σε μεγάλο βαθμό, το «κλίμα» του Οικουμενικού θρόνου. Θεωρούμε πως αν λειτουργούσε το συνοδικό σύστημα ορθοδόξως ο κ. Ελπιδοφόρος θα βρισκόταν υπόλογος για τις πρωτοφανείς δηλώσεις του, όμως δυστυχώς, όχι απλά παραμένει ανέλεγκτος, αλλά και επιβραβευμένος, ως «ανοιχτό μυαλό», από τους οικουμενιστικούς κύκλους και τις δυνάμεις του πτωτικού κόσμου!

      Ευελπιστούμε και ευχόμαστε ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής και Καθηγητής της Θεολογίας κ. Ελπιδοφόρος, να συναισθανθείτο τραγικό «λάθος» τουκαι να επανορθώσει άμεσα, διότι σκανδάλισε σφόδρα το λαό του Θεού και έθεσε τον εαυτό του στις παρυφές των εκκλησιαστικών ορίων.

Εκ του Γραφείου επί των Αιρέσεων και των Παραθρησκειών Ι.Μ.Πειραιώς

 

10 σχόλια:

GeorGRE είπε...


Αυτά τα αιρετικά που
εκστομίζει ο αρχιεπίσκοπος
Αμερικής δεν είναι Θεολογία
αλλά διπλωματία του διαβόλου.

Με λύπη διαβάζουμε το

"όλες οι θρησκείες είναι ίσες
και καμία δεν μπορεί να
ισχυριστεί ότι από μόνη
της είναι αυτή που οδηγεί στο
Θεό"

να το γράφει ένας καθηγητής
της δογματικής!!!!
Αν τα πιστεύει αυτά μου
φαίνεται θα χρειαστεί Χρίσμα
για να επιστρέψει.

Θεός φυλάξοι.

ORTHODOXIA ORTHO είπε...

Ο κόσμος βούηξε από θέσεις κ πράξεις η πράξεις χωρίς θέσεις,η πράξεις κ θέσεις?
Σέρνεται ο κόσμος η σέρνει εδώ κ μια δεκαετία η αλληλοσερνομαστε σε πράγματα ανυπόστατα η κ που έχουν υπόσταση!
Φυσικά η αμαρτωλοτητα των μελών της Εκκλησίας δεν μειώνει το κυ Ρος της,την αλήθεια Της,την Ακρίβεια Της,αλλά ...την Άνθιση Της!
Εάν κάποιος έχασε την πίστη του,η ολιγοψυχισε μπορείς να τον σέρνεις 15 κ 20 χρόνια η αν έπεσε?
Πόσο μπορείς ακόμα,είναι αξιοκατακριτο από χριστιανικής απόψεως ακόμα κ αν κατηγορείται άδικα κ μπορείς να το διαπιστώσεις αυτο.
Το να αλλοιώνει κανείς δόγματα που στοχεύουν στο λογιστικό μέρος κ πρακτικά να χάνει την ψυχή του αυτός που συναποστατει όπερ μεθερμηνευομενον οπαδός κ όχι μαθητής,σημαίνει είτε πως είναι δεμένος κ δεν έχει την δύναμη να αντιδράσει είτε αποδέχεται την μάστιγα της εποχής,για την οποία πολλά χρόνια φωνάζουμε κ χαρακτηρίσθηκαμε ως Ταλιμπάν η φανατικοί η όπως λένε οι διβουλοι κ διψυχοι,οι ασταθείς κ αυτοί που δεν γνωρίζουν πως Ο Θεός αποκαλύπτεται τον Εαυτόν Του ,ως παλουκλιασμενοι.
ξεχύνονται πολλές πηγές από τις θείες Ενέργειες κ αλοιμονο στους Γραμματείς κ Φαρισαίους που δεν τηρούν λέγει η Γραφή τις σπουδαιότερες εντολές Του Νόμου,την δικαιοσύνη,την ευσπλαχνία, και την Πιστότητα!

Βασίλης είπε...

Gillette με τριπλή λεπίδα ! Κι ας πάει μετά να ακολουθήσει οποιοδήποτε από τα χιλιάδες μονοπάτια είτε ως πάστορας ευαγγελιστών, είτε ως ιμάμης , είτε ως σαμάνος , είτε ως βουδιστής , κ.ο.κ. Τη προβιά του Ορθόδοξου Επισκόπου για να μπορεί να οδηγεί και το ποίμνιο στο γκρεμό του οικουμενισμού και του θρησκευτικού συγκρητισμού πρέπει να του την αφαιρέσει το ίδιο το ποίμνιο αφού οι προϊστάμενοί του μάλλον τα ίδια πρεσβεύουν αφού δεν αντιδρούν !

Ανώνυμος είπε...

Κρατηθείτε μακριά από τους πλανεμένους και αμετανόητους ψευτο-ποιμένες της Εκκλησίας, που διδάσκουν δημόσια αυτές τις δαιμονικές θεωρίες: «όλες οι θρησκείες είναι μυριάδες μονοπάτια που οδηγούν σε έναν Θεό»!

Χρήστος είπε...

Επειδή είναι πολύ μεγάλο το θέμα θα σας κουράσω λίγο.
Θα τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Αντιγράφω από το άρθρο που βλέπω, είναι της Μητροπόλεως Πειραιώς (δυστυχώς δεν συμβαδίζουν τα λόγια με τα έργα τους) είχα ανεβάσει άρθρο για το Μίμη Πλέσσα τον μασόνο που βράβευσαν.

Γράφουνε:
Ως γνήσιο τέκνο της
«Νέας Εποχής του Υδροχόου»,
διατείνεται ότι φέρνει το «νέο φως», το οποίο θα διαλύσει τα «σκοτάδια του παρελθόντος».
Ένα από αυτά τα «σκοτάδια», το «χειρότερο», είναι και ο Χριστιανισμός, η Εκκλησία του Χριστού,

Πολλοί αναρωτιούνται γιατί όλοι στα Μ.Μ.Ε. (εξαπάτησεως) σχηματίζουν με τα χέρια τους κάτι σαν ρόμβο, ακόμα και πρωθυπουργοί, μέχρι και τον τελευταίο κλητήρα.

Μέχρι τώρα εδώ και 2.000 χρόνια είμαστε στην εποχή του ΙΧΘΥΣ (Ιησούς Χριστός Θεού Υιός Σωτήρ).

Με τον ζωδιακό κύκλο φεύγουμε τώρα από τον ΙΧΘΥΣ, και κατά ένα περίεργο τρόπο που αυτοί γνωρίζουν, πάει προς τα πίσω και πάμε στην εποχή του ( ΥΔΡΟΧΌΟΥ).

Ο υδροχόος είναι κάποιος που κρατάει μία στάμνα και αδειάζει νερό.
Αυτός ο υποτιθέμενος (ρόμβος) δηλώνει τον Υδροχόο που κρατάει τη στάμνα και αδειάζει το νερό.

Και λένε ότι ήρθε η ώρα της νέας επανεκκίνησης, δυστυχώς αυτό το βιβλίο (της νέας επανεκκίνησης) υπήρχε και πάνω στο γραφείο του Πρωθυπουργού. (το είδαμε σε πολλά ιστολόγια).

Θα συνεχίσω μήπως δεν το παίρνει ολόκληρο.


Χρήστος είπε...

Μέσα από τα λαγούμια που αναρριχώνται, όλοι μαθαίνουν πώς ο Χριστιανισμός ότι είχε να δώσει το έδωσε και τελικά απέτυχε. Δεν σταμάτησαν ούτε οι πόλεμοι, ούτε η πείνα, ούτε οι θρησκευτικές αιματοχυσίες, ούτε ούτε...

Οπότε τώρα με την εποχή του (υδροχόου) όλα αυτά θα εξαλειφθούν.
Οπότε θα μας βάλουν ΤΡΕΙΣ ΘΗΛΊΕΣ.
ΜΊΑ ΠΑΓΚΌΣΜΙΑ ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ.
ΜΊΑ ΠΑΓΚΌΣΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΊΑ.
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΆ ΜΊΑ ΠΑΓΚΌΣΜΙΑ ΘΡΗΣΚΕΊΑ.

Για το πρώτο θα αναφερθώ άλλη φορά, ας δούμε για την παγκόσμια θρησκεία.

ΑΥΤΌ ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΌΣΑΣΤΕ ΌΣΟ ΖΕΊΤΕ.

Επειδή ο διάβολος γνωρίζει ότι δεν μπορεί να καταργήσει την Πίστη, για αυτό την διαστρέφει και αλλοιώνει.

Και η αλλοιωμένη πίστη δεν ΣΏΖΕΙ.

Για αυτό βλέπουμε και σχεδόν όλους τους αρχιερείς να προβάλουν μία αλλοιωμένη πίστη και διαστρέφουν τα πάντα.

ΔΙΑΒΆΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΆΡΘΡΟ:
Ακόμα, ο κ. Ελπιδοφόρος, εκπροσώπησε τον Παν. Οικουμενικό Πατριάρχη στην εκδήλωση και ως εκ τούτου τα όσα απαράδεκτα είπε βαρύνουν και τον εκπροσωπούντα!

Μα ο κ Ελπιδοφόρος είναι γνήσιο τέκνο του Βαρθολομαίου.
Ο Βαρθολομαίος τον έβαλε σε αυτή τη θέση, και ακολουθεί την ίδια γραμμή με αυτόν.
Μήπως ξεχάσατε τα πολλά (κουταλάκια) για την Θεία Κοινωνία.

Θα συνεχίσω..


Χρήστος είπε...

Ας έρθω τώρα και στο άρθρο έχει τόσες ανακρίβειες για να μην πω (αρλούμπες).

Έγραψα πιο πάνω:
Για αυτό βλέπουμε και σχεδόν όλους τους αρχιερείς να προβάλουν μία αλλοιωμένη πίστη και διαστρέφουν τα πάντα.

Δυστυχώς το ίδιο κάνει και η Μητρόπολη Πειραιώς.

Ενώ λέει πολλά σωστά για τις άλλες αιρέσεις αλλοιώνει την δική μας Πίστη.

Διαβάζουμε:
Για τούτο και σχίστηκε το καταπέτασμα του ναού των Ιεροσολύμων κατά την σταύρωση του Κυρίου (Ματθ,27,51), θέτοντας έτσι τέλος στις ψεύτικες και αναποτελεσματικές θρησκείες του κόσμου. Τη στιγμή εκείνη έληξε η όποια υπηρεσία τους (καλή ή κακή) στην ανθρωπότητα και τη θέση τους πήρε η Εκκλησία για να προσφέρει βεβαία σωτηρία.

ΓΙΑ ΑΥΤΌ ΤΟ ΛΌΓΟ ΣΚΊΣΤΗΚΕ ΤΟ ΚΑΤΑΠΈΤΑΣΜΑ;

Πρώτα από όλα δεν μου άρεσε το υπονοούμενο μέσα στην παρένθεση (καλή οι κακή) άρα υπονοεί ότι υπάρχουν και καλές.

Θα γράψω μέσα από το Μακαριστό πατέρα Αθανάσιο Μυτιληναίο με δικά μου λόγια, δεν γνωρίζω αν διάβαζε αυτό το άρθρο τι θα έλεγε.

Το καταπέτασμα ήταν η (κουρτίνα) το ύφασμα που χώριζε τα Άγια των Αγίων από τον υπόλοιπο Ναό.

Και αυτό το καταπέτασμα εσχίστηκε όταν ο Κριος μας επάνω στον Σταυρό Είπε το τετέλεσται και έγινε μέγας σεισμός.

Όλοι γνωρίζουμε ότι και 10 ρίχτερ να γίνουν, (Θεός φυλάξοι) όλα μπορούν να ισοπεδωθούν, όμως καμία κουρτίνα δεν πρόκειται να σκιστεί από τον σεισμό, όσο ισχυρός και αν είναι.

Και μας λέει στο άρθρο:
θέτοντας έτσι τέλος στις ψεύτικες και αναποτελεσματικές θρησκείες του κόσμου.

Δηλαδή ότι αυτός είναι ο λόγος πού έχει εσκίστεί το καταπέτασμα.

Η Υπεραγία Θεοτόκος, θα εισοδεύσει στο Ναό Του και μάλιστα, όπως διασώζει η παράδοση της πίστης μας, στα Άγια των Αγίων, στο άδυτο του Ναού, στα άδηλα και κρύφια για τους ανθρώπους της Παλαιάς Διαθήκης, εκεί όπου μία φορά το χρόνο ο αρχιερέας των Ιουδαίων μπορούσε να εισέλθει κατά την εορτή του Εξιλασμού.
Εκεί εκδηλωνόταν η παρουσία του Θεού.

Μετά το προπατορικό αμάρτημα υπήρχε μία έχθρα ανάμεσα στον Θεό και τους ανθρώπους.
Οι άνθρωποι μετά την πτώση τους από τον παράδεισο και με την πάροδο των γενεών έπαψαν να λατρεύουν τον Αληθινό Θεό.
Όμως οι Εβραίοι πίστευαν στον Αληθινό Θεό αλλά υπήρχε η
( έχθρα ) μεταξύ Θεού και ανθρώπων από το προπατορικό αμάρτημα.
Και ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός ήρθε να Σταυρωθεί και να Αναστηθεί για να ξαναγίνει η συμφιλίωση. Και όχι μόνο αυτό.
Αλλά γίναμε και υιοί κατά Χάριν.

Για αυτό και εσκιστεί το καταπέτασμα. Που χώριζε τα Άγια των Αγίων πού ήταν η παρουσία του Θεού, από τον υπόλοιπο Ναό που βρίσκονταν οι Εβραίοι.

Και ενώ ο άνθρωπος είναι ο παραβάτης και θα έπρεπε να πληρώσει για να σταματήσει αυτή η (έχθρα), συνέβη το αντίθετο.

Αυτό το άκουσα από τον πατήρ Δανιήλ Αεράκη.
Ας πούμε ότι έχει κάποιος 9 υιοθετημένα παιδιά, και ένα δικό του. Και θα έπρεπε να θυσιάσει το ένα, για να σωθούν όλα τα υπόλοιπα.
Ποιος πατέρας θα θυσίαζε το δικό του; Ενώ έχει αλλά 9 υιοθετημένα.

Και όμως ο ουράνιος Πατήρ θυσίασε τον μονογενή του Υιό για να σώσει όλους εμάς.
Τόση απέραντη αγάπη μας έχει.
Και η υιοθεσία δεν είναι όπως η ανθρώπινη, αλλά πλέον είμαστε αληθινά παιδιά Του.

Συγνώμη αν σας κούρασα, αλλά οι καιροί είναι πονηροί.

Πρώτα ο Θεός θα πούμε πολλά πάνω σε αυτά τα θέματα.






Ανώνυμος είπε...

Ειλικρινά...Αυτό το πράγμα θέλει να καλείται Ορθόδοξος Ιεράρχης;;; Αυτός, τώρα, με όσα εκστομίζει θεωρεί τον εαυτό του πνευματικό πατέρα που φυλάττει τις ψυχές του ποιμνίου του από την Αίρεση;;;

Χρήστος είπε...

Επειδή Αδερφέ, μου έδωσες τροφή. Θα γράψω κάτι ακόμα.
Για το συγκεκριμένο άρθρο, δεν θα χαλάσω άλλο το σάλιο μου.

Είχε στην Μητρόπολη του, τον π.Άγγελο Αγγελακόπουλο.
Μεγάλο αγωνιστή βαδίζει στα χνάρια του πατρός Θεοδώρου Ζήση.

Κι όμως τον απόλυσε κι ο λόγος:
Άκουσον άκουσον
Για να μην περιπέσει η Μητρόπολη σε νομικές περιπέτειες.

Λέει ο πατήρ Άγγελος:
Τήν Τρίτη, 20-08-2019, δημοσίευσα στό διαδίκτυο σέ διάφορες ἐκκλησιαστικές ἱστοσελίδες δύο κείμενά μου ὑπό τόν τίτλο : «Οἱ Ἱεροί Κανόνες ἀπαγορεύουν τούς μικτούς γάμους˙ ἡ οἰκονομία ἔγινε παρανομία» καί «Μητροπολίτης κηρύττει ἕτερον εὐαγγέλιον».

Φυσικά θα ανεβάσω και το άρθρο με τις δηλώσεις της Μητροπόλεως για τον λόγο απομάκρυνσης του πατρός Αγγέλου.

Εμείς οι Χριστιανοί δεν είμαστε Μ.Μ.Ε. (εξαπάτησης) να προβάλουμε μόνο ότι μας βολεύει.

Λέει ο πατήρ Άγγελος: (δύο αποσπάσματα αναφέρω).
Πάντοτε ἔδινα καί συνεχίζω νά δίνω μέχρι καί σήμερα τά κείμενά μου στόν Ὁμότιμο Καθηγητή τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ Α.Π.Θ., Αἰδεσιμολογιώτατο Πρωτοπρεσβύτερο π. Θεόδωρο Ζήση, γιά νά τά ἐλέγχει θεολογικῶς. Ἐν συνεχείᾳ, τά ἔδινα καί στόν Σεβασμιώτατο, γιά νά τά ἐλέγχει καί νά τά διορθώνει ἀπό νομικῆς πλευρᾶς, καθότι τυγχάνει νομικός, καί, μέ τήν εὐλογία του, τά δημοσίευα στό διαδίκτυο. Αὐτό γινόταν ὅλα τά ἑπτά αὐτά χρόνια τῆς διακονίας μου στήν Ἱερά Μητρόπολη Πειραιῶς.

Ξαφνικά, ὅμως, μοῦ εἶπε νά μήν δημοσιεύσω μέ τό ὄνομά μου τά κείμενα, διότι οἱ ἀναφερόμενοι στά κείμενα κληρικοί εἶναι κακοί ἄνθρωποι, θά μέ διώξουν, θά μέ τιμωρήσουν, θά μοῦ κάνουν δικαστήριο καί θά μέ καθαιρέσουν, διότι ἡ δημοσίευση κειμένων στό διαδίκτυο, τό ὁποῖο ἔχει παγκόσμια ἐμβέλεια, θεωρεῖται ὡς εἰσπήδηση σέ ἄλλη ἐκκλησιαστική δικαιοδοσία, καί ἑπομένως μπορεῖ ὁ θιγόμενος κληρικός νά κινήσει τήν διαδικασία μητροπολιτικοῦ, ἐπισκοπικοῦ καί συνοδικοῦ δικαστηρίου ἐναντίον μου. Σέ μιά τέτοια περίπτωση, μοῦ εἶπε ὅτι ὁ ἴδιος δέν μπορεῖ νά μέ καλύψει. Ἐπίσης, μοῦ εἶπε νά μήν γράψω «Ἐν Πειραιεῖ» καί «ἐφημέριος τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ Εἰσοδίων τῆς Θεοτόκου – Παναγίας Ὀδηγητρίας Λόφου Βώκου Πειραιῶς», διότι δέν θέλει νά μπλέξει οὔτε ὁ ἴδιος οὔτε ἡ Μητρόπολη Πειραιῶς σέ δικαστικές διενέξεις. Ἔτσι, μοῦ διέγραψε τά παραπάνω στοιχεία.

Ανεβάζω και ολόκληρο το άρθρο

https://katanixi.gr/poikila/p-aggelos-aggelakopoylos-to-chroniko-t/

Θα συνεχίσω με τη Μητρόπολη Πειραιώς.





Χρήστος είπε...

Απαντήσεις στις δημόσιες αιτιάσεις του Πρωτοπρεσβύτερου Αγγελου Αγγελακόπουλου δίνει η Μητρόπολη Πειραιώς με αφορμή την απόλυσή του.

Η ανακοίνωση αναφέρει:

Εν Πειραιεί τη 30η Οκτωβρίου 2019

Θα ανεβάσω ένα απόσπασμα και φυσικά στο τέλος όλο το άρθρο που ανέβασε η Μητρόπολη στο (Βήμα Ορθοδοξίας).

.Ο π. Άγγελος Αγγελακόπουλος ενώ τηρούσε ευλαβικώς την παραπάνω διαδικασία προστασίας και του ιδίου και της Ι. Μητροπόλεως από ποινικές και αστικές εμπλοκές, αιφνιδίως από τις 20 Αυγούστου 2019 άρχισε να δημοσιεύει κείμενα αποστασιούμενος πλήρως από την Ι. Μητρόπολη χωρίς καν να αναφέρει την κανονική του εξάρτηση από την Ι. Μητρόπολη Πειραιώς υπογράφων απλώς ως π. Άγγελος Αγγελακόπουλος, και χρησιμοποιών ποινικώς και αστικώς ελεγκτέους επιθετικούς προσδιορισμούς όπως «ψευδοδιδάσκαλος, ψευδεπίσκοπος, πλανεμένος, αιρετικός, αθεολόγητος» κλπ (Μητροπολίτης κηρύττει έτερον Ευαγγέλιον 20/8/2019,

(Διαβάζετε τι επιθετικούς προσδιορισμούς ανέφερα ο πατήρ Άγγελος:
«ψευδοδιδάσκαλος, ψευδεπίσκοπος, πλανεμένος, αιρετικός, αθεολόγητος» κλπ (Μητροπολίτης κηρύττει έτερον Ευαγγέλιον

ΈΝΟΧΟΣ ΘΑΝΆΤΟΥ, ΜΕ ΤΈΤΟΙΟΥΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΎΣ ΠΟΥ ΔΊΝΕΙ.

Φαίνεται ο μητροπολίτης Πειραιώς δεν διάβασε ποτέ του, τους χαρακτηρισμούς που έδωσε ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός στους γραμματείς και φαρισαίους με εκείνα τα φοβερά
( ΟΥΑΙ ). Μήπως και για αυτό ήταν Άξιος Σταυρώσεως.

Και συνεχίζει το άρθρο:
Το εννοιολογικό περιεχόμενο των θεολογικών όρων αίρεση και αιρετικός 28/8/2019) με προφανές αποτέλεσμα την διακινδύνευση ποινικής και αστικής και κανονικής διώξεως κατά του π. Αγγέλου Αγγελακοπούλου από τους θιγομένους και βεβαίως την κατάγνωση εις βάρος της Ι. Μητροπόλεως Πειραιώς του όλου θέματος και την ακύρωση της αντιαιρετικής προσπαθείας Της.
Ασφαλώς οι νομικές κρίσεις του π. Αγγέλου Αγγελακοπούλου, ο οποίος δεν τυγχάνει νομικός διά την διά του διαδικτύου ανιδρυομένη κανονική δωσιδικία οπουδήποτε φθάνει το διαδίκτυο δεν έχουν καμμία σχέση με την νομική πραγματικότητα και το κανονιστικό πλαίσιο του διαδικτύου. Συνεπώς ο π. Άγγελος Αγγελακόπουλος αυτοβούλως και οικειοθελώς έθεσε εαυτόν εκτός της Ι. Μητροπόλεως Πειραιώς αποστασιοποιούμενος και επομένως δεν ηδύνατο η Ι. Μητρόπολις Πειραιώς να διακινδυνεύει εκ των κειμένων του όπως ανωτέρω επεξηγείται.

ΔΙΑΒΆΣΑΤΕ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΊΟ;
επομένως δεν ηδύνατο η Ι. Μητρόπολις Πειραιώς να διακινδυνεύει εκ των κειμένων του όπως ανωτέρω επεξηγείται.

ΔΕΝ ΘΑ ΒΆΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΆΛΙ ΜΑΣ ΣΤΟ ΤΌΡΒΑ ΜΕ ΤΑ ΦΊΔΙΑ.

Ανεβάζω και ολόκληρο το άρθρο

https://www.vimaorthodoxias.gr/mitropoleis/i-mitropoli-peiraios-gia-tin-apolysi-tou-p-angelou-angelakopoulou/

Υ.Γ. συγχωρέστε με αλλά δεν θα ξανασχοληθώ με τον παρόν Μητροπολίτη.
Κι εγώ τον πρόσεχα και τον πίστευα. Άκουγα και τον σταθμό Πειραϊκή Εκκλησία. Τον έκανε αναμετάδοση η Μητρόπολη Βεροίας.

Άγιος Παΐσιος: «Δυστυχώς, και πάλι ορισμένοι «Γνωστικοί» φασκιώνουν τα πνευματικά τους τέκνα σαν τα μωρά, δήθεν για να μη στενοχωριούνται. «Δεν πειράζει αυτό• δεν είναι τίποτε. Αρκεί εσωτερικά να πιστεύετε»

Φυσικά εμείς οι Χριστιανοί πολεμούμε την αίρεση και όχι το Πρόσωπο.

Εύχομαι να τον φωτίσει Ο Άγιος Τριαδικός Θεός μας.