Κυριακή, 29 Ιανουαρίου 2017

ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΜΙΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗ ΘΕΤΕΙ Η ΑΓΡΥΠΝΟΥΣΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟΥΣΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ



Του  Λυκούργου Νάνη ,
ιατρού


Μία γνησίως Ορθόδοξη σύνοδος φροντίζει να συντονίσει τις εργασίες της με την πνοή του Παναγίου Πνεύματος.

Μία γνησίως Ορθόδοξη σύνοδος συνέρχεται προκειμένου να οριοθετήσει την Ορθόδοξη Πίστη σε σχέση με την πανσπερμία των αιρέσεων, πλανών και ετροδιδασκαλιών που λυμαίνονται το σύγχρονο κόσμο.

Μία γνησίως Ορθόδοξη σύνοδος δεν διστάζει να κατονομάσει ως αιρέσεις τους παπικούς και τους προτεστάντες και να τους καλέσει στην εν μετανοία επιστροφή τους στη μάνδρα της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας από τον κορμό της οποίας αποκόπηκαν.

Μία γνησίως Ορθόδοξη σύνοδος δεν ευτελίζει κάθε έννοια συνοδικότητος.

Σε μία γνησίως Ορθόδοξη σύνοδο εκπροσωπούνται όλες οι τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες και όχι μερικές.

Μία γνησίως Ορθόδοξη σύνοδος δεν συγκαλείται προκειμένου να εξυπηρετήσει γεωπολιτικές σκοπιμότητες, ούτε επισκιάζονται οι εργασίες της από την καταθλιπτική παρουσία ενστόλων.

Σε μία γνησίως Ορθόδοξη σύνοδο ειναι αδιανόητες "καλλιτεχνικές" εκδηλώσεις που νοθεύουν το Ορθόδοξο Ήθος.

Δεν είναι νοητό, πρωταγωνιστές της προπαρασκευής, της συγκλήσεως και των εργασιών μίας γνησίως Ορθοδόξου συνόδου αλλά και ουσιαστικοί διαμορφωτές και συντάκτες τόσο των προσυνοδικών όσο και των τελικών κειμένων που απευθύνονται συνοδικώς προς το σώμα της Εκκλησίας να είναι πρόσωπα από ετών υπόδικα ενώπιον της αδιαφθόρου πανορθοδόξου εκκλησιαστικής συνειδήσεως. 

Την Ορθόδοξη σφραγίδα μίας συνόδου τη θέτει η αγρυπνούσα και γρηγορούσα εκκλησιαστική συνείδηση που αναλόγως την αποδέχεται ή την απορρίπτει και όχι οι επίσκοποι που τη συνεκάλεσαν και συμμετείχαν σε αυτή.

Από πότε ισχύουν τα αντίθετα;



Αυτά δεν τα γνωρίζουν οι συντάκτες του συνοδικού ανακοινωθέντος; 

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Λυκούργε ,ομολογουμενως δέν διάβασα την εγκύκλιο της Ιεράς Συνόδου και δέν εκκλησιαστηκα σέ ναό που θά μπορούσε να διαβαστει άν διαβάστηκε σήμερα Ο,τι και άν γράφει είναι αναμενόμενο , μπορούμε πλέον να εικάσουμε το περιεχόμενο μιας τέτοιας εγκυκλίου όχι γιατί είμαστε μάντεις ,αλλά γιατί τά έχουμε μάθει πλέον απ'έξω Μία από τά ίδια ! Ο ίδιος αποκρουστικός και αηδής οικουμενιστικός λόγος της ασάφειας ,γενικολογίας , αγαπολογίας ,θολούρας , συστάσεων περί ενότητος , υπακοής και εμπιστοσύνης στους επισκόπους και προς Θεού όχι παραπλάνησης από τους φονταμελιστάς ,αγύρτες , στασιαστάς και υπερήφανους όχι προσχωρήσεις σέ σχίσματα γιατί έξω από την εκκλησία των επισκόπων δέν υπάρχει σωτηρία Αυτό τό μαγαζί προσφέρει την πιό γκαραντί σωτηρία με την βούλλα του επισκόπου Αγίου Ιγνατίου του Θεοφόρου σήμερα , ΄΄εις θέσιν και τύπον Χριστου ΄΄ κ.τ.λ. Η σύνοδος του Κολυμπαρίου είναι απλώς τό επιστέγασμα όλης αυτής της θολολογίας Είναι ανάγκη να εκφραστεί ο καθαρός ευαγγελικός και πατερικός λόγος και η ορθόδοξη εκκλησιολογία Είναι ανάγκη η αγρυπνούσα συνείδηση του πληρώματος της εκκλησίας να ασκήσει τά δικαιώματά της τά στηριζόμενα και οριοθετούμενα από τους Ιερούς Κανόνες της εκκλησίας και να προσδιορίσει την αυτοσυνειδησία της ως σώματος του Χριστού και μόνον και όχι ως υποτελείς εκκοσμικευμένων ρασοφόρων ....

Λ.Ε.