ΣΚΑΪ, το πρωί θρήνος για την Γενοκτονία, το βράδυ τουρκολαγνεία....
Τετάρτη 20 Μαΐου 2020
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ
ΟΤΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗ
αλλά μην νοιώθετε «λύπη»
που αντιγράφουμε τα δικά σας ,
χωρίς να σας ρωτήσουμε...
Για την παράγκα μας
είναι γ ε λ ο ι ό τ η τ α η λεγόμενη
«δεοντολογία περί πνευματικών δικαιωμάτων!»
5 σχόλια:
Υπόθεση εργασίας .Πες ότι εισασταν ξένος και βλέπατε με υπότιτλους από τρία επεισόδια των σειρών Τα παιδιά της Νιόβης και το Κόκκινο ποτάμι .Αυτό που θα καταλαβαίνατε θα ήταν ότι στην Τουρκία πριν το 1922 κάποιοι πάμπλουτοι Έλληνες καταπίεζαν οικονομικά τους ρακενδυτους Τούρκους και αυτοί επαναστάτησαν κατα των εκμεταλλευτών τους .Αυτή είναι η οπτική που οι ίδιοι οι Έλληνες σεναριογράφοι παρουσιάζουν την μικρασιατική γενοκτονία .Το ότι οι Τούρκοι είχαν επί αιώνες το κράτος οι Έλληνες ήταν επισήμως ραγιάδες και έπρεπε κυριολεκτικά να πληρώνουν για να έχουν το κεφάλι στον λαιμό τους απουσιάζει πλήρως από την αφήγηση .Αντί αυτού βλέπουμε αντρικές φιγούρες σαν τους Ρώσους βογιαρους και τις μικρασιατισες ως Μαριες Αντουανετες .Ε όταν εμείς οι ίδιοι δυσφημουμε τους Έλληνες της Μικρασιας ως εκμεταλλευτές να μην παραπονιομαστε .ΑΜ
Ο Θεός επέτρεψε
οι θαρραλέοι
"ραγιάδες"
να υποσκελίσουν
τους τουρκεμένους
εξωμότες
-και τους ελάχιστους
ορίτζιναλ
τουρανούς πασσάδες-
και να πάρουν στά
χέρια τους την οικονομία
της σκλαβωμένης πατρίδας
αλλά και μεγάλο
μέρος της διοίκησης
έπεφτε σταδιακά
στά χέρια τους
(καθηγητης Ενεπεκίδης),
οπότε σιγά-σιγά
θα έσβηνε
η τουρκιά.
Γι'αυτό οι μεγάλες
δυνάμεις
από την επανάσταση του
Ρήγα και του Υψηλάντη
που στόχευε
σε ολική απελευθέρωση,
ώς μικρότερο κακό,
εξαναγκάστηκαν
να αποδεχτούν
τον...γνωστό μας
μωραΐτικο ξεσηκωμό
-πιό περιορισμένο-
ως πιό χειραγωγήσιμο...
Αυτό που λες Δον Κιχώτη δεν θα γινόταν ποτέ, πρόκειται για αστικό μύθο, που ίσως υπήρχε στο μυαλό μερικών Φαναριωτων. Η εικόνα του πλούσιου αστού Έλληνα Μικρασιατη χρονολογειται κυρίως μετά τις φιλελεύθερες μεταρρυθμίσεις του "Τανζιματ" και τον Κριμαικο Πόλεμο, δηλαδή μετά τα μέσα του 19ου αιώνα. Όταν δηλαδή καθιερώθηκε τυπικά η ισοπολιτεια στην Οθωμανική αυτοκρατορία. Πριν, η κατάσταση για τους Μικρασιατες Έλληνες, ειδικά αυτών του εσωτερικού, δεν ήταν καλή, το Αιβαλι και η Σμύρνη ήταν εξαιρέσεις. Παράλληλα, όμως, στα τέλη του 19ου αιώνα άρχισε και η ανάδυση του τουρκικού εθνικισμού και φτάσαμε στους Νεότουρκους του 1908.
Cyclus
Κύριε πονηρε Δον Κιχωτη η επανάσταση του Υψηλάντη ήταν σε όλη την Ελλάδα και τμήμα της ήταν αυτό που περιφρονητικά αποκαλείς μωραιτικο ξεσηκωμο .Και δεν ήταν μόνο στον Μωριά εκτός και αν βαφτίσουμε τον Ηπειρώτη Μπότσαρη και τον Αιγεοπελαγιτη Κανάρη και τον Μακεδόνα Καρατάσο και τον Θεσσαλο Καραϊσκάκη και τον Σερραιο Εμμανουήλ Παπά Πελοποννήσιους .Ο Ρήγας Φεραίος για να τελειώνουμε μια που αρκετοί είναι ου με πείσεις καν με πείσεις μάλλον θα μάλωνε άσχημα με τους μακαριστους Ρωμανίδη και Μεταλληνό .Οι Τούρκοι δεν νιαζονταν για την οικονομία γιατί οι ραγιάδες ήταν ιδιοκτησία τους .Αν δεν το κατάλαβες άνθρωπε μου διαβάζοντας τα τραγικά γεγονότα μεταξύ 1914 και 1922 όπως ακριβώς περιγράφονται στην μαύρη Βίβλο που εξέδωσε το 1920 όχι κάποιος Ελλαδίτης αλλά το Οικουμενικό Πατριαρχείο τότε πάσα συζήτηση είναι περιττή .Εκτός και αν κάποιοι θεωρούν όπως οι προπολεμικοι Εβραίοι ότι ο Μαμωνας είναι ανώτερο αγαθό της τιμής και της ίδιας της ζωής .ΑΜ
Τι να πρωτοπεί
κανείς...
πιστέψτε ότι σας
φωτίσει ο Θεός
βρε παιδιά...
σύντομα τα πράγματα
νομίζω,
θα γίνουν
τόσο καθαρά
που τα λόγια
θα περιτεύουν
Χριστός Ανέστη!
Δημοσίευση σχολίου