Επειδή στήν Ελλάδα
βαφτίσαμε τήν γνώμη, γνώση, καί τήν ημιμάθεια ακαδημαϊκή γνώση, άς επισημάνουμε
ότι τό παιχνίδι παίζεται στό μάθημα τών θρησκευτικών, όχι στήν θεολογία ή στούς
θεολόγους.
Η τραγική αυτή
κωμωδία έχει επαναληφθεί καί στό παρελθόν καί μέ τό μάθημα τών αρχαίων
Ελληνικών. Τό οποίο επειδή δέν διδασκόταν σωστά κατηργήθη.
Γιατί μήπως τά
μαθηματικά διδάσκονται σωστά; Μήπως η Ελληνική γλώσσα; Θά τά καταργήσουμε; Ποιός
μαθηματικός γνωρίζει νά διδάξει τήν κβαντική επανάσταση; Καί γι αυτό φταίει η φυσική
επιστήμη;
Υπάρχουν καί εναλλακτικά
συστήματα μαθηματικών. Ποιός απαίτησε τήν διδασκαλία τους;
Τό Πυθαγόρειο
θεώρημα, είναι παληό. Μήπως δέν ισχύει πλέον; Μήπως πρέπει νά τό καταργήσουμε;
Μήπως στό μάθημα
τών θρησκευτικών διδάσκεται η Φιλοκαλία καί οι Λόγοι υπέρ Ιερώς Ησυχαζόντων;
Μήπως διδάσκεται η Κλίμαξ τού Ιωάννου;
Όταν διδάσκεται μιά
ξένη γλώσσα, πχ η Αγγλική. Διδάσκεται μέ ΄τη βοήθεια τού Σαίξπηρ; Διδάσκονται
απλές λέξεις καί εκφράσεις τής καθημερινότητος. Γιατί αυτά τά λίγα πού
διδάσκονται, τά βασικά, σέ όλο τό φάσμα τών μαθημάτων, δέν ονομάζονται κατήχηση
καί αμαυρώνεται μόνον τό μάθημα τών θρησκευτικών; , ώσπου νά εξαφανιστεί, όπως τό
μάθημα τής αρχαίας Ελληνικής, όπως καί τό μάθημα τής Ελληνικής Ιστορίας, τό
οποίο χάνεται στίς ιστορίες τών γειτονικών λαών. Καί η Ελληνική Ιστορία
κατήχηση;
Σέ ποιά θεωρητική
βάση στηρίχτηκε η διάλυση τής ταυτότητάς μας ;;; ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ;
Αγαπητέ
Γιαγκάζογλου, Βασιλειάδη, Σταμούλη, αυτή η αρχή δέν είναι η ουσία τού μυστικισμού;
Τής εκστάσεως; Ποιά παιδαγωγική αρχή επιβάλλει τήν διδασκαλία τής εκστάσεως στίς
βασικές βαθμίδες τής εκπαιδεύσεως;
Δέν κατηγορείτε
τούς φονταμενταλιστές γιά μυστικιστική έκσταση;
Ξέρουμε τί λέμε;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου