Τρίτη 22 Μαΐου 2018

15 σχόλια:

Ευλαλία είπε...

χαχαχαχαχαχα!

Ανώνυμος είπε...

Τρελλέ, απλά είσαι πολύ πειραχτήρι!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ τσαμπουκαλού η μικρή !

Ευλαλία είπε...

Προς 6.38

Για αυτό την αγαπάει κι ο μικρός..του αρεσουν τα δύσκολα!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραίο τά αδελφάκια νά δείχνουν αγάπη μεταξύ τους και στοργή ! Ό.τι καλύτερο για τον άνθρωπο ! Κοίταξέ το πώς ηρέμησε στην αγκαλιά της αδελφούλας ! Δυστυχώς όμως δεν συμβαίνει πάντα .

Ανώνυμος είπε...

Και εγώ σ' αγαπώ !

Ανώνυμος είπε...

Μικρό μου !

Ανώνυμος είπε...

Αγκαλίτσες , φιλάκια !

Ανώνυμος είπε...

Ώχ ! Την έφαγε την μπουνιά ο μικρός !

Ανώνυμος είπε...

Αγόρι μου!

Ανώνυμος είπε...

Δεν κάνει χωρίς λογάκια , χαδάκια , φιλάκια , αγκαλίτσες ....το μωρό μου ....

Ανώνυμος είπε...

Αγάπη μου !

Ανώνυμος είπε...

Άχ ! Τό μικρό μου !

Ανώνυμος είπε...

Θές παιδάκι μου καμμιά ανάποδη ;

Ανώνυμος είπε...

Σού αρέσουν οι καυγάδες βλαμμένο !