Πέμπτη 1 Αυγούστου 2019

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, κάθεται, γένι και εσωτερικός χώρος 

Γνώρισα από κοντά τον Μητροπολίτη Μορφου. 
Δεν έχει φόβο, δεν έχει υποκρισία, αισθάνεσαι δίπλα του εντελώς ελεύθερος και μπορείς να του μιλήσεις εντελώς άνετα σαν φίλος. Έχεις την εντύπωση πως δεν είσαι δίπλα σε Μητροπολίτη αλλά σε έναν δικό σου άνθρωπο. 

Γνώρισε μεγάλους Αγίους στη ζωή του και ότι κάνει το κάνει από αγάπη για όλους τους ανθρώπους. Ας μην τον κρίνουμε και μην τον γελοιοποιούμε γιατί είναι άνθρωπος του Θεού. Αντίθετα με ρατσιστής είναι ο πρώτος που θα σταθεί και θα συμπαρασταθει δίπλα σε κάθε άνθρωπο είτε είναι ομοφυλόφιλος είτε ετεροφυλος είτε πόρνος είτε εγκληματίας είτε οτιδήποτε άλλο που μπορούμε να φανταστούμε.

 Αν κάποιον προσέβαλε με τον τρόπο του είναι μόνο ένας, ο ίδιος ο Διάβολος.

 Αυτός που διαβάλλει με κάθε τρόπο για να θολώσει την αλήθεια σε όλους μας. 

Και ο Μορφου μας λέει ξερά την αλήθεια περί αοράτου πολέμου κάνοντάς τον ορατό. 

Ρισκάρει την εικόνα του για να μας το κάνει κατανοητό και απλό γιατί έχει την Αγάπη μέσα του. 

Δεν είμαι στρατευμενος ούτε έχω κάποιο συμφέρον που τα γράφω. 
Κοινός θνητος είμαι με πάθη και αμαρτίες.
 Θα μπορούσα να ήμουν φυλακή για έγκλημα ή οτιδήποτε άλλο προανέφερα. 
Όμως 
χαίρομαι που υπάρχουν αυτοί οι Πατέρες σαν τον Μορφου που σε σκουντανε μήπως δεις την αλήθεια που θα δώσει αγαλλίαση και φως στη ζωή σου.
Pavlos Tripodakis

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΞΙΟΣ!!

Ανώνυμος είπε...

Να σας πω κάτι πολύ απλά; Εγώ νοιώθω ότι στον μητροπολίτη Μορφου θα μπορούσα πολύ άνετα να εξομολογηθώ, και μάλιστα με σκοπό τη θεραπεία, όχι απλά για να "τα πω κάπου". Στους περισσότερους δεσποταδες όχι, με τίποτα, εκτός και αν ήμουν στην επιθανάτια κλίνη. Δεν "μου το βγάζουν" βρε αδερφέ...