Γράφει ο Κωνσταντίνος Βαθιώτης
Σε πρόσφατη ανάρτησή του ο κ. Κωνσταντίνος Καλλίρης, λαμβάνοντας αφορμή από την συνέντευξη του γράφοντος στον δημοσιογράφο του Focus Στέφανο Δαμιανίδη (23.7.2021) χρησιμοποίησε την τεχνική της προπαγάνδας:
«Μόλις άκουσα (πρώην όπως λέει ο ίδιος) καθηγητή νομικής να λέει ότι το ζήτημα του εμβολιασμού είναι και θρησκευτικό, διότι υπάρχει και η άποψη ότι ο Θεός αποφασίζει πότε θα πεθάνουμε. Φαντάζομαι ότι τον δρόμο τον διασχίζει με κλειστά τα μάτια».
Με την παρενθετική αναφορά [(«πρώην όπως λέει ο ίδιος»)], ο κ. Καλλίρης έδωσε την εντύπωση ότι επιθυμεί να υπογραμμίσει απαξιωτικά την απώλεια της ιδιότητας του ομιλητή, λησμονώντας ότι, άπαξ και κάποιος έγινε καθηγητής, ο τίτλος αυτός τον ακολουθεί εφ’ όρου ζωής. Πόσω μάλλον όταν η τυπική παύση της ιδιότητος οφείλεται σε λόγους αρχών και συνειδήσεως. Άλλωστε, σε αντίθεση με πλήθος εν ενεργεία πρώην συναδέλφων του, οι οποίοι, παρά την εδραίωση της πρωτοφανούς υγειονομικής δικτατορίας, σφυρίζουν αδιάφορα, εκείνος προσπαθεί να τιμά καθημερινώς τον τίτλο που με πολύ κόπο κέρδισε πριν από 17 χρόνια. Φυσικά, η ειρωνική απαξίωση συνιστά ad hominem επίθεση, αφού στοχεύει στο να πλήξει το πρόσωπο και όχι την ουσία των λόγων του ομιλητή. Ως γνωστόν, το στοιχείο αυτό αποτελεί χαρακτηριστικό γνώρισμα της προπαγάνδας.
Στην επίμαχη συνέντευξη (λεπτό 14.55) ο “πρώην” επικαλέσθηκε ένα άρθρο της Anne Eriksen, το οποίο αναδεικνύει σε μια υποσημείωση του υπό έκδοσιν βιβλίου του με τίτλο “Από την τρομοκρατία στην πανδημία. Υποχρεωτικές ιατρικές πράξεις στον πόλεμο κατά του αόρατου εχθρού”. Μεταφέροντας τα λόγια της αρθρογράφου, ο ομιλητής είπε ότι τo 1718 μια Λαίδη, σύζυγος του Άγγλου πρέσβεως στην Κωνσταντινούπολη, εμβολίασε τον γιο της για ευλογιά, και το 1721, όταν η οικογένεια επέστρεψε στην Αγγλία, εμβολιάσθηκε η αδελφή της. Ωστόσο, η νέα τεχνική τού εμβολιασμού περιορίσθηκε για θρησκευτικούς λόγους. Ενώ οι υποστηρικτές του εμβολιασμού έλεγαν ότι πρόκειται για δώρο Θεού, οι αντίπαλοί τους υποστήριζαν ότι είναι αμαρτία, διότι ο Θεός καθορίζει τον θάνατο.
Ο κ. Καλλίρης, όμως, παρέλειψε την πιστή αναπαραγωγή της κρίσιμης αυτής τεκμηρίωσης και αρκέσθηκε να παρουσιάσει ως άποψη του γράφοντος ότι «το ζήτημα του εμβολιασμού είναι και θρησκευτικό, διότι υπάρχει και η άποψη ότι ο Θεός αποφασίζει πότε θα πεθάνουμε», προσθέτοντας την ειρωνική φράση «φαντάζομαι ότι τον δρόμο τον διασχίζει με κλειστά τα μάτια».
Πρόκειται για κλασική προπαγανδιστική τακτική, καθ’ όσον, με την ελλειμματική μεταφορά των λόγων του ομιλητή και την συνοδευτική χρήση της ειρωνείας, παρέχεται η εντύπωση ότι αυτός δεν παρουσίασε το επιχείρημα που χρησιμοποίησε η αρθρογράφος, αλλά διατύπωσε δική του θέση, η οποία ταυτίζεται με το περιεχόμενο της θρησκευτικής ένστασης.
Όπως σημειώνει ο Edward L. Bernays στο βιβλίο του “Προπαγάνδα” (μτφ.: Δ. Τάννης, εκδ. Νεφέλη, Αθήνα 2015, σελ. 32):
«Η σύγχρονη προπαγάνδα είναι μια σταθερή, συνεχής προσπάθεια να δημιουργήσεις ή να αναμορφώσεις γεγονότα με σκοπό να επηρεάσεις τις σχέσεις του κοινού με μια εταιρεία, μια ιδέα ή μια ομάδα ανθρώπων».
Είναι άλλο πράγμα, λοιπόν, να πει κάποιος ότι το ζήτημα του εμβολιασμού είναι και θρησκευτικό, επειδή ο Θεός αποφασίζει πότε θα πεθάνουμε, υπονοώντας έτσι ότι αυτή είναι η θέση του ομιλητή, και άλλο πράγμα να πει ότι το ζήτημα του εμβολιασμού είναι και θρησκευτικό, επειδή το 1721 προβλήθηκαν θρησκευτικές ενστάσεις με άξονα την σκέψη ότι ο εμβολιασμός είναι αμαρτία, αφού ο Θεός καθορίζει τον τρόπο και τον χρόνο του θανάτου, χωρίς να γίνεται υπαινιγμός ότι αυτή η αιτιολογία αποτελεί και πεποίθηση του ομιλητή.
Φαντάζομαι ότι ο κ. Καλλίρης εμπνεύσθηκε το παράδειγμα της διάσχισης του δρόμου με κλειστά τα μάτια από την χορήγηση της συναίνεσής του σε εμβολιαστικό υπάλληλο, έχοντας ο ίδιος κλειστά τα δικά του μάτια για το ενδεχόμενο να υποστεί κάποια σοβαρή παρενέργεια από την πράξη της ετεροδιακινδυνεύσεώς του…
ΥΓ: Ο κ. Κωνσταντίνος Καλλίρης υπήρξε συνήγορος του Γερμανού Ιστορικού-Αναθεωρητιστή Heinz Richter (Χάιντς Ρίχτερ), ο οποίος «όχι μόνο αμφισβητεί τα εγκλήματα πολέμου των ναζιστών στην Κρήτη, αλλά παρουσιάζει και τους Κρήτες ως θύτες». Ο έτερος συνήγορος στην υπόθεση Ρίχτερ ήταν ο κ. Αθανάσιος Αναγνωστόπουλος, νομικός υποστηρικτής των HOAXES.
9 σχόλια:
Εφόσον ΚΑΙ οι πλήρως εμβολισμένοι, ΜΠΟΡΟΥΝ να νοσήσουν από τον κορωναϊό (όπως για παράδειγμα, πρόσφατα, ο Άδωνις Γεωργιάδης) και συνεπώς ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ να μεταδώσουν και σε άλλους τον κορωναϊό, αποδεικνύεται ξεκάθαρα ότι ο υποχρεωτικός εμβολισμός ΔΕΝ στηρίζεται σε επιστημονικά δεδομένα, αλλά είναι μια αυθαίρετη και ΜΗ επιστημονική ΠΟΛΙΤΙΚΗ απόφαση.
Δημήτρης Κούβελας , Καθηγητής Κλινικής Φαρμακολογίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλοονίκης και Διευθυντής του Εργαστηρίου Κλινικής Φαρμακολογίας:
Θα κολλήσουμε όλοι Covid, εμβολιασμένοι και μη.
https://www.zougla.gr/greece/article/ta-ipe-ola-o-kouvelas
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΑΚΗΣ – Δρ. ΓΙΑΤΡΟΣ - ΠΡΩΗΝ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ Νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ: “Σύμφωνα με τα στοιχεία η θνητότητα των εμβολιασμένων από τη μετάλλαξη ¨Δέλτα¨ είναι μεγαλύτερη των ανεμβολίαστων”.
https://www.youtube.com/watch?v=6-1SQJD4jhs
Ερωτ: "Αν λοιπόν είστε το μόνο άτομο που δεν έχει εμφύτευμα εγκεφάλου, θα μπορούσε να είναι μειονέκτημα" ;;
Απ: "Σε κάθε περίπτωση. Χωρίς εγκεφαλικό τσιπ, γίνεστε άτομο δεύτερης κατηγορίας, παρ' όλο που είστε υγιής".
https://halithheia.blogspot.com/2021/07/blog-post_25.html
Κωνσταντίνος
Κομνηνός
"Έχασα τον πατέρα μου μία μέρα μετά το εμβόλιο"
"ΔΙΕΚΡΙΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΟΚΡΥΨΗΣ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΑΙΤΙΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ" - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΜΠΟΥΡΟΥΤΗ ΣΤΟΝ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟ.
https://www.zougla.gr/greece/article/exasa-ton-patera-mou-mia-mera-meta-to-emvolio
Δρ. γιατρός και ερευνητής του Πανεπιστημίου Πατρών, Κωνσταντίνος Φαρσαλινός:
Τα fake news της Εκκλησίας για τα εμβόλια
https://www.zougla.gr/greece/article/ta-fake-news-tis-eklisias-gia-ta-emvrika-kitara-sta-emvolia
Από αυτά που έχω μελετήσει,Όσον αφορά τη ζωή κ τον θάνατο,
Ο Κύριος σχημάτισε το έμβρυο κ σχηματίστηκε σωματικά από τους γονείς του ενώ Αυτός έδωσε πνοή Ζωής( πνεύμα) στον άνθρωπο κ έτσι έγινε ο άνθρωπος ψυχοσωματικό ον.
Έπλασε δε τον άνθρωπο διφυή,δηλαδή από ψυχή αθάνατη κ νοερή,το δε σώμα το έπλασε σύνθετο κ υλικό,ενώ έβαλε μέσα του δύο ουσιαστικές διοικήσεις,αν δούμε το ζήτημα θεολογικα:
Στην μεν ψυχή έδωσε κυβερνήτη την ελεύθερα επιλογή Εβρ 1_5) να την οδηγεί όπως θέλει στην αρετη η στην κακία ενώ Ο Θεός είναι αναιτιος σε αυτό.
Στο δε σώμα έδωσε την
Ευθύνη για ζωή,μαζί με την γνώση Του Θεού,την κυβέρνηση κ διοίκηση!
Ο,τι συμβαίνει στη γη,είναι εις γνώσιν Του Θεού!
Διότι ούτε ένα σπουργίτι δεν πέφτει χωρίς να το γνωρίζει ο Ουράνιος Πατέρας σας!Μτθ 10_29).
Στο χέρι Του είναι όλες οι ψυχές των ζωντανών όπως λέγει ο Ιώβ κ στο χέρι Του ομως,βρίσκονται οι Κρίσεις Του κ φέρει τα πάντα με τον λόγο κ το νεύμα της Δύναμης Του ψλμ 94_4)...
Αγ.Αναστασιου Σιναιτου σελ 366 _7)
Ποιο είναι το ερώτημα:
Το ερώτημα είναι εάν κάποιος είτε σκότωσε έναν είτε δύο είτε έναν ολόκληρο λαό εάν ειναι ένοχος η αθωος κ αν αυτό είναι ηθικό η παράνομο συμφώνως με τους νόμους κ τον Νόμο Του Θεού.
Το υστερόγραφο...
...ολα τα λεφτά...
...ονοματεπώνυμα και κατορθώματα...
για...
δύο...μπουμπούκια τού γκριζόμαυρου
δηλητηριόδους κισσού
που επιθυμεί να καλύψει τα
πάντα...!
Ακόμα και αν ο κ. Βαθιωτης έγραφε συνταγή για μελομακάρονα το υστερόγραφο φτάνει και περισσεύει, μερικές φορές δεν χρειάζεται καν να μιλήσεις τα έργα του καθενός μια χαρά τα λένε..
Δημοσίευση σχολίου