Τετάρτη 11 Ιουλίου 2018

Ο ΓΑΙΔΑΡΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ


Μιά γελάδα μες τον κάμπο, Σε μιά χώρα μακρινή,
Όλο χάρη κι όλο νάζια, Φόρτωσε και τα παγκάζια,
Έκοψε και το σχοινί.

Εκατέβασε ιδέα , Η γελάδα η τρελή,
Κ είπε νά βρω έναν φίλο, Είτε γάτα είτε σκύλο,
Να γυρέψω συμβουλή.

Βρήκε τότε το γαδούρι, Πού ταν φίλοι καρδιακοί,
Φίλε θέλω να μισέψω, Λέω να μεταναστέψω,
Ως την άλλη Κυριακή.

Του γαϊδάρου στο μυαλό του, Κτύπησαν τα Καμπανέλλια.
Που θα πας κυρά μου τώρα; Μέσα σε μιά ξένη χώρα;
Ξεκαρδίστηκε στα γέλια!!!!!

Άκου γάιδαρε του λέει, Έχω ιδέα φοβερή.
Η ζωή μου είν αηδία, Θε να πάω στην Ινδία,
Εκεί θα είμαι ιερή.

Μόλις άκουσε εκείνος, Τι τού είπε η γελάδα,
Σοβαρέυτηκε αμέσως, Και εσκέφτηκε εμμέσως,
Για να φύγει στην Ελλάδα.

Εβαρέθηκα της λέει, Να τρώω μόνο φασολάδα.
Θέλω να μεταναστέψω, Ωμως πρέπει να διαλέξω,
Ή στην Κύπρο ή Ελλάδα.

Κουράστηκα συνέχεια, Να σφίγγω το ζωνάρι.
Εκεί που ζουν οι πελαργοί, Άκουσα γίνονται υπουργοί,
Ακόμα κ ' οι γα'ι'δάροι.

Αφού εδώ πια δεν έχω, Μοίρα πάνω στον ήλιο.
Ίσως να είμαι τυχερός, μπορεί να γίνω υπουργός,
Στο ζωικό βασίλειον.

Τάζω σε ζώα, και πτηνά, Μέχρι να με ψηφίσουν.
Να γίνω ένας ευγενής, Να διορίζω συγγενείς,
Κι οι άλλοι ας ψοφήσουν.

Κι από το βήμα της βουλής, Εγώ θα κανονίζω.
Για φούμαρα να τους μιλώ, Και παραμύθια θα πουλώ,
Να τους αποκοιμίζω.

Να παίρνω παχουλό μισθό, Να την περνάω φίνα.
Να Πιάννω να νομοθετώ, Χωρίς κανέναν να ρωτώ,
Πως με τα τετρακόσια ευρώ,
Βγάζουν αυτοί το μήνα.

Να κάνω όμορφες δουλειές, Βαθιές να έχουν ρίζες.
Και να τα γράφ ' όλα μπροστά, Να κονομάω ποσοστά,
Κομπίνες και με μίζες.

Και άμα σε τσακώσουνε, Γάιδαρε τι θα γίνει;
Θα χεις μεγάλο καημό, Θα δώσεις τον λογαριασμό,
Και στη δικαιοσύνη.

Κι αμέσως της απάντησε, Βαθιά είσαι νυχτωμένη! !!!!
Πες μου ποιός τιμωρήθηκε; Και πόσο φυλακίστηκε;
Μα τι μου λες καημένη;

Και έτσι τα κατάφερε, Με τ ' άλλα γαϊδούρια.
Και μπήκε μέσα στη βουλή, Για την δική του την βολή,
Και κάνουν όλοι γιούρια! !!!!

Υ. Γ Η πιό πάνω ιστορία, είναι τελείως μα τελείως φανταστηκή, και δεν έχει καμία μα καμία σχέση με την Πραγματικότητα.


ΑΝΔΡΕΑΣ Τ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ 22 / 10 /2017

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Καλό!!!!!!!