Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2017

Η Θεσσαλονίκη γιορτάζει κάθε μέρα

Αποτέλεσμα εικόνας για μονη αγ θεολογου σουρωτησ 
 
Ζω εδώ και καιρό μακριά από τη Θεσσαλονίκη μου, στη Μάνη. Η πίστη μου, όπως μου την έμαθαν οι δικοί μου δεν είναι η ίδια εδώ. Την ανάγκη για εκκλησιασμό και συμμετοχή στα της ενορίας δεν την αντιλαμβάνομαι το ίδιο. Οι ενορίες δεν είναι γεμάτες τις Κυριακές και δεν νιώθω πως ο κόσμος πιστεύει κι όλο αυτό με θλίβει.
Πέρυσι είχα την ευλογία να συναντήσω στο δρόμο μου μια μοναχή. 5 ώρες καθόταν στο ΚΤΕΛ, στη διπλανή μου θέση. 5 ώρες μιλούσαμε. Φέτος κατάφερα να την επισκεφθώ. Καθίσαμε σε ένα μπαλκονάκι. Εκεί σταμάτησε ο χρόνος με σηματοδότη την απόλυτη ηρεμία. Μιλήσαμε για όλα αυτά που με απασχολούν. Έφυγα νιώθωντας τόσο τυχερή κρατώντας την κουβέντα της: "Εσείς εκεί επάνω στη Βόρεια Έλλάδα είστε τυχεροί. Έχετε πίστη δυνατή γιατί οι προσευχές από το Άγιο Όρος είναι πολύ κοντά σας!"


Αναστασία Χ.Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια: