Τετάρτη 15 Απριλίου 2020

ΝΑ ΜΕ ΚΑΡΤΕΡΑΣ

Μάρα Κωνσταντίνου: Ηθοποιός, ερμηνεύτρια, τραγουδίστρια, περφόρμερ και πολλά άλλα. Με μια φωνή τόσο εκφραστική, ευέλικτη, στιβαρή, πολύχρωμη. Το τραγούδι μας "Να με καρτεράς" για τέσσερα χρόνια καλωσόριζε κάθε βράδυ τους τηλεθεατές της "Γαλάτειας". Παρουσιάστηκε ζωντανά, με μια υπέροχη δυναμική ερμηνεία, σε συναυλίες στην Κύπρο, Αθήνα και Παρίσι. Στο βίντεο που ανέβασε η Μάρα από το σπίτι της, συμπρωταγωνιστεί το φιλόμουσο σκυλάκι της.



Πόσο λαχταρώ
τ’ αρμυρό νερό
να με φέρει στης γης τα πέρατα
Θέλω να γευτώ
και να μαγευτώ
απ’ τ’ ακριβά φιλιά
Στη χαρά να ξενιτευτώ

Κράτα με
Μάθε μου να προχωρώ
να θυμώνω και να συγχωρώ
Όπου φτάνω
πάντα να με καρτεράς
Μ’ έρωτα σπαθιά
να χτυπάς, πάντα να νικάς

Μοίρα μου, μίλα μου,
τάξε μου, γράψε μου,
να ’χω να σβήνω εγώ
Μοίρα μου, μίλα μου,
τάξε μου, γράψε μου,
μα θα τ’ αλλάξω εγώ

Πόσο λαχταρώ
δρόμο φωτερό
να μου δείξει κρυφά περάσματα
Θέλει το κορμί
να ’βρει αφορμή
να ’χει για συντροφιά
τη χαρά δίχως πληρωμή




Μουσική: Κώστας Κακογιάννης
Στίχοι: Πάμπος Κουζάλης
Ερμηνεία: Μάρα Κωνσταντίνου

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Τζιβιτζιλοφέρνει.
Τρελογιάννη stop simping.