Παρασκευή 10 Απριλίου 2020

"ΠΕΡΙΜΕΝΩ"


 Πριν από κάποια χρόνια ένας Ελλαδίτης φίλος μας, στην προσπάθειά του να μας καλέσει, πάτησε κάποιο λάθος νούμερο και έτσι του απάντησε μια γριούλα, η οποία του είπε κατ' ευθείαν: "Πήρατε λάθος αριθμό!"
- "Καλά, πώς το ξέρετε ότι πήρα λάθος", της είπε.
Και αυτή του απάντησε:
-"Αυτό το τηλέφωνο δεν χτυπάει ποτέ, κανένας δεν με καλεί".

Μια ιστορία, δυο φράσεις, όμως η μοναξιά αυτής της γυναίκας μας ταρακούνησε τόσο που την επομένη συγκινημένοι γράψαμε αυτό το τραγούδι.
-----------------------
Ξέρω το, επαράκαμα το, τζαι ειδικά τούτες τες μέρες! Σχεδόν κάθε μέρα βομβαρδίζω σας τζαι με καινούργιο βίντεο.
Ήδη θκυο κοντινοί μου φίλοι είπαν μου να αφήνω τζαι κανένα περιθώριο για να με πεθυμά ο κόσμος τζαι όντως βρίσκω τους απόλυτο δίκαιο.

Έλα όμως που κάθε πρωί που με πιάνουν τηλέφωνο η μάμα μου τζαι ο παπάς μου, που έχει τόσες μέρες να τους δω, μου λεν πόσο χαρούμενοι νιώθουν όποτε αναρτώ καινούργιο βίντεο! «Ούτε που μας εφάνηκεν ότι είμαστεν τόσες βδομάδες κλεισμένοι στο σπίτι», λέει η μάμα μου, που ακολούθως μου δίνει πλήρη αναφορά για τα σχόλιά σας, λέγοντάς μου πόση χαρά της δίνει να τα διαβάζει.
Για εσάς, Ελένη τζαι Γαβρίλη μου, τα βίντεο λοιπόν τζαι χαλάλιν σας ο κόπος. Αγαπώ σας!
Σημείωση: Τα γυρίσματα τα έκαμα που μόνος μου γύρω από τη Λεμύθου κατά τις 3 τελευταίες ποδηλασίες μου, Δευτέρα, Τρίτη και σήμερα, και φυσικά κατόπιν άδειας με sms για άσκηση από τον Μεγάλο Αδελφό!
Κώστας Κακογιάννης



Σιγοτραγουδώ
όσα πεθυμώ
ένα ένα ρίχνω στη φωτιά
για να ζεσταθώ
για να λυτρωθώ
απ’ το χιόνι που κερνά η μοναξιά

Περιμένω πέρα στα βαθιά νερά
ένα χέρι να με φέρει στη στεριά
Να ’βρω μια ματιά
Να ’βρω συντροφιά
Ένα χάδι να ντυθώ ξανά

Περιμένω πέρα στα βαθιά νερά
Η φωνή σου πάλι πίσω με γυρνά
για να ζεσταθώ
για να λυτρωθώ
ένα χάδι σου γλυκό να βρω

Σιγοτραγουδώ
όσα καρτερώ
ένα ένα γράφω στα χαρτιά
για να ξεχαστώ
για να γιατρευτώ


 μουσική ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ
στίχοι ΠΑΜΠΟΣ ΚΟΥΖΑΛΗΣ

2 σχόλια:

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

Απλότητα κι αρχοντιά!

Πάντα τέτοια λεβέντη!

dimitrios είπε...

Τέλοιο αδελφέ μου. Άξιος!