Πέμπτη 29 Ιουλίου 2021

18χρονος αθλητής νεκρός μετά τον εμβολιασμό του.

 

Ένας 18χρονος Ιταλός παίκτης του βόλεϊ είναι νεκρός και οι Ιταλοί εισαγγελείς κατηγορούν για ανθρωποκτονία τους γιατρούς.

Ο . Davide Bristot (γράφετε «Bistrot» σε ορισμένα ιταλικά μέσα ενημέρωσης) έλαβε την πρώτη ένεση πειραματικού mfNA Pfizer στις 17 Ιουνίου, σύμφωνα με την True News. Δεν υπέστη άμεσες δυσμενείς επιπτώσεις. Αλλά γύρω στις 10 Ιουλίου, άρχισε να βιώνει εξουθενωτικούς πονοκεφάλους. Το Corriere Del Veneto ανέφερε ότι ο Μπρίστοτ παρέα με φίλους σε μια πιτσαρία την Τρίτη 13 Ιουλίου δεν ειχε  μόνο πονοκέφαλο για αρκετές ημέρες, αλλά έκανε εμετό τουλάχιστον δύο φορές εκείνο το βράδυ.

Οι γονείς του Davide, Paolo και Barbara Bristot, τον πήγαν στο νοσοκομείο Belluno στις 10:30 μ.μ. αυτο το βραδυ.

πηγή 

Εδώ οι αλήτες "ειδικοί" θέλουν να πειραξουν τα παιδιά μας...

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Λάρισα: «Έφυγε» ξαφνικά από τη ζωή 39χρονη η προϊσταμένη του χειρουργείου του ΙΑΣΩ Θεσσαλίας
πριν από 23 ώρες ·


Καβαλα
Σε ηλικία 51 χρονών έχασε αιφνιδίως τη ζωή της
πριν από 3 ημέρες

Έφυγε πολύ ξαφνικά και τόσο άδικα από τη ζωή σε ηλικία 56 ετών
πριν από 3 ημέρες

Ανώνυμος είπε...

Διδαχη δ

Κοίταξε εις το πρόσωπον ένα Εβραίο όταν γελά• τα δόντια του ασπρίζουν, το πρόσωπόν του είναι ωσάν πανί αφωρισμένο, διότι έχει την κατάραν από τον Θεόν, και δεν γελά η καρδία του. Έχει τον διάβολον μέσα του οπού δεν τον αφήνει. Κοίταξε και ένα χριστιανόν εις το πρόσωπον, ας είναι και αμαρτωλός• λάμπει το πρόσωπόν του, χύνει η χάρις του Αγίου Πνεύματος.

Σφάζει ο Εβραίος ένα πρόβατον, και το μισό το εμπροσθινόν το κρατεί διά λόγου του, και το πισινόν το μπουντζώνει και το πωλεί εις τους χριστιανούς διά να τους μαγαρίση. Και αν σου δώση Εβραίος κρασί ή ρακί, είναι αδύνατον να μη το μαγαρίση πρώτον• και αν δεν προφθάση να κατουρήση μέσα, θα πτύση. Όταν αποθάνη κανένας Εβραίος, τον βάζουν μέσα εις ένα σκαφίδι μεγάλο και τον πλένουν με ρακί, και του βγάνουν όλην του την βρώμα, και εκείνο το ρακί το φτιάνουν με μυριστικά, και τότε το πωλούν εις τους χριστιανούς ευθηνότερον, διά να τους μαγαρίσουν. Πωλούν ψάρια εις την πόλιν οι Εβραίοι; Ανοίγουν το στόμα του οψαρίου και κατουρούν μέσα, και τότε το πωλούν εις τους χριστιανούς.



Ο Εβραίος μου λέγει πως ο Χριστός μου είναι μπάσταρδος, και η Παναγία μου πόρνη. Το άγιον Ευαγγέλιον λέγει πως το έγραψεν ο διάβολος. Τώρα έχω μάτια να βλέπω Εβραίον; Ένας άνθρωπος να με υβρίση, να φονεύση τον πατέρα μου, την μητέρα μου, τον αδελφό μου, και ύστερα το μάτι να μου βγάλη, έχω χρέος ωσάν χριστιανός να τον συγχωρήσω. Το δε να υβρίση τον Χριστόν μου την Παναγίαν μου, δεν θέλω να τον βλέπω. Και η ευγένειά σας πώς σας βαστά η καρδία να κάνετε πραγματείας με τους Εβραίους; Εκείνος οπού συναναστρέφεται με τους Εβραίους, αγοράζει και πωλεί, τι φανερώνει; Φανερώνει και λέγει, πως καλά έκαμαν οι Εβραίοι και εθανάτωσαν τους προφήτας και όλους τους διδασκάλους και όλους τους καλούς. Καλά κάμνουν και μας μαγαρίζουν και πίνουν το αίμα μας.

Ταύτα διατί σας τα είπα, χριστιανοί μου; Όχι διά να φονεύετε τους Εβραίους και να τους κατατρέχετε, αλλά διά να τους κλαίετε, πώς άφησαν τον Θεόν και επήγαν με τον διάβολον.

Ανώνυμος είπε...

Σήμερα μου έλεγε μια γιατρός, ότι πρέπει να εμβολιαστώ "για το καλό της υγείας μου".
Της είπα ότι πάρα πολλοί άνθρωποι διεθνώς, έχουν πεθάνει λίγες μέρες μετά από τον εμβολιασμό τους.
Η γιατρός, η οποία προφανώς είναι πραγματικά ψεκασμένη, μου είπε: "Δεν είναι σίγουρο ότι οι θάνατοι αυτοί οφείλονται στα εμβόλια". Με αυτούς τους ψεκασμένους ανθρώπους, δεν μπορεί να γίνει κανένας διάλογος.

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

Σήμερα...

τεστ αντισωμάτων...από πολύ δικό μας άνθρωπο

(να υπάρχει, ως καβάτζα
σε περίπτωση που...)

...ο πιθανότατα... μπουκωμένος...
επιστήμων τεστατζής...
προσπαθεί να εκμαιεύσει
με ερωτήσες όλο νόημα,
αν υπάρχει κάτι επίσημο
που ν'αποδεικνύει οτι η αιτούσα κυρία έχει "περάσει κορονοβήρη"...

...αρνητική απάντηση...

Μετά από καμια ώρα, ερχεται λοιπόν η...
ώρα τής "αλήθειας"...

Ο ...λευκοχίτων..."ειδικός"...
απόφαίνεται...

...αρνητικό...

...θα το κάνετε το εμβ0λι0 !

Τα μποφόρ πού μάζεψε...
σε συνδιασμό με τα ρίχτερ...
δεν τα περίμενε...

αλλά... επαγγελματίας...

θυμήθηκε το...δικαίωμα επιλογής...

και... τα άλλα... δημοκρατικά...

και...τό συμμάζεψε...
και με τα ανάλογα χαμόγελα...!




Ανώνυμος είπε...

Διδαχή δ , ποιανού ρε παιδιά ;;;
Του Πατροκοσμά ;;;;

Ανώνυμος είπε...

Αυτό που ένας χλεχλέμπουρας αγωνίζεται ΛΥΣΣΑΛΕΑ, να "πηδήξει" τον Ελληνικό Λαό, χωρίς σάλιο,χωρίς να τηρεί ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΣΧΗΜΑ πλέον... ξεπερνάει κάθε ΤΕΡΑΤΩΔΗ επιστημονική φαντασία θα μπορούσε να σχολιασει κάποιος...