Μέρες της Παναγιάς και πρέπει να παλέψουμε για την λιγότερη προσβολή στην Κυρά μας!
Όπως το Πάσχα κινήθηκαν εναντίον του Γυιού Της, έτσι και τώρα εναντίον Της. Και μην μου πείτε το ηλιθίας προελεύσεως " όλοι είναι ίσοι απέναντι στο νόμο και ευάλωτοι από το κορονοϊό".
Αυτό είναι λυμένο προ πολλού αλλά ας επαναλάβουμε:
1) Κανένας νόμος -ειμή μόνο ο παρά-νομος- δεν είναι ισοπεδωτικός, θεωρώντας ίσια κι'όμοια τα μπαράκια, τα καφέ, τα εστιατόρια και τους ναούς! Για τον απλούστατο λόγο ότι στο ναό υπάρχει η θεία χάρις η οποία προστατεύει αυτούς που πιστεύουν (και μόνο αυτούς, καθώς δεν "φορτώνεται" σε όσους δεν την επικαλούνται), ενώ στους λοιπούς χώρους υπάρχουν απλά καφέδες, ποτά και φαγητά.
2) Για εκείνους που θα πουν ότι dura lex sed lex (σκληρός ο νόμος αλλά νόμος) θα θυμίσουμε ότι το σύνολο των διατάξεων που αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο του Συντάγματος, ξεκινά με την φράση "Εις το όνομα της Αγίας Ομοουσίου και Αδιαίρετου Τριάδος" που σημαίνει πως η Ορθόδοξη πίστη είναι που διέπει και σκέπει τις κινήσεις των αρχόντων της πολιτείας. Ή τουλάχιστον έτσι θάπρεπε να είναι! Άρα εκτός από ασεβής είναι και αντισυνταγματική, η ισοπέδωση που υλοποιείται.
3) Στα καταστήματα εστίασης ο κόσμος "πατείς με, πατώ σε" και οι νομοθέτες βλέπουν τους πιστούς που θα ακολουθήσουν την περιφορά του επιταφίου της Παναγίας, τον Δεκαπενταύγουστο! Αυτό θα συμβεί άπαξ και αυτοί δεν θα πάθουν τίποτε διότι ακολουθούν την Μάνα τους!
Είναι δυνατόν να μην λιτανευτεί π.χ. η Παναγιά της Τήνου; Θα μεταδοθεί ο κορονοϊός κάτω από την προστασία Εκείνης στην οποία προστρέχουν οι απαναταχού της γης Ορθόδοξοι, με την ελπίδα τους θαύματος;
Έχουν κάθε δικαίωμα να απιστούν όσοι το κάνουν αλλά και μεις έχουμε το απόλυτο δικαίωμα και υποχρέωση να εκφράσουμε την αντίθεσή μας στις βλάσφημες πράξεις τους.
«Ουδείς προστρέχων επί Σοι, κατησχυμένος από Σου εκπορεύεται, αγνή Παρθένε Θεοτόκε, αλλά αιτείται την χάριν, και λαμβάνει το δώρημα, προς το συμφέρον της αιτήσεως».
Εμείς θα κάνουμε αυτό ακριβώς!
4) Και το πρωταρχικό και κορυφαίο, για να το λήξουμε το παραμύθι τους:
Αν τόσο πόνο έχουν για την δημόσια υγεία, ας μην άνοιγαν τα σύνορα στους τουρίστες και ας φρόντιζαν να μην γίνεται της Μυκόνου στην εστίαση.
Όσο για την οικονομία, ας έδιναν επιδοτήσεις στους θιγομένους. Λεφτά υπάρχουν (έχει η Ευρώπη...μας).
Και αν στην ζυγαριά μπαίνει η οικονομία και η πίστη, θα πρέπει να είσαι πολύ μάγκας για να διαλέξεις (εδώ σε θέλω κάβουρα να περπατάς στα κάρβουνα).
Εμείς πάντως έχουμε διαλέξει καθώς πρέπει να είσαι πολύ ηλίθιος, για να ...πουλήσεις την Παναγία!
Υ.Γ. Λιμοί, λοιμοί, σεισμοί, καταποντισμοί....
τα έχουμε όλα!
Σε ποιόν προτείνετε να καταφύγουμε κύριοι "ειδικοί επιστήμονες" και αρμόδιοι;
Όπως το Πάσχα κινήθηκαν εναντίον του Γυιού Της, έτσι και τώρα εναντίον Της. Και μην μου πείτε το ηλιθίας προελεύσεως " όλοι είναι ίσοι απέναντι στο νόμο και ευάλωτοι από το κορονοϊό".
Αυτό είναι λυμένο προ πολλού αλλά ας επαναλάβουμε:
1) Κανένας νόμος -ειμή μόνο ο παρά-νομος- δεν είναι ισοπεδωτικός, θεωρώντας ίσια κι'όμοια τα μπαράκια, τα καφέ, τα εστιατόρια και τους ναούς! Για τον απλούστατο λόγο ότι στο ναό υπάρχει η θεία χάρις η οποία προστατεύει αυτούς που πιστεύουν (και μόνο αυτούς, καθώς δεν "φορτώνεται" σε όσους δεν την επικαλούνται), ενώ στους λοιπούς χώρους υπάρχουν απλά καφέδες, ποτά και φαγητά.
2) Για εκείνους που θα πουν ότι dura lex sed lex (σκληρός ο νόμος αλλά νόμος) θα θυμίσουμε ότι το σύνολο των διατάξεων που αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο του Συντάγματος, ξεκινά με την φράση "Εις το όνομα της Αγίας Ομοουσίου και Αδιαίρετου Τριάδος" που σημαίνει πως η Ορθόδοξη πίστη είναι που διέπει και σκέπει τις κινήσεις των αρχόντων της πολιτείας. Ή τουλάχιστον έτσι θάπρεπε να είναι! Άρα εκτός από ασεβής είναι και αντισυνταγματική, η ισοπέδωση που υλοποιείται.
3) Στα καταστήματα εστίασης ο κόσμος "πατείς με, πατώ σε" και οι νομοθέτες βλέπουν τους πιστούς που θα ακολουθήσουν την περιφορά του επιταφίου της Παναγίας, τον Δεκαπενταύγουστο! Αυτό θα συμβεί άπαξ και αυτοί δεν θα πάθουν τίποτε διότι ακολουθούν την Μάνα τους!
Είναι δυνατόν να μην λιτανευτεί π.χ. η Παναγιά της Τήνου; Θα μεταδοθεί ο κορονοϊός κάτω από την προστασία Εκείνης στην οποία προστρέχουν οι απαναταχού της γης Ορθόδοξοι, με την ελπίδα τους θαύματος;
Έχουν κάθε δικαίωμα να απιστούν όσοι το κάνουν αλλά και μεις έχουμε το απόλυτο δικαίωμα και υποχρέωση να εκφράσουμε την αντίθεσή μας στις βλάσφημες πράξεις τους.
«Ουδείς προστρέχων επί Σοι, κατησχυμένος από Σου εκπορεύεται, αγνή Παρθένε Θεοτόκε, αλλά αιτείται την χάριν, και λαμβάνει το δώρημα, προς το συμφέρον της αιτήσεως».
Εμείς θα κάνουμε αυτό ακριβώς!
4) Και το πρωταρχικό και κορυφαίο, για να το λήξουμε το παραμύθι τους:
Αν τόσο πόνο έχουν για την δημόσια υγεία, ας μην άνοιγαν τα σύνορα στους τουρίστες και ας φρόντιζαν να μην γίνεται της Μυκόνου στην εστίαση.
Όσο για την οικονομία, ας έδιναν επιδοτήσεις στους θιγομένους. Λεφτά υπάρχουν (έχει η Ευρώπη...μας).
Και αν στην ζυγαριά μπαίνει η οικονομία και η πίστη, θα πρέπει να είσαι πολύ μάγκας για να διαλέξεις (εδώ σε θέλω κάβουρα να περπατάς στα κάρβουνα).
Εμείς πάντως έχουμε διαλέξει καθώς πρέπει να είσαι πολύ ηλίθιος, για να ...πουλήσεις την Παναγία!
Υ.Γ. Λιμοί, λοιμοί, σεισμοί, καταποντισμοί....
τα έχουμε όλα!
Σε ποιόν προτείνετε να καταφύγουμε κύριοι "ειδικοί επιστήμονες" και αρμόδιοι;
5 σχόλια:
Πώς μετά να έχουμε την ευλογία του Θεού και της Υπεραγίας Θεοτόκου στην εμπλοκή μας με την πάντοτε καραδοκούσα Τουρκία;
Γεια σου Έλενα όπως πάντα ωραία τα λες. Καλή Παναγιά.
Πρέπει...
ΈΛΕΝΑ ???? Ποιά ΕΛΕΝΑ ????
Τρελλέ, μήπως μπορούμε νά μάθουμε ποιά είναι η ΕΛΕΝΑ ; πώς λέγεται ???
Αμάν βρέ Ελένη...
με ταυτότητα και στο
σάιτ;
Η Έλενα η Καλογράφος...
Παρατσούκλια... δεν βγάζατε στην παρέα;
Η ΕΛΕΝΑ δεν μας χαρίζει το ονοματάκι της ! Γιατί άραγε ????��������
Δημοσίευση σχολίου