Δευτέρα 10 Ιουνίου 2019

Ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ για τις αλλαγές στον Ποινικό Κώδικα, τη Συνταγματική Αναθεώρηση, τη συμφωνία Τσίπρα - Ιερώνυμου

Δημοσιογράφος_ Σας επικρίνουν συχνά ότι εκφράζετε το υπερσυντηρητικό κομμάτι της Ιεραρχίας. Πώς το σχολιάζετε;

 Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ:
Αποτέλεσμα εικόνας για Πειραιώς Σεραφείμ:
Παρακαλώ κάθε καλόπιστο αναγνώστη της ιστορικής και εγκρίτου εφημερίδας σας να καταθέσει έστω και μία λέξη που έχω αρθρώσει στον δημόσιο και εκκλησιαστικό λόγο που να είναι ιδικής μου επινοήσεως και αντιλήψεως.Ο,τι κατά καιρούς έχω καταθέσει ως ταπεινή συμβολή στα δρώμενα αποτελεί δάνειο και μεταφορά των θεσφάτων της δισχιλιετούς Αγίας Εκκλησίας μας, των θεοφόρων Πατέρων της και του Ευαγγελικού της μηνύματος. Κατά ταύτα δεν έχω και δεν προβάλλω προσωπικό λόγο αλλά επιδιώκω απλώς να αποτελώ ταπεινό ηχείο του ενσαρκωθέντος Θεού Λόγου. Επομένως δεν είμαι ούτε συντηρητικός, ούτε προοδευτικός και υπερασπίζομαι ανυστάκτως τα ανθρώπινα δικαιώματα εφόσον συνάπτονται άρρηκτα με την ανθρώπινη φύση, διότι εκ της ευθύνης μου δεν μπορώ να συμπράττω σε ψυχοπαθολογικές εκτροπές και σε ανθρωποπαθείς κατασκευές χωματοποίησης του ανθρώπου.

Η συνέχεια εδω

Δεν υπάρχουν σχόλια: