Tην ώρα που η Άγκυρα ανεβάζει συνεχώς τους τόνους , έρχονται τα ελληνικά φτερά και προσγειώνουν απότομα, όσους φαντάζονται ότι η τουρκική αεροπορία δύναται να έχει το «πάνω χέρι» στον αέρα.
Μπορεί να το έχει στην Συρία κατά επίγειων στόχων, αλλά όχι στον ουρανό του Αρχιπελάγους, όπου τα ελληνικά «γεράκια» καιροφυλακτούν, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά πηγή από την Πολεμική Αεροπορία.
Ο αιφνιδιασμός στην Κύπρο τον Οκτώβριο με τα ελληνικά μαχητικά να φτάνουν και να πετούν ανενόχλητα στη Μεγαλόνησο, ο μεγάλος αριθμός αεροσκαφών που συχνά απογειώνει στο Αιγαίο το ελληνικό αρχηγείο, οι εκατοντάδες αερομαχίες αλλά και οι ασκήσεις με τους Βέλγους πιλότους που πέταξαν πάνω από τα ακριτικά νησιά, προκάλεσαν μεταξύ άλλων εκνευρισμό στο τουρκικό επιτελείο.
Και ενώ έως πρόσφατα οι γείτονες πιλότοι απέφευγαν την εμπλοκή με τα ελληνικά μαχητικά πλέον-προφανώς έπειτα από διαταγές-συχνά την επιδιώκουν, ανεξάρτητα αν το αποτέλεσμα σχεδόν πάντα είναι το ίδιο.
Σε 16 περιπτώσεις οι αναχαιτίσεις μετατράπηκαν σε σκληρές αερομαχίες και μάλιστα σε όλες τις περιπτώσεις τα τουρκικά μαχητικά έφεραν όπλα.
Τουλάχιστον 30 ελληνικά μαχητικά κυρίως από τις δύο πολεμικές μοίρες της Σούδας σήκωσαν «ασπίδα» πάνω από το Αρχιπέλαγος και κυρίως γύρω από το σύμπλεγμα του Καστελόριζου περιοχή την οποία προτιμούν συχνά οι γείτονες για να προκαλέσουν.
Ωστόσο, ένα περιστατικό που φέρνει στη δημοσιότητα το Newpost αναδεικνύει τον φόβο των Τούρκων πιλότων απέναντι στους Έλληνες χειριστές που είναι από τους κορυφαίους στον κόσμο. Ειδικά στις κλειστές αερομαχίες δεν αντιμετωπίζονται.
Συνέβη χθες κατά τη διάρκεια αναχαίτισης στο Καστελόριζο, τούρκος πιλότος έριξε flares δηλαδή θερμοβολίδα και όπως εξηγούν άνθρωποι που γνωρίζουν το έκανε από φόβο. Καθώς είναι μια τακτική που ακολουθούν οι πιλότοι έχοντας στην ουρά τους άλλο μαχητικό που τους έχει «κλειδώσει», κάτι που σημαίνει στη γλώσσα το αεροπόρων «kill», και προχωρούν στη ρίψη chaff και flares για να ξεφύγουν.
Είναι μια ηττοπαθής τακτική που πότε δεν έχουν χρησιμοποιήσει οι Έλληνες χείριστες εν αντιθέσει με τους Τούρκους που το συνηθίζουν.
Ωστόσο, εντύπωση προκαλεί ότι ο Τούρκος πιλότος έριξε flares ενώ η απόσταση από το κοντινότερο ελληνικό μαχητικό ήταν στο ένα μίλι κάτι που δείχνει το φόβο αλλά και τη απειρία του. Θέλησε ενεργοποιώντας τα αντίμετρα να ξεφύγει αν και δεν υπήρχε σε εξέλιξη σκληρή αερομαχία.
πηγή
Μπορεί να το έχει στην Συρία κατά επίγειων στόχων, αλλά όχι στον ουρανό του Αρχιπελάγους, όπου τα ελληνικά «γεράκια» καιροφυλακτούν, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά πηγή από την Πολεμική Αεροπορία.
Ο αιφνιδιασμός στην Κύπρο τον Οκτώβριο με τα ελληνικά μαχητικά να φτάνουν και να πετούν ανενόχλητα στη Μεγαλόνησο, ο μεγάλος αριθμός αεροσκαφών που συχνά απογειώνει στο Αιγαίο το ελληνικό αρχηγείο, οι εκατοντάδες αερομαχίες αλλά και οι ασκήσεις με τους Βέλγους πιλότους που πέταξαν πάνω από τα ακριτικά νησιά, προκάλεσαν μεταξύ άλλων εκνευρισμό στο τουρκικό επιτελείο.
Και ενώ έως πρόσφατα οι γείτονες πιλότοι απέφευγαν την εμπλοκή με τα ελληνικά μαχητικά πλέον-προφανώς έπειτα από διαταγές-συχνά την επιδιώκουν, ανεξάρτητα αν το αποτέλεσμα σχεδόν πάντα είναι το ίδιο.
Σε 16 περιπτώσεις οι αναχαιτίσεις μετατράπηκαν σε σκληρές αερομαχίες και μάλιστα σε όλες τις περιπτώσεις τα τουρκικά μαχητικά έφεραν όπλα.
Τουλάχιστον 30 ελληνικά μαχητικά κυρίως από τις δύο πολεμικές μοίρες της Σούδας σήκωσαν «ασπίδα» πάνω από το Αρχιπέλαγος και κυρίως γύρω από το σύμπλεγμα του Καστελόριζου περιοχή την οποία προτιμούν συχνά οι γείτονες για να προκαλέσουν.
Ωστόσο, ένα περιστατικό που φέρνει στη δημοσιότητα το Newpost αναδεικνύει τον φόβο των Τούρκων πιλότων απέναντι στους Έλληνες χειριστές που είναι από τους κορυφαίους στον κόσμο. Ειδικά στις κλειστές αερομαχίες δεν αντιμετωπίζονται.
Συνέβη χθες κατά τη διάρκεια αναχαίτισης στο Καστελόριζο, τούρκος πιλότος έριξε flares δηλαδή θερμοβολίδα και όπως εξηγούν άνθρωποι που γνωρίζουν το έκανε από φόβο. Καθώς είναι μια τακτική που ακολουθούν οι πιλότοι έχοντας στην ουρά τους άλλο μαχητικό που τους έχει «κλειδώσει», κάτι που σημαίνει στη γλώσσα το αεροπόρων «kill», και προχωρούν στη ρίψη chaff και flares για να ξεφύγουν.
Είναι μια ηττοπαθής τακτική που πότε δεν έχουν χρησιμοποιήσει οι Έλληνες χείριστες εν αντιθέσει με τους Τούρκους που το συνηθίζουν.
Ωστόσο, εντύπωση προκαλεί ότι ο Τούρκος πιλότος έριξε flares ενώ η απόσταση από το κοντινότερο ελληνικό μαχητικό ήταν στο ένα μίλι κάτι που δείχνει το φόβο αλλά και τη απειρία του. Θέλησε ενεργοποιώντας τα αντίμετρα να ξεφύγει αν και δεν υπήρχε σε εξέλιξη σκληρή αερομαχία.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου