Κυριακή 3 Μαΐου 2015
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ
ΟΤΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗ
αλλά μην νοιώθετε «λύπη»
που αντιγράφουμε τα δικά σας ,
χωρίς να σας ρωτήσουμε...
Για την παράγκα μας
είναι γ ε λ ο ι ό τ η τ α η λεγόμενη
«δεοντολογία περί πνευματικών δικαιωμάτων!»
3 σχόλια:
Να συμπληρώσω μια ακομη σκεψη μου..
Παρακολουθώντας την θρυλικη μπαλαρινα ειχα την αισθηση ότι εβλεπα Αρχαια Τραγωδια!
Αυτό εξηγειται από το γεγονός της λατρείας του Μέγιστου χορογράφου Μωρίς Μπεζάρ για την Ελλαδα την Επιδαυρο το Ηρωδειο που τον ενεπνευσε να δημιουργησει το κορυφαιο του εργο..
Η Ελλαδα σαν κοιτίδα Πολιτισμου αποτελουσε το πρότυπο ολων των μεγαλων της ιστοριας..
Την πρωτη σκέψη μου την εφαγε ο δαίμονας που πληκτρολογούμε για να δειξουμε ότι δεν ειμαστε ρομπότ..
Βεβαίως δεν ειμαστε και τέρατα υπομονής και μνήμης για να θυμομαστε τι γραψαμε σαν πρωτο σχόλιο αλλα ας το προσπαθήσω παλι και ισως, ισως καταφερει να εμφανιστεί!
Λοιπον... Για μενα το μπαλέτο είναι μαγικό ΜΟΝΟ όταν το χορευουν Ρωσοι..
Η Μάγια ή Μαγεία ή Μαγική Πλισετσκαγια σε συνδυασμο με το μουσικο ορχηστρικό κομματι που ξεσηκώνει το είναι μου το Μπολερό του Ραβελ με εκανε για άλλη μια φορα να δακρύσω..
Είναι τετοια η μαγεία που εκπεμπει ο χορός της σε αψογο συνδυασμο με το Μπολερό, που σε βγαζει από τα ορια του υπαρκτου και υλικού κόσμου και σε μεταφερει στον κόσμο του ονείρου και του παραμυθιού..
Η Μαγια Πλισετσκαγια είναι για μένα ο ορισμός του Μπαλέτου και ο
Κυκνος που δεν θα πεθανει ποτέ.
Οσες φορες κι αν το δω η αισθηση και το συναισθημα είναι ακριβως το ιδιο..
Ένα ρεσιτάλ Μπαλέτου με κινησεις ακριβειας και εκφραση ανεξιχνιαστη..
Μια Μονα Λ΄ζα, μια Γκερνίκα, μια Καλλας στην Μηδεια.. δεν είμαι ειδικη μονο εκστασιασμενη..!
O Θεός είθε να τη αναπαύσει την καλή γυναίκα..
Δημοσίευση σχολίου