Ἀπόσπασμα ἀπὸ τὸ βιβλίο«Γέρων Παΐσιος – ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ»
–Ἐγώ, ὄχι. Ἐσύ, ναί.
–Ὁ λογισµὸς ὅμως µοῦ λέει κάτι: Ὅτι κάθε φαινόµενο ποὺ προηγεῖται τῆς παρουσίας τοῦ Ἀντιχρίστου ὡς προετοιµασία, χρειάζεται καὶ τὸν δικό του χρόνο γιὰ νὰ ὡριµάσει καὶ νὰ ἐπιβληθεῖ φυσιολογικά, ὡς χρόνο προετοιµασίας θὰ χρειαζόµασταν πολλὲς δεκαετίες. Δὲν εἶν᾽ ἔτσι;
–Ὄχι, ἔκανε αὐτὸς κουνώντας ἀρνητικὰ τὸ κεφάλι του.
Ὅσο πλησιάζουµε πρὸς τὰ κεῖ, τὰ πράγµατα θὰ γίνονται ὅλο καὶ πιὸ γρήγορα, ἕως ὅτου καταλήξουν νὰ ἐξελίσσονται µ’ ἀστραπιαία ταχύτητα. Ἡ τηλεόραση δὲν θὰ προλαβαίνει ν’ ἀνακοινώνει στοὺς ἀνθρώπους τὰ καινούργια γεγονότα. Κι ὅλο αὐτὸ τότε θὰ θεωρεῖται σὰν θρίαµβος τοῦ κακοῦ καὶ τοῦ Ἀντιχρίστου, ἐνῶ στὴν πραγµατικότητα ὁ Χριστὸς θὰ ἐπιτρέψει αὐτὴν τὴν ἐξέλιξη προνοούµενος τὰ δικά Του παιδιὰ καὶ συντέµνοντας τὸν χρόνο ταλαιπωρίας τους.Χαµογέλασε.
–Πόσο χρόνο θὰ πάρουν; τὸν ρώτησα. Ἐγὼ ὅμως θὰ τὰ προλάβω, ἔ; ζήτησα νὰ τὸ διευκρινίσω.
–Ναί, ἔκανε ὁ Γέροντας κουνώντας καταφατικὰ τὸ κεφάλι του. Ἐσὺ θὰ τὰ προλάβεις καὶ θὰ τὰ ζήσεις.
Ὁ γερο-Παΐσιος µοῦ ἔκανε µιὰ πάρα πολὺ χρήσιµη διευκρίνηση:
–Ὅταν ἔρθει ὁ Ἀντίχριστος, δὲν θὰ προσπαθήσει νὰ ἐξαπατήσει τοὺς ἀνθρώπους γιὰ νὰ περάσει κρυφὰ τὸ 666. Ὁ Ἀντίχριστος θά ᾽ναι τὸ ὄχηµα τοῦ Σατανᾶ κι ὁ Σατανᾶς δὲν γνωρίζει τίποτε ἀπὸ τὴν ἔννοια τῆς ἐλευθερίας ἢ τῶν προσωπικῶν δικαιωµάτων. Ὅταν λάβει τὴν ἐξουσία ἀπὸ τὸν Χριστό, θὰ ἐπιβληθεῖ σὰν τύραννος: ὁ πιὸ ἀπαίσιος ἀπ᾽ ὅσους γνώρισε ἡ ἀνθρωπότητα. Θ᾽ ἀπαιτεῖ νὰ τὸν ἀναγνωρίσεις σὰν θεὸ καὶ νὰ τὸν προσκυνήσεις. Καὶ δὲν θὰ τὸν νοιάζει ἂν ἐσὺ αὐτὸ τὸ θέλεις καὶ ἂν συµφωνεῖς. Τὰ πάντα τότε θὰ γεµίσουν καταπίεση καὶ τρόµο, διότι ὁ διάβολος θὰ ζητάει προσωπικὰ κι ἐνσυνείδητα τὴν ἄρνηση τοῦ Χριστοῦ καὶ τὴν ἀποδοχὴ τὴν δική του. Δὲν θὰ τοῦ ἀρκεῖ οὐδετερότητα καὶ δὲν θὰ ὑπάρχουν ὑπεκφυγές. Ἢ τὸν δέχεσαι κι ὑφίστασαι τὴν ἐγκατάλειψη τῆς χάριτος ἢ τὸν ἀρνεῖσαι καὶ περιθωριοποιεῖσαι µ᾽ ὅλες τὶς συνέπειες ποὺ γράφει στὴν Ἀποκάλυψη: Ὅτι αὐτοὶ δὲν θὰ µποροῦν νὰ πουλήσουν ἢ ν᾽ ἀγοράσουν τίποτα, διότι δὲν θά ᾽χουν τὸ σῆµα τοῦ Ἀντιχρίστου.
–Καὶ τί θὰ γίνει µ᾽ αὐτούς; ρώτησα τὸν Γέροντα. Θὰ πεθάνουν ἀπ’ τὴν πείνα;
–Ἔ, ὄχι εὐλογηµένε κι ἔτσι… Θά ᾽χουν οἱ ἄνθρωποι τὸ ψωµάκι τους, τ᾽ ἀλεύρι τους, τὶς ἐλίτσες, τὰ φροῦτα … Ἀλλοίµονο ὅµως σ᾽ αὐτοὺς ποὺ εἶναι µαθηµένοι σὲ πλούσια τράπεζα. Αὐτοὺς δὲν θὰ τοὺς ἀρκοῦν τὸ ψωµάκι κι οἱ ἐλίτσες καὶ θά ᾽ναι βαρὺ τὸ δίληµµα. Ἐπειδὴ οἱ καλοµαθηµένοι καὶ καλoβoλεµέvoι χριστιανοὶ ἔχουν ἐφεύρει τὴν «ἰδεολογία τοῦ κρυπτοχριστιανοῦ», νοµίζω, ἔγινε σαφὲς ὅτι τέτοιο ἐνδεχόµενο δὲν ὑπάρχει. Ἐδῶ θὰ ἐφαρµοστεῖ αὐτὸ ποὺ εἶπε ὁ Χριστὸς στὸ Εὐαγγέλιο: «Ἢ µὲ ὁµολογεῖς ἔµπροσθεν τῶν ἀρχόντων καὶ σὲ ἀποδέχοµαι στὴν Βασιλεία µου ἢ µὲ ἀρνεῖσαι κι ἐγὼ σὲ ἀπορρίπτω».
6 σχόλια:
Ποιόν αντίχριστο;
Τον τελικό... τών
εσχάτων...;
Αφού..."πολλοί
αντίχριστοι εισίν"... σύμφωνα με την Γραφή.
Ναι. Η συζήτηση τώρα γίνεται γι αυτόν τον Τελικό, των Εσχάτων....ΜΉΠΩΣ ήρθε η ώρα του; Παρακαλώ τους εδώ θεολογοκουλτουριάρηδες, να δείτε την 10ωρη σειρά του ΝΕΤΦΙΛ, παραγωγής 2019 με τίτλο Ο ΜΕΣΣΙΑΣ...θα Καταλάβετε ...
Ο Άγιος Παΐσιος αναφέρεται ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ στον ΤΕΛΙΚΟ Αντίχριστο (της Αποκαλύψεως του Ιωάννου, με το σύμβολο 666).
Ας προσέξουμε πάρα πολύ, να μην πλανηθούμε.
Αυτά συμφωνούν και με τις ερμηνείες του π. Αθανασίου Μυτιληναίου, που κι αυτός δεν τα τοποθετούσε καθόλου μακρυά χρονικά τα γεγονότα της Αποκαλύψεως. Και επειδή ξέρω ότι πολλοί φίλοι από εδώ είναι επηρεασμένοι από τις προφητείες που μεταφέρει ο Μόρφου περί αναλαμπής της Ορθοδοξίας μετά από κάποια μεγάλα γεγονότα, θα πω ότι το ένα δεν αποκλείει το άλλο.
Αναλαμπή τι σημαίνει; Σημαίνει ένα ΣΥΝΤΟΜΟ χρονικό διάστημα, μια ΣΥΝΤΟΜΗ διακοπή των σχεδίων "τους", με βασικό σκοπό την έντονη ιεραποστολή, να φτάσει το μήνυμα της Ορθοδοξίας, καθαρό και κρυστάλλινο, κι εκεί που δεν έχει φτάσει ακόμα. Ουσιαστικά (λέει ο λογισμός ο δικός μου) έτσι ώστε όταν έρθουν τα έσχατα - έσχατα να μην μπορεί να πει κανείς σε όλο τον κόσμο ότι δεν ήξερε και δεν άκουσε. Δε μιλάει όμως κανείς για νέα χιλιόχρονη βασιλεία. Αυτό θα ήταν όντως πλάνη και αίρεση (χιλιασμός).
Άρα όσοι προλάβουν την αναλαμπή, ανάλογα με την ηλικία τους πιθανότατα να προλάβουν και τα έσχατα - έσχατα.
Εγώ λοιπόν βλέπω ότι είτε πάμε ολοταχώς για τα έσχατα, είτε πάμε μεν για τα έσχατα αλλά με ένα διάλειμμα όπως παραπάνω. Το ορατό είναι το πρώτο, αλλά πολλοί άγιοι άνθρωποι έχουν μιλήσει για το δεύτερο, και ποιος είμαι εγώ να τους αμφισβητήσω;
Είτε έτσι, είτε αλλοιώς, εμείς τη δουλειά μας, την προσευχή μας, τα Μυστήρια και τα υπόλοιπα γνωστά! Να είμαστε έτοιμοι για ό,τι έρθει.
Όποιος αντί...κι άν είναι...
συσχηματιζόμενοι
χάνουμε την ψυχή
μας...
οπότε...πρός τί
η... διαφοροποίηση...
Ας έχουμε την ευχή του Αγίου Παϊσίου & την ευχή του Αγωνιστή! Ασκητή! Γέροντα Ευθυμίου της καψάλας, που δεν ξεχνά εμάς εδώ στον κόσμο.
Δημοσίευση σχολίου