Τετάρτη 8 Απριλίου 2020

Να ζείτε απλά, χωρίς ανέσεις και επιθυμίες για πολλά στη ζωή σας, να εκκλησιάζεστε τακτικά και να εξομολογείστε, να προσεύχεστε με πίστη και ταπείνωση, με αγάπη για τους συνανθρώπους μας και τον Χριστό μας και τότε ο Παντοδύναμος θα σας χτυπήσει την πόρτα...

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, γένι

Γέροντας Ευθύμιος της Καψάλας


σχόλιο : Κάποια δημοσιεύματα πρόσφατα είπαν ότι ο γνωστός π Ευθύμιος της (Καψάλας του παπα Ισσακ ) είπε, περί του νέου εμβολίου του coronavirus οτι δηλαδ θα εχει chip παρακολούθησης-σφαγίσματος και ότι επίσης έρχεται πόλεμος κλπ
Γνωστός μας αγιορείτης που μιλούσαμε ,μας μετέφερε  ότι  συναντήθηκε με τον
παπα Ευθύμιο και ότι είναι πολύ στεναχωρημένος με όλες αυτές τις αναφορές στο όνομά του. Μας είπε  επί λέξει  ο πατέρας :πες στα forum ότι εγώ δεν έχω πει τίποτε περί αυτού, έχω να μιλήσω εδώ και 1 μήνα σε άνθρωπο , μετά το Πάσχα θα δω κόσμο. Να μην λένε πράγματα που δεν έχω πει. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΦΗΤΗΣ...
Έτσι λοιπόν το συγκεκριμένο κείμενο που φέρεται ως λόγια του πατρός Ευθυμιου είναι αυθαίρετο και ψεύτικο, εάν μετά το Πάσχα πει κάτι θα προσπαθησουμε να το μάθουμε και να το μοιραστούμε.