«Τὸ μὲν γὰρ ἄναρχον καὶ ἀίδιον, τὸ δὲ ἀίδιον οὐκ ἄναρχον, ἕως ἂν εἰς ἀρχὴν ἀναφέρηται τὸν πατέρα. Οὐκ ἄναρχα οὖν τῷ αἰτίω· δῆλον δὲ καὶ τὸ αἴτιον, ὡς οὐ πάντως πρεσβύτερον τῶν ὧν ἐστιν αἴτιον».
Τρίτη 26 Μαΐου 2020
Για να μη ξεχνάμε τη Ζηζιούλια κακοδοξία περὶ «Πρώτου»!
«Τὸ μὲν γὰρ ἄναρχον καὶ ἀίδιον, τὸ δὲ ἀίδιον οὐκ ἄναρχον, ἕως ἂν εἰς ἀρχὴν ἀναφέρηται τὸν πατέρα. Οὐκ ἄναρχα οὖν τῷ αἰτίω· δῆλον δὲ καὶ τὸ αἴτιον, ὡς οὐ πάντως πρεσβύτερον τῶν ὧν ἐστιν αἴτιον».
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
2 σχόλια:
" Ό,τι δεν έχει αρχή είναι και αΐδιο. Ό,τι όμως είναι αΐδιο, δεν είναι οπωσδήποτε και άναρχο, με την έννοια να μην αναφέρεται σε κάποια πηγή, δηλαδή τον Πατέρα. Δεν είναι λοιπόν άναρχα (Ο Υιός και το Πνεύμα) ως προς το αίτιο. Αλλά είναι φανερό ότι το αίτιο (ο Πατέρας) δεν είναι αρχαιότερο από εκείνα των οποίων είναι αίτιο". (Μετάφραση από ΕΠΕ, Τόμος 4ος, ΕΚΔΟΣΕΙΣ: "ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΠΑΛΑΜΑΣ")
Εν Αρχή Ήν ο Λόγος
και ο Λόγος Ην
πρός τον Θεόν
κ α ι Θ ε ό ς
Ήν ο Λ ό γ ο ς
(αρχή του Κατά Ιωάννην)
Χριστός Ανέστη!
Δημοσίευση σχολίου