Τετάρτη 3 Απριλίου 2019

Ω Παναγία μου ανωγειανή



Το κυρίαρχο μήνυμα της έλευσης του Χριστού μας στη γη
Αποτέλεσμα εικόνας για παπά Ανδρέας Κεφαλογιάννης
έχω την αίσθηση ορθόδοξα και πνευματικά ότι αφορούσε στο άκρον άωτον της ελευθερίας και της δημοκρατίας μέσω της φράσης <<όστις θέλει οπίσω μου ελθείν>>,
το κύριο μήνυμα για την απόλυτη αγάπη. Αυτή η αγάπη η οποία μπορεί και εκφράζεται μόνο όταν υπάρχει δημοκρατία στις κοινωνίες και στην επικοινωνία των ανθρώπων.
Αυτά όλα μπορούν να υπερτονίστούν μέσα από δύο βασικά στοιχεία για την ανθρωπότητα και ολόκληρο τον πλανήτη. Την αγνότητα της παιδικότητας και την μουσική .Αυτά τα δύο ανταμωσανε στο ναό του καπετάνιου μου του Αη Γιώργη στα Ανώγεια ,όταν συναντήθηκαν οι μαθητές και οι μαθήτριες από τα μουσικά σχολεία των Χανίων του Ρεθύμνου και του Πειραιά. Ευλογηθηκαν  τα παιδιά μας από τον Άγιο και καπετάνιο μου τον Αη Γιώργη. Πολύ σημαντική στιγμή όταν οι ήχοι από τα παραδοσιακά μας όργανα αντάμωσαν και κάτω από τον τρούλο ακούστηκε το αγαπημένο σε όλους τραγούδι <<Ω Παναγία μου ανωγειανή>> που μιλάει για το ολοκαύτωμα και που μιλάει για όλα όσα οι ανωγειανοί ζήσαμε εκείνες τις μέρες. Αυτά τα παιδιά πρέπει να ενισχύσει η επίσημη Πολιτεία ,αυτά τα παιδιά πρέπει να ενισχύσουν οι ενορίες ,οι κληρικοί ,οι καθηγητές, οι γονείς .Τα παιδιά αυτά έχουν δύναμη, όπως δύναμη έχει η μουσική οπως δύναμη έχει η αγνότητα και η παιδικότητα τους.
παπά Ανδρέας Κεφαλογιάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια: