Πολύ τα πόνεσε τα παιδιά της “Σύναξης” και τους υπόλοιπους ΚΑΙΡΟΣκόπους η παρέμβαση του Αγιορειτη π. Βασίλειου Γοντικάκη εναντίον των Νεοεποχήτικων Προγραμμάτων Σπουδών για το μάθημα των θρησκευτικών που εξεπόνησαν.
Το δε κουτσομπολιό με το οποίο προσπαθούν να εκθέσουν τον π. Βασίλειο ως ανεύθυνο και ασυνεπή, ως άνθρωπο που πέφτει σε παραλήρημα λόγων, που αντιφάσκει με τον εαυτό του, ως “πατροκτόνο” είναι για ανέκδοτο...Οσο για ουσιαστική απάντηση στις θέσεις του Γέροντα ούτε λόγος να γίνεται.
Η επιστολή τους Εδώ
Η παρέμβαση του π.Βασιλείου Εδώ
Είναι σέ όλους γνωστό το μίσος τού Ζηζιούλα πρός το Άγιον Όρος. Τό οποίο διακρίνεται καθαρά στόν τρόπο μέ τον οποίο χειρίζονται τόν έλεγχο πού πραγματοποίησε στα προγράμματά τους ο Αγιορείτης Γοντικάκης. Δέν μπορούν νά κατανοήσουν πνιγμένοι στόν ορθολογισμό τους , στό δίκηο τους, τόν τρόπο ενός χριστιανού.
ΧΑΜΕΝΑ ΚΟΡΜΙΑ.
Ερμηνεύουν τόν τρόπο τού Γοντικάκη σάν απόδειξη τού δικαίου τους. Ποιός φυσιολογικός άνθρωπος μπορεί νά διαβάσει τό πρόγραμμα θρησκευτικών τού παιδαγωγικού ινστιτούτου χωρίς νά πάρει χάπια; Ο Γοντικάκης ρώτησε τούς δικούς του, αυτούς πού εμπιστεύεται. Πραγματοποίησε τήν κοινωνία τήν οποία οραματίζονται. Δέν διακατέχεται από ατομικότητα. Και ο Γρηγόριος Παλαμάς έγραψε τούς πρώτους λόγους "Υπέρ Ησυχαζόντων" χωρίς νά διαβάσει τά κείμενα εναντίον τους. Σιγά τα νοήματα πού περιέχει τό πρόγραμμα. Απλώς ο συρφέτός υπερβάλλει τήν σπουδαιότητά του από κενοδοξία.
Το δε κουτσομπολιό με το οποίο προσπαθούν να εκθέσουν τον π. Βασίλειο ως ανεύθυνο και ασυνεπή, ως άνθρωπο που πέφτει σε παραλήρημα λόγων, που αντιφάσκει με τον εαυτό του, ως “πατροκτόνο” είναι για ανέκδοτο...Οσο για ουσιαστική απάντηση στις θέσεις του Γέροντα ούτε λόγος να γίνεται.
Η επιστολή τους Εδώ
Η παρέμβαση του π.Βασιλείου Εδώ
Σχόλιο:Αυτοί πού
αναγνώριζαν γιά Μάγιστρο τής θεολογίας τόν δαιμονισμένο Αγουρίδη. Αυτοί
πού διαχωρίζουν πίστη καί επιστήμη.
ΟΙ ΓΛΥΦΤΕΣ ΤΟΥ ΖΗΖΙΟΥΛΑ.
ΟΙ ΓΛΥΦΤΕΣ ΤΟΥ ΖΗΖΙΟΥΛΑ.
Είναι σέ όλους γνωστό το μίσος τού Ζηζιούλα πρός το Άγιον Όρος. Τό οποίο διακρίνεται καθαρά στόν τρόπο μέ τον οποίο χειρίζονται τόν έλεγχο πού πραγματοποίησε στα προγράμματά τους ο Αγιορείτης Γοντικάκης. Δέν μπορούν νά κατανοήσουν πνιγμένοι στόν ορθολογισμό τους , στό δίκηο τους, τόν τρόπο ενός χριστιανού.
ΧΑΜΕΝΑ ΚΟΡΜΙΑ.
Ερμηνεύουν τόν τρόπο τού Γοντικάκη σάν απόδειξη τού δικαίου τους. Ποιός φυσιολογικός άνθρωπος μπορεί νά διαβάσει τό πρόγραμμα θρησκευτικών τού παιδαγωγικού ινστιτούτου χωρίς νά πάρει χάπια; Ο Γοντικάκης ρώτησε τούς δικούς του, αυτούς πού εμπιστεύεται. Πραγματοποίησε τήν κοινωνία τήν οποία οραματίζονται. Δέν διακατέχεται από ατομικότητα. Και ο Γρηγόριος Παλαμάς έγραψε τούς πρώτους λόγους "Υπέρ Ησυχαζόντων" χωρίς νά διαβάσει τά κείμενα εναντίον τους. Σιγά τα νοήματα πού περιέχει τό πρόγραμμα. Απλώς ο συρφέτός υπερβάλλει τήν σπουδαιότητά του από κενοδοξία.
Εμείς, παρότι δέν
μετράμε, αποδείξαμε μέ πολλούς τρόπους τήν θεολογική ανυπαρξία τού
Γιαγκάζογλου καί τού συρφετού πού τρώει στό τραπέζι τού Ζηζιούλα.
Έχουμε νά κάνουμε
μία καί μόνο παρατήρηση γιά την εσχατολογική τους θεολογία η οποία
διέλυσε τήν ορθοδοξία. Γιά τα υποκειμενικά τους φαντασιοκοπήματα.
Τό
Πρόγραμμα Σπουδών το οποίο «Δεν βλέπει εχθρούς αλλά μόνο φίλους. Δεν
αμύνεται για να σωθή. Αλλά θυσιάζεται για να σώση όλους. Θεωρεί φίλους
και αυτούς που το σταυρώνουν. Δεν καταργεί εχθρούς γιατί δεν έχει.
Καταργεί την έχθρα. (...) Γιατί η αλήθεια της αγάπης δεν χωρίζει, αλλά
ενώνει».
Είναι ένα
πρόγραμμα τό οποίο αντιπαιδαγωγικά , προσπαθεί στήν πρώτη δημοτικού νά
διδάξει τήν σχετικότητα τού Αϊνστάϊν καί στήν δευτέρα τήν κβαντική
επανάσταση.
Πράγματα τά οποία
αποκτώνται μέ αίμα, υποδύονται ότι τά διαθέτουν εκ κοιλίας μητρός. καί
προσπαθούν νά οδηγήσουν τίς νεαρές ψυχές στόν ίδιο γκρεμό πού έπεσαν κι
οι ίδιοι.
Η ΣΟΦΙΣΤΙΚΗ ΣΑΝ ΘΕΟΛΟΓΙΑ.
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ.
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ.
1 σχόλιο:
-Γλείφτες, Γλείφτες, Γλείφτες!
;-(
Δημοσίευση σχολίου