Η Θεσσαλονίκη πρέπει και μπορεί να γίνει μια σύγχρονη ευρωπαϊκή πόλη, η οποία θα μεταδίδει το μήνυμα της ελληνικότητας της Μακεδονίας». Ο Κωνσταντίνος Ζέρβας έχει ταχθεί αναφανδόν ενάντια στις παραχωρήσεις της Ελλάδας προς τα Σκόπια, λέγοντας εξαρχής ότι «θα προσπαθήσω να γυρίσω ολόκληρη την οικουμένη ως δήμαρχος της Θεσσαλονίκης, της πρωτεύουσας της Μακεδονίας. Θα μεταδώσω το μήνυμα πως, όταν αναφερόμαστε στη Μακεδονία αναφερόμαστε στην Ελλάδα και μόνο σε αυτή. Μαζί και με την Ομογένεια, τις 34 αδελφοποιημένες πόλεις κ.λπ., η προσπάθεια αυτή θα πλαισιωθεί από τον ενιαίο φορέα που, όπως έχω προτείνει, θα ιδρυθεί για να συντονίσει όλες τις δράσεις γύρω από την προστασία της ελληνικότητας των προϊόντων, των ονομασιών κ.ο.κ.». Μιλώντας, δε, για καθιέρωση ονομασιών καθώς και για φιλοσοφία διοίκησης, ο ίδιος διαχωρίζει εντελώς τη θέση του από την τακτική του «εκκεντρικού» προκατόχου του: «Με ενδιαφέρει η άποψη των συμπολιτών μου, όχι μόνο το να κάνω δημόσιες σχέσεις εντός και εκτός Ελλάδας. Δεν θέλω να είμαι εγώ το προϊόν. Το brand name είναι η Θεσσαλονίκη και όχι ο δήμαρχος».
Παρασκευή 14 Ιουνίου 2019
Κωνσταντίνος Ζέρβας: «Πρίγκιπας» και στην Οπερα και στην Τούμπα ο νέος δήμαρχος Θεσσαλονίκης
Η Θεσσαλονίκη πρέπει και μπορεί να γίνει μια σύγχρονη ευρωπαϊκή πόλη, η οποία θα μεταδίδει το μήνυμα της ελληνικότητας της Μακεδονίας». Ο Κωνσταντίνος Ζέρβας έχει ταχθεί αναφανδόν ενάντια στις παραχωρήσεις της Ελλάδας προς τα Σκόπια, λέγοντας εξαρχής ότι «θα προσπαθήσω να γυρίσω ολόκληρη την οικουμένη ως δήμαρχος της Θεσσαλονίκης, της πρωτεύουσας της Μακεδονίας. Θα μεταδώσω το μήνυμα πως, όταν αναφερόμαστε στη Μακεδονία αναφερόμαστε στην Ελλάδα και μόνο σε αυτή. Μαζί και με την Ομογένεια, τις 34 αδελφοποιημένες πόλεις κ.λπ., η προσπάθεια αυτή θα πλαισιωθεί από τον ενιαίο φορέα που, όπως έχω προτείνει, θα ιδρυθεί για να συντονίσει όλες τις δράσεις γύρω από την προστασία της ελληνικότητας των προϊόντων, των ονομασιών κ.ο.κ.». Μιλώντας, δε, για καθιέρωση ονομασιών καθώς και για φιλοσοφία διοίκησης, ο ίδιος διαχωρίζει εντελώς τη θέση του από την τακτική του «εκκεντρικού» προκατόχου του: «Με ενδιαφέρει η άποψη των συμπολιτών μου, όχι μόνο το να κάνω δημόσιες σχέσεις εντός και εκτός Ελλάδας. Δεν θέλω να είμαι εγώ το προϊόν. Το brand name είναι η Θεσσαλονίκη και όχι ο δήμαρχος».
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου