Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2018

Ποιος φοβάται την αντίδραση των κληρικών;

Διαβάζουμε το άρθρο του Σ.Τζούμα
Η ΕΙΔΗΣΗ:
"Η είδηση μας αιφνιδίασε: ιερείς της Αρχιεπισκοπής κατά την θεία λειτουργία θα σταματήσουν να μνημονεύουν τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο στα Ειρηνικά και στα Πληρωτικά. Αλλά και στο «Εν πρώτοις μνήσθητι Κύριε του Αρχιεπισκόπου ημών τάδε.....» δεν θα  το εκφωνούν καθόλου. Οι πληροφορίες μας λένε ότι σήμερα σε κάποιους ναούς έγινε η αρχή. Και ο πιστός λαός που το κατάλαβε -όσοι το κατάλαβαν- ενθάρρυναν τους ιερείς στην απόφασή τους."

Και συνεχίζει παρακάτω στο σχολιασμό του ο δημοσιογράφος:
"Είναι η πρώτη φορά που γίνεται αυτό στην Εκκλησία μας και μάλιστα στην Ιερά Αρχιεπισκοπή και αναδεικνύει το χάσμα που υπάρχει σήμερα μέσα στην
Εκκλησία μας. Συγκεκριμένα, αποκαλύπτει την αναντιστοιχία που επικρατεί μεταξύ του Ποιμένος Αρχιεπισκόπου και των Ιερέων του αλλά και του ποιμνίου των   θρησκευομένων που συμμετέχουν  στην θεία λειτουργία".
Ο σχολιασμός αυτός είναι πέρα για πέρα ανακριβής γιατί η διακοπή μνημόνευση του οικείου επισκόπου ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΙΣΤΕΩΣ έχει επαναληφθεί στην Εκκλησία από την εποχή του Πατριάρχη Αθηναγόρα:
"Ὅταν μάλιστα ὁ Ἀθηναγόρας τό 1970 ἀποδέχθηκε ἀκόμη καί τό αἱρετικότατο Φιλιόκβε (Filioque= καί ἐκ τοῦ Υἱοῦ…), ἀπαγορευμένη προσθήκη τοῦ Παπισμοῦ στό ἱερό Σύμβολο τῆς Πίστεως, ὡς δῆθεν «θεολογούμενο», δήλωση γιά τήν ὁποία οἱ περισσότερες Ἱ. Μονές τοῦ Ἁγίου Ὄρους διέκοψαν τό «μνημόσυνό» του (μάλιστα καί ὁ μακαρ. Γέροντας Παΐσιος στήν Ἱ. Μ. Σταυρονικήτα), καθώς καί τρείς Ἱεράρχες τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ὁ Φλωρίνης Αὐγουστίνος Καντιώτης, ὁ Παραμυθίας Παῦλος καί ὁ Ἐλευθερουπόλως Ἀμβρόσιος, ὁ μακαριστός π. Μᾶρκος Μανώλης ἔδινε μάχες διά μέσου τοῦ «Ὀρθοδόξου Τύπου». Ἐγνώριζε, ἀποδοκίμαζε καί ἐκαυτηρίαζε τά προηγούμενα ἀθηναγορικά… ἀπόβλητα»"*
και συνεχίζει ο κ Τζούμας:
Δεν το επικροτούμε αλλά είναι ενδεικτικό της κρίσης που υπάρχει στην Εκκλησία μας.
Το αν επικροτεί μια κίνηση ένας δημοσιογράφος το έσχατο δικαίωμα ενός κληρικού: "το να διακόψει τη μνημόνευση του οικείου Επισκόπου για λόγους πίστεως", δείχνει απλά πως έχει η κατάσταση σήμερα στη διοικούσα εκκλησία και ποιος ο ρόλος των ΜΜΕ. Στη συνέχεια του δημοσιεύματος διαβάζουμε με έκπληξη:
Το χορό για την σιωπηρή αυτή διαμαρτυρία, θα τον ανοίξουν οι έγγαμοι ως επί το πλείστον ιερείς και μάλιστα οι πολύτεκνοι οι οποίοι θεωρούν ότι με τη συμφωνία που πάει να περάσει ο Τσίπρας με την ανοχή και την ενθάρρυνση του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου τινάζεται συθέμελα το οικοδόμημα της Εκκλησίας και της οικογενειακής ζωής του εφημεριακού κλήρου.
Σημειώνουμε μόνο πως τα gay pride, οι έμφυλες ταυτότητες, η υιοθεσία παιδιών από gay, η ίδρυση μουσουλμανικού τεμένους, η ίδρυση τμήματος Ισλαμικών σπουδών, ο αντιρατσιστικός νόμος, η νομιμοποίηση των εκτρώσεων, η "εικαζόμενη" συναίνεση στις μεταμοσχεύσεις, το ξεπούλημα της Μακεδονίας, αλλά πάνω από όλα Η ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ που είναι πυρηνική βόμβα της παναίρεσης του Οικουμενισμού στα θεμέλια της Εκκλησίας, ίσως δεν συγκίνησαν τον ευσεβή κλήρο. Και πήραμε την απάντηση από τον κ.Τζούμα
Είναι πισώπλατο μαχαίρωμα της διοίκησης της Εκκλησίας προς τον ιερό κλήρο.
Αν οι Ιερείς της Εκκλησίας της Ελλάδος θεωρούν ακόμη την διοίκηση της Εκκλησίας της Ελλάδος σύμμαχο και αρωγό, ήρθε μάλλον η ώρα της αφύπνισης. Βέβαια ο μισθός είναι το επουσιώδες, γιατί μια ενδεχόμενη επισημοποίηση της Δεσποτοκρατίας, θα αποτελούσε και την ιστορική της ταφόπλακα. Ο Οικουμενισμός εντός των τειχών ποιος θα τολμήσει να σταθεί απέναντι σε αιρετίζοντα Δεσπότη με υπερεξουσίες;  
Αποκαλυπτικός στη συνέχεια ο Τζούμας, ανησυχεί για τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν για την αντιμετώπιση του φαινομένου που αν κλιμακωθεί θα δημιουργήσει εντάσεις.
Δεν γνωρίζουμε αν η ενέργεια αυτή έχει γίνει αντιληπτή στην Αρχιεπισκοπή και τι μέτρα θα ληφθούν για να το αντιμετωπίσουν. Δεν γνωρίζουμε επίσης, αν κλιμακωθεί αυτή η πρωτοβουλία και αποτελέσει απόφαση και κατεύθυνση όλων των κληρικών, γεγονός που θα δημιουργήσει εντάσεις.
Εδώ κρύβεται και η αιτία συγγραφής του άρθρου. εκκλησιαστικοί κύκλοι λοιπόν φοβούνται την αντίδραση των Ιερέων και τον ξεσηκωμό του λαού για μια "λάθος αφορμή"! Μέχρι τώρα η Εκκλησία σιωπά για μια σειρά από πολιτικά, κοινωνικά και εθνικά εγκλήματα που προσβάλλουν τις βασικές αρχές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στη χώρα μας, και ο λαός δεν ξεσηκώνεται, και θα χάσουμε τον έλεγχο για έναν μισθουλάκο; Σε μια γενικευμένη ισοπέδωση της πατρίδος μας, ένας λάθος χειρισμός, αφυπνίζει τον κοιμισμένο γίγαντα, που είναι ο κλήρος και ο λαός. Σαν να ξεσηκώθηκε ο Κολοκοτρώνης γιατί όταν πλήρωσε τον φόρο υποτέλειας στον Τούρκο εκείνος δεν είχε να του χαλάσει πενηντάευρο.  
Το επιμύθιο του δημοφιλούς εκκλησιαστικού δημοσιογράφου, δείχνει και τους ενόχους, αλλά με μαεστρία υποθάλπει τον brand ambassador της οικουμενιστικής λαίλαπας.  
Το βέβαιο είναι ότι η κατάσταση συνεχίζει να βράζει και όσο Τσίπρας και Ιερώνυμος συνεχίσουν να επιμένουν στις απόψεις των σε λίγο θα δούμε τα χειρότερα.
ΕΠΙΛΟΓΟΣ katanixis
ΕΝΟΣ ΚΑΚΟΎ ΜΥΡΙΑ ΕΠΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ! Το θρησκευτικό πρόσωπο της μασονοκίνητης παγκοσμιοποίησης. Η αντίδραση για το έλασσον και όχι για το μείζον είναι θέμα, για  το οποίο οφείλουν να προβληματιστούν και να λάβουν θέση κλήρος και λαός.
Καλή Μετάνοια    
πηγή

1 σχόλιο:

Λωρίτου Ελένη είπε...

Το λειτουργικό μνημόσυνο του επισκόπου διακόπτεται βάσει του 15ου Κανόνος της Α/Β συνόδου μόνο για λόγους πίστεως . Εκτός και άν οι σεβαστοί κληρικοί , που μέχρι τώρα εκοιμώντο τον ύπνον του δικαίου , εάν λέγω ευδοκήσουν νά προτάξουν τά θέματα της πιστεως μπροστά απο τό θέμα της μισθοδοσίας . Δηλαδή μέ δυό λόγια εάν θελήσουν νά επενδύσουν τον απολύτως εύλογο αγώνα για την επιβίωση μέ ένα ιδεολογικό ένδυμα . Αλλιώς η μισθοδοσία και μόνο δεν τους δίνει αυτό το δικαίωμα . Δεν θα ήσαν όμως ήσσονος σημασίας , σπουδαιότητος και αποτελεσματικότητος ένα σωρό άλλα μέτρα , όπως είναι οι κληρικολαικές αντιδράσεις . Όμως οι σεβαστοί μας παπάδες αφού μέχρι τώρα χλεύασαν από άμβωνος τις λαικές αντιδράσεις ως πεζοδρομιακές , τώρα δεν μπορούν νά γλείψουν εκεί που έφτυσαν ! Ο δε άγιος Δημητριάδος που έχει λέβει πείραν του τί σημαίνει αυτό , του τί σημαίνει νά τσιρίζουν στο μεταξένιο αυτάκι του η κυρά Κατήνα , η κυρά Μαρία και η Λωρίτου , το είπε : Δεν θα μπορούμε νά κυκλοφορούμε στο δρόμο .Το είπε το παιδί σε μιά στιγμή κρίσης ειλικρίνειας ! Γι αυτό οι καλοί μας παπάδες , οι παπαδιές , τα παπαδόπουλα , οι επίτροποι και μείς απο πίσω ας παύσουν νά στρατολογούνται απο τους οικουμενιστές επισκόπους , αλλά ας αναλάβουμε έργον ! Ιδού στάδιον !