Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017

Διακοπή μνημοσύνου τα πως και τα γιατί.

Διακοπή από την αίρεση όχι από την Εκκλησία όπως αθεολόγητα επίσκοποι και ηγούμενοι διδάσκουν, αν δεν ξέρουν ας «ξεστραβωθούν» να μάθουν…

3 σχόλια:

Μαρία Π. είπε...

Μια παρατήρηση στον τίτλο του βίντεο: "Αποτείχιση από την αίρεση όχι από την Εκκλησία".

O τίτλος είναι "μισός", είναι λάθος, και οδηγεί σε παρερμηνείες. Είναι ένα ακόμα "σύνθημα" από τα πολλά που κυκλοφορούν και επιτείνουν τη σύγχυση.
Το σωστό είναι "Αποτείχιση από την αίρεση ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ, όχι από την Εκκλησία".

Όπως διατυπώνεται, αν δεν μπει η λέξη "ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ", οδηγεί στην ΛΑΘΟΣ ερμηνεία ότι όλη η Ορθοδοξία είναι μια ακόμα αίρεση, από την οποία πρέπει να φύγουμε για να "είμαστε στην Εκκλησία".Το σωστό όμως [αυτό δηλαδή που λέει και ο Ι.Κ.] αναφέρεται ΣΕ ΑΙΡΕΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ. Τα υπόλοιπα είναι είτε από έλλειψη προσοχής, είτε εκ του πονηρού.

Ανώνυμος είπε...

Μαράκι, εμπνεύσου καλύτερα κάποιον άλλο τίτλο γιατί τώρα πού να απαριθμείς τόσους , καλύτερα κάποιον που να περιέχει αυτούς που ΔΕΝ είναι ,θα ξεμπερδεύουμε καλύτερα ....

Ανώνυμος είπε...


Νομιζω πως εχει δικιο η Μ!
Μπορω να δικαιολογησω την αμαθεια μου , οχι επειδη διελυσε την ασαφεια του 15 Ι.Κανονα της πρωτοδευτερας αγιας Συνοδου,ο ΜΕΓΑΣ ΦΩΤΙΟΣ ,αλλα επειδη ο Ιερος Κανονας εγινε πατεριτσα για να δικαιολογησουν οι αδελφοι μας παλιοημερολογιτες και αποτειχισμενοι τα διαφορα σχισματα τους, και με αυτα ,,,,,,,,αλλοιωθηκε και το νοημα του Ιερου Κανονα.

Δυστυχως βρισκομαστε στο σημειο εκεινο του να χαριζομαστε στη νεα εποχη!

Απ την αλλη κατανοει κανεις πως οι'' φιλοσοφικως αναγνωσαντες'' [[αγιους Πατερες]] ειτε εντος του σκαφους ειτε εκτος,πεφτουν και σε αλλες πλανες χωρις την Ζωη εν αγιω Πνευματι......
Απο το βιντεο,καταλαβαινει κανεις πως το βαθυτερο νοημα αυτου του ιερου κανονα ειναι η επιστροφη καποιου αιρετιζοντος επισκοπου στην εκκλησιαστικη ταξη και οχι στη δημιουργια σχισματος η μιας αλλης εκκλησιας.
Ο Κανονας φερει επανω του μεγαλο βαρος και ευθυνη και αν δεν γνωριζεις πολλα περι ιερων Κανονων δεν μπορεις να προσεγγισεις αυτο το ζητημα γιαυτο ειμαι επιφυλακτικη οχι επειδη αμφισβητω τον Ιερο Κανονα η τους πατερες που ξεκαθαρισαν το ζητημα,αλλα επειδη υπαρχουν ψυχες που βρισκονται σε συγχυση ειτε σε αγνοια κ ακατηχητοι οπως ειναι,θα θεωρουν αλλα αντι αλλων.Βλεπει κανεις οτι και η πραξη γινεται ο διδασκαλος οχι μονον ο κοπος και η Μελετη και οι υποδειξεις των αγιων πατερων.Η καταστασις στην εκκλησια ειναι τοσο οδυνηρη ωστε εχω την εντυπωση πως ο λα-

ος διερωταται βλεποντας τις αποτειχισεις ''εγω ποτε θα εισπραξω την αληθεια;;;''...

Η διακηρυξις καποιας αιρεσεως και η αθετησις των εκκλησιαστικων Παραδοσεων,ειναι το κριτηριο εκεινο που δημιουργει τα σχισματα και τις διαιρεσεις μεσα στο καστρο.
Διοτι ποιος ο λογος να υπαρχουν εριδες,και να σαλευεται η ενοτητα εαν δεν υπηρχαν θεματα πιστεως;
Το ειχε πει κ ο Απ.Παυλος''σας παρεδωσα εκεινο που και εγω παρελαβα''.Α` Κορ 15-3] αλλα δεν το βλεπουμε!

Η μονη απαντηση νομιζω :

Παντος δυνατωτερα εστιν ευσεβεια!πην