Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2019

!!!

σχόλιο αναγνώστη :Ειλικρινά, θα μαζέψω όλα τα βιβλία του Ιεροθεου που έχω και θα τα πάω με την πρώτη ευκαιρία στο Μοναστηράκι, τουλάχιστον να βγάλω κάτι. Αν δεν μου τα παίρνουν εκεί, θα τα κατεβασω σε μια τσάντα στο πεζοδρόμιο. Θα μπορούσα να τα πήγαινα σε ένα γνωστό μου μοναστήρι, αλλά υποψιάζομαι ότι, μετά τα τελευταία, δεν τα θέλουν ούτε εκεί... Πάντως, στη βιβλιοθήκη μου δεν τα θέλω, πιάνουν χρήσιμο χώρο. Αποδείχθηκε μέγας νομικιστης. Αν έβλεπε τον μητροπολίτη Ονουφριο τώρα θα ντρεποταν άραγε;

Καλά, για τους Τουρκοφαναριωτες δεν περίμενα κάτι, μια κλίκα διεφθαρμένων τουρκορωμιων είναι, κανονικό γκει parade με ράσα (ούτε καν με ράσα..) είναι. Όλοι το ξέρουν.. Θεό δεν φοβούνται, ανθρώπους δεν ντρέπονται... 

από εδώ

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν το έγραψα εν θερμώ. Ειλικρινά θα τα πάω να τα πουλήσω στο Μοναστηράκι. Να ελευθερωθεί λίγο χώρος στα ράφια βρε αδερφέ. Εχω ένα σωρό άλλα καλά πατερικά και νεοπατερικά βιβλία, δεν μου χρειάζονται αυτά γιατί δεν πρόκειται να τα ξανανοίξω. Τον έκάνα delete...

The Cave Dweller είπε...

Αδελφέ μην πουλήσεις τα βιβλία.

Έχει γράψει αρκετά σωστά πράγματα στα βιβλία του.

Μόνο να θυμάσαι το παρακάτω :

Ματθ. 23,1 Τότε ὁ Ἰησοῦς ἐλάλησε τοῖς ὄχλοις καὶ τοῖς μαθηταῖς αὐτοῦ

Ματθ. 23,2 λέγων· ἐπὶ τῆς Μωσέως καθέδρας ἐκάθισαν οἱ γραμματεῖς καὶ οἱ Φαρισαῖοι.

Ματθ. 23,3 πάντα οὖν ὅσα ἐὰν εἴπωσιν ὑμῖν τηρεῖν, τηρεῖτε καὶ ποιεῖτε, κατὰ δὲ τὰ ἔργα αὐτῶν μὴ ποιεῖτε· λέγουσι γάρ, καὶ οὐ ποιοῦσι.