Παρασκευή 23 Αυγούστου 2019

Πιλότοι καναντέρ: Η Παναγιά μας βοήθησε στη φωτιά της Εύβοιας


Περιγράφουν τις συγκλονιστικές στιγμές που έζησαν κατά την επιχείρηση κατάσβεσης

Για τις δύσκολες στιγμές που έζησαν στην φωτιά στην Εύβοια μίλησαν οι πιλότοι που έδωσαν μάχη με τις φλόγες.
Σε συνέντευξη του στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του STAR ο σμηναγός Πέτρος Ταλίκας ανέφερε:
«Αυτό που κρατάω και εγώ και οι συνάδελφοί μου είναι ότι μετά από μέρες καταφέραμε και τη σβήσαμε».

«Ρε σεις η Παναγία μας βοήθησε σήμερα»

«Στη φωτιά στην Εύβοια υπήρξαν περιστατικά που λέμε, ήταν και παραμονή της Παναγίας, λέμε η Παναγιά βοήθησε και πήγαν όλα καλά. Πήγαινε για βολή το αεροπλάνο ήταν δύσκολο να ακούσει τα χειριστήρια λόγω του περιβάλλοντος στο οποίο πετούσε και ξαφνικά πήγαν όλα καλά, έκανε τη βολή ακολούθησε το escape path  που είχε προγραμματίσει» περιγράφει ο ίδιος.
Όπως λένε έχουν την Παναγιά και τον Αρχάγγελο σε κάθε πτήση  για προστασία.
«Μπορεί απλά να συμβεί όντως κάτι ανεξήγητο, το οποίο να λες κάτι άλλο με βοήθησε δεν το έκανα εγώ, να θεωρείς ότι είναι πάνω από τις δικές σου τις δυνάμεις. Μετά όταν θα μαζευτούμε κάτω στην καντίνα να πιούμε τον καφέ μας  θα πούμε «ρε σεις η Παναγία μας βοήθησε σήμερα»» εξηγεί ο Κωνσταντίνος Μαυροθαλασσίτης, επισμηναγός του καναντέρ.
Η υπόσχεση που δίνουν είναι να προστατέψουν κάθε σπίτι και περιουσία. Ότι έκαναν στην Εύβοια.
«Πρέπει να χτυπήσουμε το μέτωπο της φωτιάς, ώστε να πέσουν οι καπνοί να επιχειρήσουμε πιο χειρουργικά και αποτελεσματικά. Είναι και ηθική ικανοποίηση σε μας τους ίδιους από το αν πετυχαίνουμε την πλήρη κατάσβεση της φωτιάς, αυτό μας ικανοποιεί ιδιαίτερα» λέει ο αντισμήναρχος και διοικητής 355 ΜΤΜ, Δημήτρης Χρυσικός στην κάμερα του Star.

«Φωνάζω την κόρη μου και της λέω, έλα αγάπη μου να δεις το αεροπλάνο του μπαμπά»

Οι  ώρες μοιάζουν ατελείωτες μέσα στο αεροσκάφος για τους χειριστές. Είναι το σπίτι τους, αλλά και το όπλο τους ταυτόχρονα απέναντι στην πύρινη λαίλαπα.
«Υπάρχουν στιγμές που ακόμη και μέσα στο αεροπλάνο όταν το αεροπλάνο ανταπεξέρχεται στις απαιτήσεις τις δικές μου σαν χειριστής, μπορεί να το χαϊδέψω και να πω «μπράβο αγόρι μου», γιατί εξαρτόμαστε από το μέσο αυτό και προσπαθούμε να τους συμπεριφερθούμε ας πούμε με όσο τον δυνατό καλύτερο τρόπο» σημειώνει ο Κωνσταντίνος Μαυροθαλασσίτης.
«Φωνάζω την κόρη μου και της λέω, έλα αγάπη μου να δεις το αεροπλάνο του μπαμπά» σημειώνει ο Κωνσταντίνος Μαυροθαλασσίτης.
Πριν από κάθε πτήση αλλά και μετά κάθε επιχείρηση τα αεροσκάφη έρχονται στη μονάδα συντήρησης αεροσκαφών για προγραμματισμένο έλεγχο.
«Γίνεται σκληρή δουλειά με πειθαρχία και μεγάλη αγάπη και μεράκι από τον κόσμο που δουλεύει εδώ πέρα. Ο κόσμος ασχολείται πολλά χρόνια με τη συντήρηση,  έχει μεγάλη τεχνογνωσία» υπογραμμίζει ο Νίκος Φακλάρης, αντισμήναρχος μηχανικός αεροσκαφών.
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: