Αδυναμία διαχείρισης των κλήσεων
απελπισμένων πολιτών που κινδύνευαν στην φονική πυρκαγιά της Ανατολικής
Αττικής καταγράφεται στους διαλόγους τους με τους τηλεφωνητές -
χειριστές του προγράμματος της πυροσβεστικής για τη διαχείριση των
συμβάντων διάσωσης και πυρκαγιών σε σπίτια «199»- ΣΕΚΥΠΣ.
Οι σοκαριστικοί διάλογοι, οι οποίοι αναφέρονται στην εισαγγελική
διάταξη, αποκαλύπτουν την «απρεπή συμπεριφορά» των τηλεφωνητών απέναντι
σε ανθρώπους που παρακαλούσαν απελπισμένοι για βοήθεια.
«Έρχονται κυρία μου, έρχονται, το κέρατο μου, έρχονται», «αυτό σας λέω
κυρία μου ό,τι μπορούμε κάνουμε, δεκαπέντε αυτοκίνητα είκοσι έρχονται,
μακάρι να γεννήσουμε και άλλα»,
«Δεν κατάλαβα το ύφος σας κύριε....όχι, όχι τι είσαστε εσείς τι δεν
καταλάβατε, πολίτης είμαι, έχετε υποχρέωση, τι είσαστε, μαγαζί σας είναι
η Πυροσβεστική, δεν το κατάλαβα; ....Κι εγώ δεν το κατάλαβα»,
«Εντάξει, δεν είναι ταξί να το παραγγείλουμε, κινδυνεύει κάποιος, μπορεί
να κινδυνεύει κάποιος άνθρωπος, θα το δούμε, έτσι; Θα ‘ρθει»,
«καπνό (ακατάληπτο) την Αττική ο καπνός μην παραπονιέστε και φωνάζετε όλοι».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου