Κυριακή 12 Αυγούστου 2018

Αυτός ο κύριος τίποτα, που δεν έχει προσφέρει στη χώρα κάτι άλλο πέρα από καταστροφή, και που από την Ελλάδα θα πάρει μόνο δυο μέτρα χώμα για να χωνέψει το σαρκίο του, εγκάλεσε τον πρωθυπουργό για τα συγχαρητήρια που απηύθυνε στην Παπαχρήστου.


Φωτογραφία του Γεράσιμος Γερολυμάτος.Είτε αρέσει σε κάποιους είτε δεν αρέσει, οι τροπαιοφόροι αθλητές ανήκουν στους άριστους. Αυτοί που τα δίνουν όλα, ανάμεσα σε άλλους που επίσης τα δίνουν όλα και βγαίνουν πρώτοι, είναι άριστοι, πως να το κάνουμε; Το ίδιο και με τους αθλητές του πνεύματος, παρόλο που δεν τους τιμούμε όσο πρέπει.

Η Βούλα Παπαχρήστου, σε καιρούς χαλεπούς χάρισε ένα ακόμα χρυσό μετάλλιο στην Ελλάδα. Πρώτη στην Ευρώπη στο Βερολίνο, έκανε όλους τους Έλληνες υπερήφανους. Όλους; Όχι! Εκτός από μερικούς συμπλεγματικούς ανθέλληνες, που έχουν μάθει να μετρούν τα πράγματα με κριτήριο το σπιθαμιαίο ανάστημα τους. Π.χ, ο επονομαζόμενος και ως "σκουλαρίκας" βουλευτής του Σύριζα Κυρίτσης.

Αυτός ο κύριος τίποτα, που δεν έχει προσφέρει στη χώρα κάτι άλλο πέρα από καταστροφή, και που από την Ελλάδα θα πάρει μόνο δυο μέτρα χώμα για να χωνέψει το σαρκίο του, εγκάλεσε τον πρωθυπουργό για τα συγχαρητήρια που απηύθυνε στην Παπαχρήστου. Για αυτόν, με τη μνησίκακη σαν καμήλας μνήμη, που έχει μάθει να διαχωρίζει τους Έλληνες στους δικούς μας και στους άλλους, η Παπαχρήστου είναι μια "ρατσίστρια", μια εθνικίστρια, επειδή έκανε μια ατυχή δήλωση πριν από έξι χρόνια. Της το φυλάει με χολή και δηλητήριο. Τέτοιοι άνθρωποι είναι πολύ μικροί και μίζεροι, είναι χολερικοί και εκδικητικοί, όταν τους δοθεί η εξουσία. Για να ξέρετε τι σας περιμένει, αν ποτέ ο Σύριζα αποκτούσε απόλυτη εξουσία.

«Έχω πει 100 φορές συγνώμη. Τι άλλο να κάνω; Θέλουν να με κρεμάσουν στο Σύνταγμα; Να με σταυρώσουν; Ας με σταυρώσουν… Όλοι κάνουμε λάθη κι έχω μέσα από το λάθος μου μαθαίνω ακόμη. Τότε, ήμουν χάλια με την κριτική. Τώρα δεν με αγγίζει, έχω τη συνείδησή μου καθαρή. Έχω την οικογένειά μου, το παιδί μου. Έχω γίνει μητέρα, είμαι σύζυγος. Αυτούς δεν θέλω να μου πειράξει κανείς. Το παιδί μου είναι το παν και θέλω να το σεβαστούν. Εμένα πια δεν με κλονίζουν».

Ο αθλητής είναι από τη φύση του "εθνικιστής". Αγωνίζεται αντιπροσωπεύοντας μια χώρα, ένα έθνος κι όχι μια πολυεθνική. Αγωνίζεται για τη σημαία του και για να ακουστεί ο εθνικός του ύμνος. Αυτά για τους διεθνιστές τύπου Κυρίτση, είναι ακατανόητα. Αν έχουν μάθει να μισούν τους άριστους, επειδή ξεχωρίζουν με φυσικό και αγαθό τρόπο από τους υπόλοιπους, είναι μόνο και μόνο γιατί οι άριστοι αποκλείουν άχρηστους σαν και αυτόν από το να αναρριχηθούν στην εξουσία. Για να υπάρχουν θέσεις για Καρανίκες και Κυρίτσηδες, πρέπει οι άριστοι να εκλείψουν, ώστε το κενό να καλυφθεί από την ποταπή ανθυπομετριότητα τους. Για αυτό και η Ελλάδα δεν θα ορθοποδήσει ποτέ...
Γ.Γ.Γ

Σχολιο:Ο Κυρίτσης αποτελεί συμπλεγματική,ανοργάνωτη προσωπικότητα,όπως και οι ομοίως φερόμενοι και ομιλούντες.Στην ουσία,αντίπαλός μας δεν είναι ο τάχατες πολιτικός λόγος τους,αλλά παρεκκλίνουσες συμπεριφορές.Όλα αυτά τα άτομα πρέπει να αντιμετωπίζονται σε κωμικό επίπεδο και πλαίσιο.

1 σχόλιο:

Γεωργιος είπε...

Γιατι να παρει δυο μετρα ελληνικο χωμα ? Στην Βουλγαρια για αλλα κολπα.