Γράφει ο Μέτοικος
Ο Αθηνών Ιερώνυμος δια την «παγκοίνως γνωστήν του ευγένειαν», συναντήθηκε με τον Τούρκο πολίτη και επίσκοπο Αμερικής Ελπιδοφόρο, ο οποίος το καλοκαίρι του 2022 «ενήργησε αυτοβούλως, αυθαιρέτως και αντικανονικώς εντός της Αρχιεπισκοπής του, βαπτίζοντας παιδιά που γνώριζε καλώς ότι δεν ανήκουν εις οικογένεια δεκτή από τα θέσμια της Ορθοδόξου Ελληνικής Εκκλησίας».
Στη
συνάντηση αυτή με τον βλάσφημο επίσκοπο του πατριαρχείου
Κωνσταντινουπόλεως, ο Αθηνών Ιερώνυμος δήλωσε ότι «τα παιδιά των
ομόφυλων ζευγαριών θα βαφτίζονται εφόσον το αποφασίσουν τα ίδια».
Η
δήλωση αυτή ενθουσίασε τον επίσκοπο Πειραιώς Σεραφείμ τόσο, ώστε να
δημοσιεύσει ένα κολακευτικό άρθρο για τον πράττοντα τα αυτονόητα
Ορθόδοξο ιεράρχη.
Κατ’ αρχάς «άγιε» Πειραιώς, η δήλωση του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου που σας οιστρηλάτησε εκπροσωπεί τη γνώμη της Ιεράς Συνόδου;
Το
ερώτημα τίθεται διότι ένας «κακός επαγγελματίας»* του κλάδου σας, ο
Κομοτηνής Παντελεήμων, αντιδρώντας σε δηλώσεις του επισκόπου Ναυπάκτου
Ιερόθεου ανακοίνωσε ότι : «Εμείς δεν αποκλείουμε κανέναν από την
Εκκλησία. Εδώ χωράνε όλοι. Χωράνε όμως εν μετανοία…» και παλαιότερα ο
Λαρίσης Ιερώνυμος που, ακόμα δεν τον πείρε το ποτάμι, είχε υπεραμυνθεί
του νηπιοβαπτισμού που τέλεσε παράνομα στην Ελλάδα Τούρκος πολίτης που
επαγγέλλεται τον αρχιεπίσκοπο Αμερικής λέγοντας ότι: «τα νήπια
βαπτίζονται, [δίχα πομπής και παρατάξεως] χωρίς να ενδιαφέρει εάν είναι
από ομόφυλη οικογένεια»! και, βέβαια, είναι άλλη ιστορία το γιατί σήμερα
συνοδοιπορεί με τον επίσκοπο Αθηνών Ιερώνυμο.
Όμως, «Διερωτάται κάθε εχέφρων άνθρωπος»: Για ποιο λόγο ο επίσκοπος Πειραιώς Σεραφείμ παινεύει τον Αθηνών Ιερώνυμο;
Έβαλε
«πόδι» στη γραμμή αφετηρίας του αγώνα διαδοχής ή θαυμάζει τον τρόπο που
ο Αθηνών Ιερώνυμος αποποιήθηκε τις ευθύνες του ως Αρχιεπίσκοπος για μια
συνολική αντίδραση της Εκκλησίας, επιμερίζοντας τον έμπρακτο τρόπο
αντίδρασης της στο επαίσχυντο νομοσχέδιο για το «γάμο» των κίναιδων και
τριβάδων στους μητροπολίτες;
Που είδε ο επίσκοπος Σεραφείμ «την
σοφίαν… και το βαθυνούστατον του χαρακτήρος» του επισκόπου του «Άστεως
των Αθηνών» και, δεν τον βλέπει το χριστεπώνυμο πλήρωμα ώστε να είναι
«παγκοίνως γνωστός»;
Μήπως στη στάση του στο πούλημα των δικαίων της Μακεδονίας, από το «νέο Σαούλ» Αλέξη Τσίπρα;
Ίσως
στη «σθεναρή» του θέση, όταν ο π.Βαρθολομαίος ανακήρυσσε «εκκλησίες»
όλες τις θρησκευτικές παρασυναγωγές στην κακοσύνοδο στο Κολυμπάρι;
Μήπως στον τρόπο που διαχειρίστηκε την κρίση της πανδημίας κλείνοντας τις Εκκλησίες;
Μη και τάχα στις συναντήσεις του στο παρασκήνιο με τον πρωθυπουργό για το «γάμο των ομοφυλόφιλων, ερήμην της Ιεραρχίας;
«Μπορούν [όσοι υποστηρίζουν με την ψήφο τους] να παραμείνουν μέλη της Εκκλησίας, την στιγμή κατά την οποίαν βυσσοδομούν εναντίον Της και προσβάλλουν κατάφωρα το Δόγμα και το Ήθος Της;» Διερωτάται γενικώς και αορίστως ο Πειραιώς Σεραφείμ. Γιατί «άγιε» δεν προτείνετε στον «σοφό» συνεπίσκοπο σας, εάν όχι τον αφορισμό, όπως έκανε ο π.Βαρθολομαίος στον ορθόδοξο Θεολόγο Νικόλαο Σωτηρόπουλο, τουλάχιστον την επιβολή επιτιμίων, όπως έπραξαν οι άγιοι της Ορθοδόξου Εκκλησίας που τις πράξεις τους ως παραδείγματα ορθοδόξου στάσεως προτάσσετε στην παράγραφο του κειμένου με τον έπαινό σας στον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο;
«Και τέλος, (επιλέγει στο κείμενό του ο Πειραιώς Σεραφείμ) ερχόμενοι στην ορθοτάτη δήλωση του Μακαριωτάτου διά την βάπτιση των τεκνοθετηθέντων από ομοφυλόφιλα ζευγάρια παιδιών, όταν αποκτήσουν συνείδηση του εαυτού των και επιθυμούν να γίνουν μέλη της Εκκλησίας, διερωτώμεθα: δεν κατανοείται ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν μπορεί να ισχύσει ο νηπιοβαπτισμός…»;
Από ποιους επίσκοπε Σεραφείμ δεν «κατανοείται»; Γιατί σκορπάτε αφειδώς ανέξοδους επαίνους, ενώ έχετε άλαλα τα χείλη για τον επιβαλλόμενο δίκαιο έλεγχο επί των προκλητικών και βλάσφημων τοποθετήσεων ιεραρχών πως, και τάχα μου, «Εκ των πραγμάτων ο Θεός έχει δώσει σε μερικούς ανθρώπους να αισθάνονται την έλξη προς το ίδιο φύλο»! και «αγαπάμε την ιδιαιτερότητα» των ομοφυλοφίλων!!!
Μήπως «άγιε» Πειραιώς Σεραφείμ η βάπτιση που τέλεσε εκείνος ο θρασύς Τούρκος πολίτης Ελπιδοφόρος στη Μητρόπολη Γλυφάδας ήταν μια πρόβα, ένα προανάκρουσμα για όσα ζούμε σήμερα και, δυστυχώς γι’ αυτά που θα ακολουθήσουν;
Και
ναι! Επίσκοπε Πειραιώς Σεραφείμ στα τόσα χρόνια που διοικεί την
Εκκλησία της Ελλάδος ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος σωστά τοποθετήθηκε για
δεύτερη φορά αποκλείοντας τον νηπιοβαπτισμό. Θυμίζω, όμως, ότι η Δ.Ι.Σ
υπό την προεδρία του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου για πρώτη φορά αντέδρασε
Ορθόδοξα όταν ο Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίος επιχείρησε με δόλιο
ερωτηματολόγιο να ανοίξει τη βλάσφημη και αιρετική οδό αλλαγής του
τρόπου μεταδόσεως της Θειας Κοινωνίας την εποχή της Πανδημίας.
Φτάνουν
αυτές οι δύο φορές για να συγχαίρετε «εκ προσώπου του ευαγούς Κλήρου
και του φιλοχρίστου Λαού της κατά Πειραιά Εκκλησίας», έναν κληρικό που
σιώπησε και σιωπά αιδημόνως στις δεκάδες προσβολές του Ορθοδόξου
Δόγματος, στη Διαίρεση της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής
Εκκλησίας από τον π.Βαρθολομαίο;
Τα γράμματα ελέγχου των
κακοδοξιών του Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου που έχετε γράψει τα
προσυπόγραψε ο Αθηνών Ιερώνυμος για να είναι άξιος δημοσίου επαίνου;
Όμως,
«άγιε» Πειραιώς Σεραφείμ, γιατί οι πανηγυρισμοί και τα συγχαρητήρια
στον επίσκοπο Αθηνών για το επιτέλους αυτονόητο καθήκον του;
Δεν Ορκίστηκε να Ορθοτομεί το Λόγο της Αληθείας;
*Έτσι σας ονομάζει ο συνεπίσκοπός σας Σιδηροκάστρου Μακάριος.
2 σχόλια:
...ἴσως, οι...πρίγκηπές μας...
(τοῦ ... παραμυθιοῦ τους...)
ὡσεῖ ὡραῖαι κοιμώμεναι, στὰ ... ξυπνητά τους ὀνείρατα...
νὰ ἔχουνε πειστεῖ, πῶς θὰ μᾶς δουλεύουν ἀτελεύτητα,
χωρίς συνέπειες
κι ἔτσι, τό παίζουνε...Χ (χί)...
καὶ...ἄλλοι μᾶς τὰ λένε ἔτσι,
κι ἄλλοι ἀλλοιῶς,
ὣστε τὰ θολοκάναλα, νὰ μποροῦν νὰ σανολογοῦνε καὶ νὰ λένε ...
μὰ...ἡ ἑκκλησία ἀγαπητέ...δὲν ἔχει
μ ί α θέση
ἀλλά... πολλές ...διαϕορετικές ἀπόψεις...
κι ἔτσι... καὶ ἡ πίττα νὰ μένει ὁλόκληρη καὶ ὁ σκύλος χορτᾶτος...
ἄχρι καιροῦ...!
Είναι καλό να ορθοδρομουν οι πάντες!!Χωρις την αγάπη ,δεν μπορούν να γίνουν πολλά πράγματα!!
Ακόμη και οι άγιες Οικ.ΣΥΝΟΔΟΙ,καλουσαν τους αιρετικούς προς νουθεσία και για να ελεγχθη η προαίρεση τους.
Στις δε κατηχήσεις διδάχτηκαμε, ότι μπορεί να φαίνεται παράξενο το να αποτρέπει κάποιος Επίσκοπος κάποιον από το Βάπτισμα,ΟΜΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ επειδή το Μυστήριο δεν είναι μια απλή υπόθεσις και για να μην καταντήσουν οι περισσότεροι όπως τον Σίμωνα τον Μάγο,ο οποίος βαπτίσθηκε αλλά δεν φωτίστηκε,αφου δεν είχε αγαθή προαίρεση ..
Αλλά και οι ανάδοχοι και αυτοι θεωρούνται υπεύθυνοι ,επειδή πρέπει να αποκτήσουν το αρχαίον κάλλος της ορθοδόξου Πίστεως και να ζήσουν εν μετάνοια!
Ετσι μπορούμε να πούμε ότι εκπροσωπούν την βούληση του ανάδοχου τους που είναι νήπιο.Διοτι το θέμα των Μυστηρίων της Εκκλησίας έχει σχέση πρωτίστως με την ΟΡΘ.ΠΙΣΤΗ.
Αντιθετως,όπου υπήρξε δόλος και οχι αυτοπροαιρετη προσφορά του ανθρώπου,τότε το Μυστήριο είναι τετελειωμένο,μένει όμως ανενεργητο.
Η Εκκλησία θεωρεί υπεύθυνο τον ανάδοχο για την συνειδητοποίηση αυτής της ευθύνης και πέρα των υποχρεώσεων έναντι του αναδεκτου του,καλείται να διδάξει την Πίστη στον νηπιοβαπτισθεντα.
Να λέμε να υπάρχει πάντοτε αυτή η διακριτικότητα και βεβαίως δεν ήταν κακό που γράφτηκαν κάποια καλά λόγια γι'αυτη τη θέση που πήρε ο μακαρ.Αρχιεπισκοπος ,έστω και λίγο καθυστερημένα.ΑΛΛΑ ΠΟΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ,ΕΝ ΜΕΣΩ ΠΙΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΣΕΒΕΙΑΣ,ΚΑΙ ΕΧΘΡΩΝ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΑΦΘΡΩΣΕΩΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ;
ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ,μη και καταργηθεί ο γάμος Άνδρος κ γυναικός κ το μυστήριο της Βαπτίσεως τελεσίδικα.
Ένα άλλο που έχω να παρατηρήσω από την πορεία κ την εξέλιξη της Πανθρησκειας είναι ότι όταν αντιδρούμε,τα παίρνουν λίγο πίσω και επανέρχονται δρυμιτερα.
Αυτό το κρυφτουλι δεν μου αρέσει.
Όσο αφορά τους αφορισμούς,το είδαμε και από τους αφορεσμους της Κυβερνησης ..
Αλλά θυμήθηκα κ τον Μάρκιωνα τον αιρετικό,τον οποίον έδιωξαν από την εκκλησία.Αυτος ζήτησε συγνώμη και δεν του την έδωσαν και τότε καταλήφθηκε από έπαρση εναντίον της πίστεως και ΔΙΔΑΣΚΕ πώς η Κ.Δ ΕΙΝΑΙ ξένη προς την παλαιά όπως κ εκείνος που μίλησε σε αυτήν.
Αυτός κ οπαδοί του Μαρκιωνιστες ,απέρριπταν την Ανάσταση και επέτρεπαν όχι μόνον ένα αλλά τρία βαπτισματα κ.αλλες πλάνες.
Για τον μακαριστό ΝΙΚΟΛΑΟ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟ,ΑΥΤΗ Η ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΩΣ ΣΤΕΦΑΝΙ.
Συνεπώς χρειαζόμαστε όλοι σωστή διαχείριση.ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΡΓΟ!
Η πίστη πάει μαζί με την αγάπη ..
Είναι το φως που οδηγεί στη σωτηρία κ στη ΣΥΝΕΣΗ ΟΛΩΝ!
..και αυτό που είπε ο Ησαιας " Εάν δεν πιστέψετε δεν θα συνετισθειτε(ζ6).
Προσωπικά,ακολουθώ τη Μέση Βασιλική Οδό!!
ΕύχεσΘαι!
Δημοσίευση σχολίου