Πέμπτη 12 Οκτωβρίου 2017

 Αποτέλεσμα εικόνας για ασπρομαυρη φωτογραφια νεοι ανθρωποι
Ρωτήστε χίλιους ανθρώπους ποιά είναι η θέση της Εκκλησίας για την ομοφυλοφιλία και τους ομοφυλόφιλους. Θα λάβετε χίλιες διαφορετικές απαντήσεις. Γιατί ο κόσμος βλέπει στην εκκλησία όλα τα συμπλεγματικά απολιθωματικά απωθημένα του.

Η εκκλησία είναι για τον κόσμο ο θεσμός πού συμπυκνώνει όχι τον καλό, αλλά τον κακό συντηρητισμό πού ο καθένας μας διστάζει να εκφράσει.

Αναρωτιέται ο καθένας ποιά θα είναι η στάση της Εκκλησίας απέναντι σε αυτούς τους ανθρώπους. 

Η εκκλησία ζεί και υπάρχει με αυτές τις καταστάσεις δύο χιλιάδες χρόνια τώρα. Ποτέ δεν απέκλεισε, απέπεμψε ή απογοήτευσε κανέναν άνθρωπο και ποτέ δεν είπε ψέματα σε κανέναν για την κατάσταση του. Και πριν τα νομοσχέδια κάποιων σχετικοτήτων(δεν λέω ανθρώπων) υπήρχαν ομοφυλόφιλοι, υπήρχε και εκκλησία. 

Η εκκλησία αγκαλιάζει τον άνθρωπο με τα πάθη και τον βοηθά να τα διαχειριστεί και να απαλλαγεί από αυτά.Δεν μπορεί να οριοθετήσει ο κάθε αλητάκος τί είναι εκκλησία και ποιός ο ρόλος της.

Τώρα, αν με ρωτάτε ποιά είναι η θέση της εκκλησίας απέναντι στους ψηφίσαντες θα σας απαντήσω πώς η εκκλησία εγχείριση αλλαγής προσωπικότητας σε ανθρώπους πού δεν θέλουν να σωθούν δεν κάνει.
Δεν κρατά το κουτάκι με τα μαγικά κόλπα, για να αλλάζει μυαλά σε κανέναν αυτόματα. 
Πώς να αφορίσεις κάποιον πού έχει ξεχωρίσει την θέση του από την εκκλησιαστική ζωή και πίστη. Είναι παράλογο.Οποιος είναι εκτός εκκλησίας μπορεί να αφοριστεί; Εχει αφορίσει την θέση του ο ίδιος.
π.Π.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η Εκκλησία πάντα επιβεβαιώνει τον αυτοαφορισμό των αυτοαφορισμένων. Ποτέ (κανονικά, δηλαδή σύμφωνα με τους ιερούς κανόνες) δεν αφορίζει μέλη της που είναι ενεργά μέσα στο σώμα της. Ο αφορισμός πάντα αφορά τους αυτοαφορισμένους.

Ανώνυμος είπε...

Εαν καποια στιγμη βγει νομοσχεδιο που νομιμοποιει τον φονο η την παιδοφθορα,ηθελα να ηξερα πραγματικα με ολη την καλη διαθεση εαν οι Εκκλ.Αρχες γι'αυτους που προσερχονται στη Θ.Κοινωνια αφοβως και δεν κανονιζονται οπως πρεπει,αν πρεπει να παρει θεση και οχι μονον.
Δια της επιμελειας συνεχως και αδιαλειπτως,σπουδαζει κανεις Ορθοδοξος,τα δογματα απο τους αγιους Πατερες κ βλεπει πραγματικα την διακριση αυτων μεταξυ των παθων και των αμαρτιων,πραγμα που ειναι αρετη δυσκολοκατορθωτη και μονο με την Χαρη Του Θεου ,επιτυγχανονται,επειδη οι Γραφη και οι Κανονες ειναι τεχνη αγια ..
Οχι για να αναγκαστει να μετανοησει επειδη ξεπεσε,αλλα για να βαλει φραγμο στην κατρακυλα και για να σταματησει το φανερο σκανδαλο,επειδη κωλυη τας εντολας Του Θεουκ ετσι αμαρτανουν ολοι,επειδη τους αφηνουν ,ουτε τους παιδευουν,ουτε τους εμποδιζουν,κτου Θεου διακονοι,ενω θα μπορουσαν να εμποδισουν πολλα επερχομενα κακα κ πολλα ναυαγια,με τη σιωπη στην επεκταση της αμαρτιας κ με τις κολακιες στους ψευδοαρχοντες,το μονο που καταφερνουν,την αποστασια.Προσωπικη αποψη;Οχι βεβαια !Το των αγιων Πατερων φρονημα.
Να πως θα φθασουμε να καλλιεργουνται τα κακοδοξα στα σχολεια δια των μεθοδευσεων στα πειραματοζωα προς αποδοχην της πλανης.Ενας λαος με ιστορια,με πιστη,να αρνηθη τον Χριστο δια της επιβολης να διαλυθουν ολοι οι ηθικοι φραγμοι,ολη η Παραδοση.
Τη διαφορα ειχαν οι σοδομιτες απο εμας τους ρυπαρους.
Εαν οι αρχοντες κανουν ετσι κ αντιθετα κ παραβαινουν τον νομο του Θεου,τι θε να κανουν οι μικροι[λεει ο αγ.Νικοδημος].Ο Βασιλεας ειναι φυλαξ του Νομου.Εαν ο αρχω αδικει,πως εγω να μην παρανομησω;
Προχωρημενοι πιο απο τους αγιους στην αρετη βεβαιως βεβαιως ...γιατι οταν μελεταμε τους αγιους κ φυσικα δεν τα γνωριζουμε ολα,σπουδαζουμε τα γραμματα τους εις το βαθος των εννοιων.Και ομιλουν τοσο ανοιχτα για θεματα αμαρτιων και παθων οπου μενουμε με ανοιχτο το στομα και λεμε ποσο συγχρονοτεροι ειναι απο τους τωρινους,οι οποιοι καλυπτουν την μιση αληθεια.
Πως να ιατρευεις πνευματικε με τα βοτανα τα θανασιμα κ συγνωστα αμαρτηματα,τους λογισμους και ολα οσα χρειαζονται και τα επιτιμα ως φαρμακα και που τα επιτιμια ,απ'οτι ειδαμε δεν ειναι μονον η αποχη απο τα Μυστηρια,αλλα και αλλα ωφελημα οπως η αναγνωση της γραφης,των ψαλμων,οι μετανοιες κλπ.

Ανώνυμος είπε...

http://www.romfea.gr/diafora/17528-bouleutis-fthiotidos-stin-ekklisia-tha-pao-giati-den-einai-idioktisia-tis-ieras-sunodou
Να γιατί χρειάζεται ο αφορισμός!