Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2020

ΠΟΙΟΣ ΚΥΒΕΡΝΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ


Ποιος κυβερνά την αγάπη

 Ποιος μου κρατά τα φτερά μου κλειστά

 Νάρτω κοντά σου στ’ ανάκτορά σου να προσκυνήσω να σταυρωθώ

 Πέρα στα μάκρη στην άλλην άκρη να σε φιλήσω για να σωθώ 

 Ποιος κουμαντάρει το χρόνο 
Ποιος με κρατά που το φως μακριά

Νάρτω κοντά σου στ’ ανάκτορά σου να προσκυνήσω να σταυρωθώ


 Πέρα στα μάκρη στην άλλην άκρη να σε φιλήσω για να σωθώ


μουσική ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ
 στίχοι ΠΑΜΠΟΣ ΚΟΥΖΑΛΗΣ
 ερμηνεία ΕΛΕΝΑ ΜΑΝΝΟΥΡΗ

 Ο Κώστας Κακογιάννης έγραψε τα ακόλουθα στη δημοσίευση του βίντεο : Την Κυριακή που πέρασε με επισκέφθηκε μαζί με τους γονείς του ακόμα ένα κορίτσι από τη Λάρνακα για την ακούσω, η Έλενα Μαννούρη. Παρόλο που ήταν η πρώτη φορά που τη συναντούσα, στο demo που μου έστειλε στο FB λίγες μέρες πριν, διέκρινα το ιδιαίτερο ταλέντο της και έτσι αποφάσισα να την ρίξω κατευθείαν στα βαθιά με ένα από τα πιο δύσκολα τραγούδια που έχουμε γράψει με τον Πάμπο, το "Ποιος Kυβερνά την Αγάπη". Αν και στο άκουσμα μπορεί να φαντάζει απλό, εντούτοις έχει τεράστια έκταση και θέλει αναπνοές από πολύ γερούς πνεύμονες. Μπράβο στην Έλενα αφού μέσα σε μια μόνο ώρα κατάφερε όχι μόνο να το μάθει αλλά και να το ηχογραφήσει.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ποιος κυβερνά την αγάπη: ο Θεός αγάπη εστί.

Ποιος μου κρατά τα φτερά μου κλειστά: ο πονηρός.

Νάρτω κοντά σου στ’ ανάκτορά σου να προσκυνήσω να σταυρωθώ: στα ανάκτορα Του δεν υπάρχει σταύρωση, μόνο ανάσταση.

Πέρα στα μάκρη στην άλλην άκρη να σε φιλήσω για να σωθώ: ου φίλημα σοι δώσω καθάπερ ο Ιούδας...

Ποιος κουμαντάρει το χρόνο: ο Άχρονος Θεός.
Ποιος με κρατά που το φως μακριά: ο εαυτός κι ο πονηρός.

Με πόνο κι αγάπη