Γίναμε μάρτυρες καὶ παραλῆπτες μίας ἀκόμα δημοσίας παρέμβασης/παρεκτροπῆς τοῦ γνωστοῦ καὶ μὴ ἐξαιρετέου π. Γεωργίου Τσέτση.
Ὁ π. Γεώργιος Τσέτσης ἐκτὸς ἀπὸ πιστὸ φερέφωνο τοῦ Φαναρίου ἀποτελεῖκαὶ πρότυπο τοῦ σύγχρονου ἐκκοσμικευμένου ἱερέα: Ἐμφανίσιμος, καλοκουρεμένος καριερίστας μὲ σπουδὲς στὸοἰκουμενιστικὸ κέντρο σπουδῶν BosseyτῆςἙλβετίας, κάτοχος διδακτορικοῦ καὶ κυρίων ὀργανωτικῶν θέσεων στὸ Π.Σ.Ε., μὲ κυκλοφορίες cd καὶ ἐκδόσεις βιβλίων καὶ ἄρθρων οἰκουμενιστικοῦ περιεχομένου καὶ πρὸ πάντων διαστεβλωτὴς τῶν δογμάτων καὶ ὑβριστὴςκαὶ συκοφάντης κάθε ἀγωνιστοῦ, ρασοφόρου καὶ λαϊκοῦ, ὑπὲρ τῆς ὀρθοδόξου πίστεως καὶ παραδόσεως.
Στὴν νέα του παρέμβαση/παρεκτροπὴ ὁ π. Γεώργιος,ἀφοῦ παρουσίασε ὡς γνήσιος ΟἰκουμενιστὴςτὴνἘκκλησίαὡς κάποιον μεταξὺ ἄλλων ἀνθρωπίνης φύσης ὀργανισμό,εἶπεμεταξὺἄλλων (http://trelogiannis-post): «Διότι μεταξύ αυτών που υπέθαλψαν την παρακοή, υπήρξαν, ευτυχώς ολίγιστοι, Αρχιερείς, πληθύς, όμως, “αδέσποτων” ιερέων, οι οποίοι, αψηφώντας τις προτροπές της ΔΙΣ, ενήργησαν προκλητικά και με τρόπο που όζει Κογνκρεγκασιοναλισμό (σσ. σωστὰ κονγκρεγκασιαλισμός, μᾶλλον πρόκειται γιὰ τυπογραφικὸ λάθος).
Αγνοούν μήπως ότι Εκκλησία μας είναι Επισκοποκεντρική; Όταν κάποιος από υπεροψία, αυτοπροβολή και υστεροφημία καταργεί με τις ενέργειές του την Επισκοπική δομή της Ορθοδόξου Εκκλησίας και πολιτεύεται κατά το δοκούν, απλώς προτεσταντίζει».
Οἱ παραπάνω σειρὲς τοῦ π. Γεωργίου ὄζουν (γιὰνὰ χρησιμοποιήσω τὴν ἴδια μὲ τὸν ἐν λόγῳ διδάκτορα ρασοφόρο ἔκφραση μόνο τώρα μὲ γενική, ὅπως γλωσσικὰ ἁρμόζει) οἰκουμενιστικῆς αἱρέσεως καὶ διπροσωπίας. Ἐκτὸς τῆς κατάργησης τῆς φύσεως τῆς Ἐκκλησίαςὡς μόνο χριστοκεντρικῆς (παραθέτω π. Γεώργιε, τὸ ἄρθρο ἑνὸς νέου συνεργάτη σας, ἐπιδόξουἀρχιεπισκόπου (;) https://www.romfea.gr) καὶ τὴν μετατροπή της σὲ ἐπισκοποκεντρική, ὁ π. Γεώργιος ποιεῖ γιὰ μία ἀκόμα φορὰ τὸ παράδοξο καὶ ἐνδεικτικὸ τοῦ οἴστρου ἐπάρσεως ποὺ τὸν διακατέχει: παρουσιάζει τοὺς πιστοὺς ποὺ ἀντιδροῦν στὴν κατάργηση τῆς Ἐκκλησίας ὡς κονγκρεγκασιαλιστές, δηλ. ἀκραῖο πουριτανικὸ παρακλάδι τῆς ἀγγλικανικῆς αἱρέσεως, δηλ. ὡς προτεστάντες.
Πρῶτον π. Γεώργιε, ὡς προτεστάντης χαρακτηρίζεται αὐτὸς ποὺ καταργεῖ τὴνἐκκλησιαστικὴ παράδοση, ἀρνεῖται τὰ ὀρθὰ δόγματα, παραχαράσσει τὸ Εὐαγγέλιο καὶ ἀνακηρύττει τὸν ἑαυτό του σὲ Πάπα. Οἱ ἀγωνιζόμενοι πιστοί, ἱερεῖς καὶ λαϊκοί, πράττουν ὅμως τὸ ἀντίθετο. Ἀγωνίζονται γιὰτὴν διατήρηση τῆς ἐκκλησιαστικῆς παραδόσεως, ὑπερασπίζονται τὰ ὀρθόδοξα δόγματα καὶ ἀρνοῦνται τὸν Πάπα. Ἄρα προτεστάντης, κονγκρεγκασιαλιστὴς καὶ ὅ,τι ἄλλο εἶστε ἐσεῖς καὶ ἡ οἰκουμενιστικὴ ὁμήγυρήσας. Ἀλλὰ γιὰνὰ χρησιμοποιήσουμε καὶ μία reductio ad absurdum (εἰς ἄτοπον ἀπαγωγή), ἂν οἱ ἀντιδροῦντες στὰ αἴσχη ποὺ προωθεῖτε ἦταν προτεστάντες, ὅπως λέτε, ἐσεῖς ἀναγνωρίσατετοὺς προτεστάντες ὡς Ἐκκλησία, καταργήσατε τὴν αἱρετική τους φύση καὶ ἰδιότητα, δὲνἀπαιτεῖτε ἀπὸ αὐτοὺς οὔτε ἴχνος μετανοίας, συμπροσεύχεσθε καὶ συντρώγετε μὲ αὐτοὺςὡς «ἀδελφοὺςἐνΧριστῷ»), καταργεῖτε μαζί τους κάθε Πατερικὴ προσταγή, ὁπότε τί διαμαρτύρεσθε;
Κανονικὰ θὰ ἔπρεπε νὰ ζητᾶτε «τὸν διάλογο καὶ τὴν ἀγάπη» μαζί τους. Πόση πιὰ διπροσωπία ἀντέχει ἀκόμα ἡ συνείδησή σας (ἂνἔχετε, διότι στοὺςαἱρετικοὺς ἡ συνείδηση συνήθως φιμώνεται ἢ ἐξαχρειώνεται τερατωδῶς); Πολλοὶ Πατέρες ἦταν ἐπίσκοποι καὶ Πατριάρχες καὶ ἀπαγόρεψαν ὅλα αὐτὰ ποὺ κάνετε, καὶ ἐσεῖς τολμᾶτε νὰ μιλᾶτε γιὰ ὑπακοή;
Σε ένα πράγμα ὅμως θὰ συμφωνήσω μὲτὸν π. Γεώργιο, πρὸς τὴνὀρθή/ἁγιοπατερικὴ κατεύθυνση, βέβαια.
Ἔγραψε: «Αν η Εκκλησία της Ελλάδος, από τις δεκαετίες ήδη του ‘40 και ’50, κάθιζε στο «σκαμνί» μερικούς ταραξίες και δημαγωγούς ιερείς της εποχής εκείνης, που αγνοώντας τον τοπικό Επίσκοπο, αλώνιζαν την Αττική και την ελληνική ύπαιθρο ενεργούντες ως “κράτος εν κράτει” ή, καλύτερα, ως “εκκλησία εν Εκκλησία”, και επέβαλλε σ’αυτούς τις δέουσες κυρώσεις, δεν θα φθάναμε στη σημερινή κατάντια, όπου κυριαρχεί ανυπακοή και ασυδοσία ουκ ολίγων λαοπλάνων κληρικών».
Πράγματι ἂν ἡ Ἐκκλησία ἤδη ἀπὸτὴν δεκαετία τοῦ ’20 εἶχε καταδικάσει τὸν Οἰκουμενισμό, εἶχε καταδικάσει (ἂν δὲν μετανοοῦσαν) καὶ ἐκδιώξει ρασοφόρους σὰν καὶ τοῦ λόγου σας, εἶχε πολεμήσει τὴν ἐκκοσμίκευση τὴν ὁποία καὶ ἐσεῖςἐκφράζετε καὶ προωθεῖτε, εἶχε πατάξει τὴν σιμωνία καὶ τὰ σκάνδαλα, εἶχε στὶς τάξεις Της ὀρθόδοξους καὶ ὀρθοτομοῦντεςἐπισκόπους, τότε –γιὰ νὰ δανειστῶ τὰ λόγια σας– «δὲνθὰ φθάναμε στὴν σημερινὴ κατάντια καὶ ἀσυδοσία οὐκ ὀλίγων λαοπλάνων κληρικῶν».
Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου
Ὁ π. Γεώργιος Τσέτσης ἐκτὸς ἀπὸ πιστὸ φερέφωνο τοῦ Φαναρίου ἀποτελεῖκαὶ πρότυπο τοῦ σύγχρονου ἐκκοσμικευμένου ἱερέα: Ἐμφανίσιμος, καλοκουρεμένος καριερίστας μὲ σπουδὲς στὸοἰκουμενιστικὸ κέντρο σπουδῶν BosseyτῆςἙλβετίας, κάτοχος διδακτορικοῦ καὶ κυρίων ὀργανωτικῶν θέσεων στὸ Π.Σ.Ε., μὲ κυκλοφορίες cd καὶ ἐκδόσεις βιβλίων καὶ ἄρθρων οἰκουμενιστικοῦ περιεχομένου καὶ πρὸ πάντων διαστεβλωτὴς τῶν δογμάτων καὶ ὑβριστὴςκαὶ συκοφάντης κάθε ἀγωνιστοῦ, ρασοφόρου καὶ λαϊκοῦ, ὑπὲρ τῆς ὀρθοδόξου πίστεως καὶ παραδόσεως.
Στὴν νέα του παρέμβαση/παρεκτροπὴ ὁ π. Γεώργιος,ἀφοῦ παρουσίασε ὡς γνήσιος ΟἰκουμενιστὴςτὴνἘκκλησίαὡς κάποιον μεταξὺ ἄλλων ἀνθρωπίνης φύσης ὀργανισμό,εἶπεμεταξὺἄλλων (http://trelogiannis-post): «Διότι μεταξύ αυτών που υπέθαλψαν την παρακοή, υπήρξαν, ευτυχώς ολίγιστοι, Αρχιερείς, πληθύς, όμως, “αδέσποτων” ιερέων, οι οποίοι, αψηφώντας τις προτροπές της ΔΙΣ, ενήργησαν προκλητικά και με τρόπο που όζει Κογνκρεγκασιοναλισμό (σσ. σωστὰ κονγκρεγκασιαλισμός, μᾶλλον πρόκειται γιὰ τυπογραφικὸ λάθος).
Αγνοούν μήπως ότι Εκκλησία μας είναι Επισκοποκεντρική; Όταν κάποιος από υπεροψία, αυτοπροβολή και υστεροφημία καταργεί με τις ενέργειές του την Επισκοπική δομή της Ορθοδόξου Εκκλησίας και πολιτεύεται κατά το δοκούν, απλώς προτεσταντίζει».
Οἱ παραπάνω σειρὲς τοῦ π. Γεωργίου ὄζουν (γιὰνὰ χρησιμοποιήσω τὴν ἴδια μὲ τὸν ἐν λόγῳ διδάκτορα ρασοφόρο ἔκφραση μόνο τώρα μὲ γενική, ὅπως γλωσσικὰ ἁρμόζει) οἰκουμενιστικῆς αἱρέσεως καὶ διπροσωπίας. Ἐκτὸς τῆς κατάργησης τῆς φύσεως τῆς Ἐκκλησίαςὡς μόνο χριστοκεντρικῆς (παραθέτω π. Γεώργιε, τὸ ἄρθρο ἑνὸς νέου συνεργάτη σας, ἐπιδόξουἀρχιεπισκόπου (;) https://www.romfea.gr) καὶ τὴν μετατροπή της σὲ ἐπισκοποκεντρική, ὁ π. Γεώργιος ποιεῖ γιὰ μία ἀκόμα φορὰ τὸ παράδοξο καὶ ἐνδεικτικὸ τοῦ οἴστρου ἐπάρσεως ποὺ τὸν διακατέχει: παρουσιάζει τοὺς πιστοὺς ποὺ ἀντιδροῦν στὴν κατάργηση τῆς Ἐκκλησίας ὡς κονγκρεγκασιαλιστές, δηλ. ἀκραῖο πουριτανικὸ παρακλάδι τῆς ἀγγλικανικῆς αἱρέσεως, δηλ. ὡς προτεστάντες.
Πρῶτον π. Γεώργιε, ὡς προτεστάντης χαρακτηρίζεται αὐτὸς ποὺ καταργεῖ τὴνἐκκλησιαστικὴ παράδοση, ἀρνεῖται τὰ ὀρθὰ δόγματα, παραχαράσσει τὸ Εὐαγγέλιο καὶ ἀνακηρύττει τὸν ἑαυτό του σὲ Πάπα. Οἱ ἀγωνιζόμενοι πιστοί, ἱερεῖς καὶ λαϊκοί, πράττουν ὅμως τὸ ἀντίθετο. Ἀγωνίζονται γιὰτὴν διατήρηση τῆς ἐκκλησιαστικῆς παραδόσεως, ὑπερασπίζονται τὰ ὀρθόδοξα δόγματα καὶ ἀρνοῦνται τὸν Πάπα. Ἄρα προτεστάντης, κονγκρεγκασιαλιστὴς καὶ ὅ,τι ἄλλο εἶστε ἐσεῖς καὶ ἡ οἰκουμενιστικὴ ὁμήγυρήσας. Ἀλλὰ γιὰνὰ χρησιμοποιήσουμε καὶ μία reductio ad absurdum (εἰς ἄτοπον ἀπαγωγή), ἂν οἱ ἀντιδροῦντες στὰ αἴσχη ποὺ προωθεῖτε ἦταν προτεστάντες, ὅπως λέτε, ἐσεῖς ἀναγνωρίσατετοὺς προτεστάντες ὡς Ἐκκλησία, καταργήσατε τὴν αἱρετική τους φύση καὶ ἰδιότητα, δὲνἀπαιτεῖτε ἀπὸ αὐτοὺς οὔτε ἴχνος μετανοίας, συμπροσεύχεσθε καὶ συντρώγετε μὲ αὐτοὺςὡς «ἀδελφοὺςἐνΧριστῷ»), καταργεῖτε μαζί τους κάθε Πατερικὴ προσταγή, ὁπότε τί διαμαρτύρεσθε;
Κανονικὰ θὰ ἔπρεπε νὰ ζητᾶτε «τὸν διάλογο καὶ τὴν ἀγάπη» μαζί τους. Πόση πιὰ διπροσωπία ἀντέχει ἀκόμα ἡ συνείδησή σας (ἂνἔχετε, διότι στοὺςαἱρετικοὺς ἡ συνείδηση συνήθως φιμώνεται ἢ ἐξαχρειώνεται τερατωδῶς); Πολλοὶ Πατέρες ἦταν ἐπίσκοποι καὶ Πατριάρχες καὶ ἀπαγόρεψαν ὅλα αὐτὰ ποὺ κάνετε, καὶ ἐσεῖς τολμᾶτε νὰ μιλᾶτε γιὰ ὑπακοή;
Σε ένα πράγμα ὅμως θὰ συμφωνήσω μὲτὸν π. Γεώργιο, πρὸς τὴνὀρθή/ἁγιοπατερικὴ κατεύθυνση, βέβαια.
Ἔγραψε: «Αν η Εκκλησία της Ελλάδος, από τις δεκαετίες ήδη του ‘40 και ’50, κάθιζε στο «σκαμνί» μερικούς ταραξίες και δημαγωγούς ιερείς της εποχής εκείνης, που αγνοώντας τον τοπικό Επίσκοπο, αλώνιζαν την Αττική και την ελληνική ύπαιθρο ενεργούντες ως “κράτος εν κράτει” ή, καλύτερα, ως “εκκλησία εν Εκκλησία”, και επέβαλλε σ’αυτούς τις δέουσες κυρώσεις, δεν θα φθάναμε στη σημερινή κατάντια, όπου κυριαρχεί ανυπακοή και ασυδοσία ουκ ολίγων λαοπλάνων κληρικών».
Πράγματι ἂν ἡ Ἐκκλησία ἤδη ἀπὸτὴν δεκαετία τοῦ ’20 εἶχε καταδικάσει τὸν Οἰκουμενισμό, εἶχε καταδικάσει (ἂν δὲν μετανοοῦσαν) καὶ ἐκδιώξει ρασοφόρους σὰν καὶ τοῦ λόγου σας, εἶχε πολεμήσει τὴν ἐκκοσμίκευση τὴν ὁποία καὶ ἐσεῖςἐκφράζετε καὶ προωθεῖτε, εἶχε πατάξει τὴν σιμωνία καὶ τὰ σκάνδαλα, εἶχε στὶς τάξεις Της ὀρθόδοξους καὶ ὀρθοτομοῦντεςἐπισκόπους, τότε –γιὰ νὰ δανειστῶ τὰ λόγια σας– «δὲνθὰ φθάναμε στὴν σημερινὴ κατάντια καὶ ἀσυδοσία οὐκ ὀλίγων λαοπλάνων κληρικῶν».
Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου
1 σχόλιο:
Είναι αλήθεια πως από τις αρχές του 1900 ξεκινάει το κακό.
Αρχιεπίσκοπος ΜΕΛΕΤΙΟς ΜΕΤΑΞΑΚΗΣ (Είναι γνωστός ο τρόπος αναρίχησης του στον Αρχιεπισκοπικό αξίωμα)...και για λίγο Οικ. Πατριάρχης καθώς και ο ΄΄περήφημος΄΄
Οικ. Πατριάρχης ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ.
Έχουμε δυστυχώς ΕΠΙΣΚΌΠΟΥΣ που λειτουργούν πλέον στα πρότυπα του ΠΑΠΙΣΜΟΥ και ιερείς και πιστούς που ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΖΟΥΝ....
Και συμβαίνει οι ελάχιστοι που τολμούν να μιλήσουν και να υπερασπιστούν την ορθοδοξία διώκονται ανηλεώς.
Δυστυχώς οι περισσότεροι των ΙΕΡΕΩΝ ανέχονται την αυθαίρετη και ξένη πρός την ορθοδοξία στάση των Ιεραρχών καθώς και τών πιστών την αμετανοησία και την ηθικοπλασματική λατρεία πού έχουν επιβάλλει.
Όλη αυτή η ΑΡΩΣΤΗΜΕΝΗ κατάσταση έφερε την ΕΛΛΑΔΙΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΙΣΩΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΤΗΣ.
Και επειδή οι ημέρες μας κατευθύνονται από σκοτεινά και αόρατα κέντρα η κατάσταση είναι άκρως επικίνδυνη.
Ο ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ
Δημοσίευση σχολίου