Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2019

Γενική επιστράτευση μου κάνει φιλαράκο. Μακάρι να λαθεύω...

Γενική επιστράτευση μου κάνει, φιλαράκο. Μακάρι να λαθεύω...

Αλλά, σαν βλέπεις πως τα τελευταία 5-6 χρόνια,
από την πρώτη και πιο κοντινή για τα εμάς
αγιοκατάταξη του Άγιου Γερο-Παϊσίου,
αρπάζει και στρατολογεί με τον ένανε
ή τον άλλονε τρόπο όλους τους δυνατούς
να πούμε του κόσμου ετούτου,
τι να σκεφτείς;

Μου λες;


Έτσι σαν να΄κανε,
μου φαίνεται κι εμέ του γερο- ξεκουτιανού
και στα τώρα.

Τόνε πήρε λίγο αφού είχε περάσει τα 90 χρόνια σ΄αυτόν τον βίο.

Τον έστειλε στην Αμερική και τον Καναδά.
Χωράφια που μήτε αλέτρι, μήτε υνί είχαν περάσει από πάνω τους.

Οι επιθέσεις, όπως μου λέει η φίλη μου από τα εκεί, η Γιωργία,
ήταν φονικές και αλλεπάλληλες
από ξένους και "δικούς".

Όλα τ΄αντεξε,
γιατί τονε ειδοποιούσε ο ίδιος ο Χριστός.

Πότε πότε τονε έπαιρνε στον Παράδεισο
και του΄δειχνε τ΄άγια σκηνώματα
που από σήμερις θ΄απολαμβάνει.


Και δε μου του βγάζεις από το τσερβέλο 
πως και τώρα τον είχε ειδοποιημένο για το πότε ακριβώς θα τονε πάρει.

Αμήν σε μας!

* Εμένα που τα΄χω σκαρφαλώσει
και του λόγου μου τα χρονάκια μου,
πότε θα με πάρει;

Μου λες;

Μην με ξέχασες ο γερο Ταξιάρχης;

(Μη με παρεξηγάς,
αλλά πιο "Γέρος" από τον Αρχάγγελο Μιχαήλ
και τους υπολοίπους Ταξιάρχες Αγγέλους κι Αρχαγγέλους
ποιος λογιέται;)

Καλό Παράδεισο Πατέρα μας!
Ο μπάρμπας



ΥΓ:Η "καχυποψία" του μπάρμπα μας
μάλλον επιβεβαιώνεται.
Σύμφωνα τουλάχιστον με αυτό
που μας έστειλε ο φίλος, George Hadji ...



Επιθεωρώντας τον τάφο του χθες, πριν κοιμηθεί...
(και για επιβεβαίωση όσων φυσιολογικά και ανθρώπινα δυσπιστούν
η πηγή της φωτογραφίας και της είδησης προέρχεται κατευθείαν από την Αριζόνα, εδώ)

Geronda Ephraim of Arizona inspecting his place of tomb...
Orthodox Gladness

Δεν υπάρχουν σχόλια: