Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2017

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΦΗΜΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥ ΕΦΡΑΙΜ ΤΗΣ ΑΡΙΖΟΝΑΣ


Του Παναγώτη Π. Νούνη Ορθόδοξος Θεολογών  

Μόλις πρόσφατα κυκλοφόρησε ένα ερασιτεχνικό αλλά σημαίνον βίντεο  ντοκουμέντο  Ρουμάνου Κληρικού του π. Ματθαίου Βουλκανέσκου (https://ortodoxiacatholica.wordpress.com/) της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς, με μια ολιγόλεπτη σημαντικότατη συνέντευξη, ομολογία πίστεως, του παρά τω πλευρώ του Γέροντος Εφραίμ του Φιλοθεΐτη, του Πνευματικού της Ιεράς Μονής του Αγίου Αντωνίου και ιερομονάχου παπα-Εφραίμ.

Θερμή παράκληση από τους αναγνώστες, να  κατεβάσουν και αποθηκεύσουν έγκαιρα το εν λόγω διαδικτυακό τεκμήριο. Ήδη εντός 48 ωρών, το εν λόγω ολιγόλεπτο βίντεο αναρτημένο από το ιστολόγιο «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ» έχει σημειώσει πεντέ-μιση (5.500)  χιλιάδες επισκέψεις.
Ευχαριστούμε θερμά τους φιλότιμους αναγνώστες μας αλλά υποψιαζώμεθα καθόλου αυθαίρετα ότι παρεπικράναμε εντόνως τους φίλους Οικουμενιστές.
Στο εν λόγω βίντεο παρατηρούμε ότι ο π. Ματθαίος Βουλκανέσκου ρώτησε ευθέως τον παπα Εφραίμ να διατυπώσει μια Εκκλησιολογική και Θεολογική άποψη, μέσα στην θεολογική γραμμή του Γέροντος Εφραίμ, περί της ληστρικής Συνόδου του Κολυμπαρίου. 

Ο Ιερομόναχος Εφραίμ, εφόσον ρωτήθηκε ευθέως και πηγαία, φαίνεται από το εν λόγω βίντεο να εξαίρει εξ αρχής  και να εγκωμιάζει την ορθόδοξη και Πατερική Θεολογία της Εκκλησίας,  και ότι μάλιστα είναι ένα πολύ αναγκαίο συστατικό της Εκκλησίας μας για να κατανοήσουμε τι σόϊ θεολογικά πράγματα παρελάβαμε από τους Αγίους Πατέρες. Με έμφαση μας επεσήμανε ότι η Πατερική Θεολογία είναι η μόνη αληθινή και ορθή θεολογία.
Αφήνωντας έτσι να εννοηθεί, ότι η «νεοΕλληνική Θεολογία» η «Ρωσσική Θεολογία» η «Θεολογία των Παρισίων» κ.ο.κ. είναι σατανόπνευστες θεολογίες, θεολογίες για τα μπάζα.

Ενώ, στα περί της ληστρικής Συνόδου, ο Αριζονίτης μαθητής και πιστός ακόλουθος του Γέροντος Εφραίμ, ο Πνευματικός παπαΕφραίμ, ο οποίος κινείται εντός της αγιοπνευματικής εμπειρίας και βιωτής του αγίου Γέροντός του, μας ετόνισε στο εν λόγω βίντεο, ότι οι Μοναχοί ανησυχούν (και οφείλουν να ανησυχούν) για τις θεολογικές αποφάνσεις της «Πανορθόδοξης Συνόδου». Διότι, ετέθησαν προς συνοδική συζήτηση σοβαρά θεολογικά ζητήματα που απασχολούν την Εκκλησία. Δηλαδή δεν είναι ζητήματα που αφορούν μερικούς δεσποτάδες και θεολόγους, αλλά αφορούν όλο το Βασίλειο ιεράτευμα.

Επίσης, ο π. Εφραίμ από την Αριζόνα μας ομολογεί καθαρά και παραδέχεται, ότι αγνοεί σε βάθος τις ιδιαίτερες λεπτομέρειες περί των πραχθέντων, λεχθέντων και γραφθέντων στα περί της Συνόδου της Κρήτης. Δεν είναι ο μόνος που αγνοεί το όλο παρασκήνιο ή και τα κατά λέξη συνοδικά Πρακτικά.

Προφανώς και σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες που λαμβάνω, το γοερό κλάμα που θα ρίξουμε και η αγάνακτηση που θα μας δημιουργηθεί θα προέλθει από τα διαβόητα «συνοδικά» Πρακτικά του Κολυμπαρίου.

Στο σημείο που θα ήθελα να εστιάσουμε, είναι: στην ορθόδοξη ομολογία του και στην σημαντική παραπομπή του σε πολύ σημαντικές εκκλησιαστικές προσωπικότητες που εκφράζουν τη διαχρονική Αγιοπνευματική Πατερική παράδοση της Εκκλησίας στις μέρες μας. Ο παπαΕφραίμ εξ Αμερικής μας δείχνει τον ορθό δρόμο που πρέπει να πορευθούμε ώστε να αντιμετωπίσουμε ρηξικέλευθα τους διαβόητους Κολυμπαριστές.

Ό παπαΕφραίμ αφήνει να εννοηθεί, ότι, μετά από ελάχιστη στοχευμένη και συγκεκριμένη ενδελεχή επιστημονική του έρευνα, κατέληξε, σ’ ένα πρώτο και προσωρινό θεολογικό συμπέρασμα, ότι: η Σύνοδος της Κρήτης έκανε παρά πολύ σοβαρά θεολογικά σφάλματα!...

Συναφώς, υπάρχει κάποια σημαντική αντίφαση, καθότι οι Προκαθήμενοι που υπέγραψαν τα ληστρικά αποφασισθέντα επικαλούνται την επιφοίτηση (!) του Αγίου Πνεύματος.
Ένας ακόμη πνευματικός κληρικός και δη εξ Αμερικής εντόπισε «θεολογικά σφάλματα», τούτο, είναι ή δεν είναι θεολογική αντίφαση εν τοις σημείοις;
Ένα πράγμα συμβαίνει στην εν λόγω περίσταση: Είτε το Άγιο Πνεύμα ήτο παρόν και φώτισε συνεπώς ορθόδοξα θεολογικά νοήματα τους Προκαθημένους μας, είτε το Άγιο Πνεύμα ήτο ο μεγάλος απών από τη σκηνή του εκκλησιαστικού εγκλήματος, και συνεπώς παρέμειναν αφώτιστοι οι Προκαθήμενοι, και τα έκαναν εν τέλει σαλάτα; Ποιο από τα δύο άραγε ισχύει; Αυτό ειδικά μας το αποδεικνύουν, καθαρά, πλήθος προσυνοδικά, συνοδικά και μετασυνοδικά αντικειμενικά ντοκουμέντα και γεγονότα.

Κατά την εκτίμηση του γράφοντος σ’ αυτό το συγκεκριμένο σημείο, ο π. Εφραίμ μας ομολογεί, με άκρως ευγενικό και διακριτικό τρόπο, ότι η εν λόγω Σύνοδος είναι «ντε φάκτο» ληστρική Σύνοδος με κακόδοξα και αθεολόγητα αποφασισθέντα. Μια ακόμη αντιοικουμενιστική επιβεβαίωση από πνευματικούς ανθρώπους από την έρημο της Αριζόνας.

Και αυτό το θεολογικό του συμπέρασμα το θεμελιώνει ευθυτενώς και με την ευθύνη του ως Πνευματικού πατέρα, κυρίως, επάνω στα αντιρρητικά γραφθέντα, στα αντιαιρετικά λεχθέντα και τα ορθόδοξα πραχθέντα σεβαστών και αξιόλογων σημαντικών εν ζωή θεολόγων της Εκκλησίας της Ελλάδος, όπως λόγου χάριν (αναφέρει ο ίδιος «ον λάϊν» τα επόμενα ονόματα) τον Μητροπολίτη Ναυπάκτου κ. Ιερόθεο Βλάχο, τον Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ, επίσης τον Ομότιμο Καθηγητήν Δογματολόγο κ. Δημήτριο Τσελεγγίδη και τον ιερώς Αποτειχισθέντα και Ομότιμο Καθηγητή Πατρολόγο π. Θεόδωρο Ζήση.
Ο ίδιος ο παπα-Εφραίμ δηλώνει με απλότητα, ότι δεν είναι θεολόγος, δηλαδή δεν είναι απόφοιτος των Θεολογικών Σχολών, και εμμέσως πλην σαφώς ως διακριτικός Πνευματικός της Αριζόνας και γνήσιος μαθητής του αγίου Γέροντος Εφραίμ, μας υποδεικνύει ως καλός οδοδείκτης τον απλανή και ορθόδοξο εκείνο δρόμο, ότι έχει σε ιδιαίτερη εκτίμηση και εμπιστοσύνη τις εν λόγω εν Ελλάδι εκκλησιαστικές προσωπικότητες που και μας παραπέμπει με απλότητα και παρρησία.

Είναι αξιοσημείωτο το γεγονός, ότι ο παπαΕφραίμ από την Αριζόνα, μας παραπέμπει και στο ιερό τέρας της ορθοδόξου Πατρολογίας τον π. Θεόδωρο Ζήση, ο οποίος παπαΘόδωρος διέκοψε ευλόγως και ιεροκανονικώς το Λειτουργικό Μνημόσυνο του Οικουμενιστού Μητροπολίτου της Θεσσαλονίκης. Αν ο παπαΘόδωρος με την ενέργεια της ιεράς Αποτείχισεως πρόκειται να διενεργήσει Σχίσμα και φατρία, τότε ο εξ Αμερικής ιερομόναχος Εφραίμ, γιατί παραπέμπει στο όνομά του και άρα συναφώς και στους ομολογιακούς αγώνες του; 

Μήπως και ο Γέρων Εφραίμ της Αμερικής διενήργησε Σχίσμα και φατρία;

Αυτό το συγκεκριμένο σημείο μπορούμε να το εκλάβουμε και ως ένα θεϊκό γεγονός, δηλ. ένα από Θεού θαύμα, διότι ενώ ο Γέρων Εφραίμ εξαιτίας τινας ανίατης ασθένειας της εκφυλιστικής νόσου από γεροντική άνοια, ο πανάγαθος Θεός μας ομιλεί απευθείας μέσω των καλών και γνησίων πνευματικών μαθητών του.

Τι χρεία άλλων μαρτύρων θέλουμε για να εννοήσουμε το ορθόδοξο και αντιΟικουμενιστικό φρόνημα και τους γνησίους καρπούς του Γέροντος Εφραίμ της Αριζόνας;

Τέλος, να συμπληρώσω ως επιστέγασμα κάτι το σοβαρό, ότι: ο π. Ματθαίος στο ίδιο βίντεο μας επεσήμανε εκείνες τις Εκκλησιολογικές στρεβλώσεις και ανωμαλίες της ληστρικής Συνόδου που αποτελούν μια νεοφανή εκκλησιαστική αίρεση. 

Ο π. Ματθαίος έχει δίκαιο και τον επιβεβαιώνει πανηγυρικώς η αντιΚολυμπαριστική συνείδηση της Εκκλησίας.

Ο π. Ματθαίος μας αποκαλύπτει και μας αποδεικνύει λίαν καλώς την Εκκλησιολογική αίρεση (π.χ. όπως: αλλοίωση του Συμβόλου της Πίστεως, αναγνώριση του ΠΣΕ, αγαστή συμπόρευση και υποταγή με την Οικουμενική Κίνηση, διαστρέβλωση των εκκλησιολογικών ορίων της Ορθοδόξου Εκκλησίας, συσχηματισμό με τις ληστρικότατες Βατικάνειες Συνόδους, εφαρμογή της κακόδοξης δήλωση του Τορόντο, δογματικό μινιμαλισμό/μαξιμαλισμό κ.λπ.) του Κολυμπαρίου  που ταυτίζεται, ισότιμα, με τον Αρειανισμό, τον Νεστοριανισμό τον Μονοφυσιτισμό καθώς και με άλλες καταδικασθείσες και κατεγνωσμένες αιρέσεις.
Ο ίδιος μάλιστα μας παραπέμπει στο επιστημονικότατο (https://orthodoxethos.com/)  θεολογικό εγχειρίδιο του πατρός Πέτρου Χίρς («Η ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΗΣ Β΄ ΒΑΤΙΚΑΝΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ» ή «The Ecclesiological Renovation of Vatican II»), όπου ο τελευταίος, στην εν λόγω σημαντική διδακτορική διατριβή του, μας αποσαφηνίζει άριστα και διεξοδικά, την ιστορική διαδρομή της Βατικάνειας συνόδου και την εν εξελίξει ουσία των ποικίλων γεγονότων που έλαβαν χώρα στο Κολυμπάρι.
Με άκρως αντικειμενικά ντοκουμέντα και έγγραφα του Βατικανού ο π. Πέτρος Χίρς (https://web.facebook.com/frpeterheers) μας αποδεικνύει τον σκοτεινό και υπόγειο ρόλο των Βατικανών Συνόδων όπου θεσμοθετούν αντιχριστιανικώς, τον Οικουμενισμό, στον Παπισμό και στην Ορθοδοξία (αλλοίωση των ορίων της Εκκλησίας) δια μέσω της αιρετικότατης θεωρίας των Ομόκεντρων Κύκλων περί των ελλειπών ή λειψών Εκκλησιών.

Η καλή ομολογία και οι σοβαρές υποδείξεις του πατρός Εφραίμ εξ Αριζόνας εχαροποίησαν την καρδιά χιλιάδων ορθοδόξων. Διότι μια σταγόνα αληθείας κατασβύνει ωκεανούς ψευδολογιών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: