Γράφει ο Μέτοικος
Ο Πατρών Χρυσόστομος έχοντας απωλέσει το «στάθμιον [το] αληθινὸν και δίκαιον», έχει «εν τω μαρσίππω του στάθμιον καὶ στάθμιον» και, εν τη επισκοπή του μέτρον και μέτρον.
Σαν το εκκρεμές του Φουκώ που αποδεικνύει ότι η γη γυρίζει, έτσι και ο επίσκοπος Πατρών Χρυσόστομος ταλαντώνεται ανάμεσα στο διωγμό ορθοδόξων κληρικών και στην ανέξοδη υπεράσπιση των πατρώων δογμάτων, καταδεικνύοντας ότι η «ορθοδοξία του» υπάρχει ανάμεσα στο κανάκεμα των ισχυρών και σε ισορροπίες.
«ἐν πληθούσῃ Ἐκκλησίᾳ» ο Πατρών Χρυσόστομος προέτρεψε με έμφαση νέα ζευγάρια : «Κρατεῖστε ὂρθρια τήν κοινωνία»! ενώ με «λόγον πεπαρρησιασμένον καί μέ ἀκεραία τήν συνείδηση εὐθύνης ἒναντι Θεοῦ καί ἀνθρώπων κατέστησε σαφές… ὃτι γιά τήν Ἐκκλησία, ὁ γάμος εἶναι «Μυστήριον μέγα».
Με ποιον όμως τρόπο τα νέα ζευγάρια θα «κρατήσουν όρθια την κοινωνία», όταν η Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας κ. Κατερίνα Σακελλαροπούλου τα υβρίζει κατά πρόσωπο πανηγυρίζοντας το γάμο των ομοφυλοφίλων και, το τρεις χειρότερο, ο επίσκοπός τους, ο Πατρών Χρυσόστομος παρά τα αντιθέτως λεγόμενά του δεν φαίνεται να έχει «ἀκεραία τήν συνείδηση εὐθύνης [του] ἒναντι Θεοῦ καί ἀνθρώπων» αφού σιωπά σε αυτήν την προσβολή του ορθόδοξου γάμου, το «μέγα Μυστήριον» της Εκκλησίας;
«Ο καιρός δεν είναι για δειλούς και άκαρπους γραφιάδες», βροντοφωνάζει ο ποιητής.
Με «φωνή προφητική [που, όπως υποστηρίζει] ἐπαληθεύτηκε» όταν ο επίσκοπος Πατρών Χρυσόστομος προέβλεπε ότι, μετά το σύμφωνο συμβίωσης θα έλθουν χειρότερα, και ήλθε ο «γάμος» των ομοφυλόφιλων, τώρα και πάλι, ως «χρυσή άρπα εμπνευσμένου προφήτη» χρησμοδοτεί πως «Τά χειρότερα ἒρχονται»!
Τι χειρότερο, όμως, από υπνοβατούντες και σχοινοβατούντες εκκλησιαστικούς ποιμένες;
«Ἐκεῖνο ὃμως, τό ὁποῖο… θλίβει ὃλως ἰδιαιτέρως [τον επίσκοπο Πατρέων], εἶναι τό ὃτι, κάποιοι, στήν Ἑλλάδα, δέν ἐκφράζουν ἁπλῶς γνώμη, ἀλλά «ἀπαιτοῦν» ἀπό τήν Ἐκκλησία νά σιωπήσῃ. Νά μήν ἒχῃ λόγο στά θέματα πού ἀφοροῦν στό Λαό μας, στήν κοινωνία».
Η Εκκλησία «άγιε» Πατρών Χρυσόστομε ως «Μία Αγία Καθολική και Αποστολική», πρέπει ή δεν πρέπει ανυπερθέτως να έχει ενιαίο λόγο;
Εάν και, βεβαιότατα, η Εκκλησία είναι «Μία Αγία Καθολική και Αποστολική» και, οπωσδήποτε έχει ενιαίο λόγο, γιατί ο Πατρών Χρυσόστομος εξανίσταται εναντίον όσων στην Ελλάδα αξιώνουν από την Εκκλησία τη σιωπή της και, δεν διαμαρτύρεται για τα όσα αντιορθόδοξα κηρύσσει ο προσφιλέστατος φίλος του, ο αδελφός του, ο συναγωνιστής του εναντίον των Ορθοδόξων Ουκρανών πάπαΘεόδωρος Β’ Αλεξανδρείας που, «ἐν πληθούσῃ Ἐκκλησίᾳ» κι’ αυτός, δίδαξε για το «γάμο» των ομοφυλόφιλων ότι: «Η Εκκλησία είναι αγκαλιά. Δεν είναι πρωτοδικείο ούτε δικαστήριο. Είναι αγάπη»! Και ως «αγάπη» «δεν κατακρίνει ούτε λέει τη γνώμη της (!), αλλά θέλει να είναι όλοι ευτυχισμένοι όποια κατεύθυνση και αν διάλεξαν»;
Αφού ένας πάπας Αλεξανδρείας, υποστηρίζει ότι «η εκκλησία είναι αγκαλιά, δεν κατακρίνει [και κυρίως] ούτε λέει τη γνώμη της», ο επίσκοπος Πατρών Χρυσόστομος, γιατί εξανίσταται εναντίον αντίχριστων πολιτευτών και διαμαρτύρεται μονόπλευρα;
Βολεύει
η εκ του ασφαλούς επίδειξη αντιστασιακού πνεύματος εναντίον όσων για
ψηφοθηρικούς και αντιχριστιανικούς λόγους νομοθέτησαν τον άθεσμο «γάμο»
των ομοφυλόφιλων;
Γιατί σιωπά ο επίσκοπος Πατρών Χρυσόστομος σε όσα
βλάσφημα, εξόχως αντιορθόδοξα και αντιχριστιανικά είπε ο συνεπίσκοπός
του πάπας Αλεξανδρείας;
Συμφωνεί μαζί του ή, κάνει πως δεν άκουσε τη βλασφημία του πάπαΘεώδορου;
Και εάν δεν άκουσε την ισχνή φωνή ενός πάπα, γιατί σιώπησε στο λόγο του επισκόπου Νέας Ιωνίας Γαβριήλ που «άνοιξε ο ορίζοντας του από τη διδασκαλία των Προτεσταντών και Ρωμαιοκαθολικών καθηγητών του» στο ινστιτούτο του Οικουμενικού Πατριαρχείου στην Ελβετία, στο Σαμπεζύ, σε αυτό το εκτροφείο κακόδοξων επισκόπων και εκκολαπτήριο των Φαναριώτικων κακοδοξιών, όταν υποστήριξε πως : «Εκ των πραγμάτων ο Θεός έχει δώσει σε μερικούς ανθρώπους να αισθάνονται την έλξη προς το ίδιο φύλο»;
Ο φόβος γεννά τη σιωπή του επισκόπου Πατρών Χρυσόστομου σε τέτοιες βλασφημίες ή, πράγματι, «κόρακας κοράκου μάτια δεν βγάζει»;
Έλειπε στα χειμερινά του καταλύματα ο «άγιος» Πατρών και δεν άκουσε τον Αμερικής Ελπιδοφόρο να δηλώνει ότι : «Στη δική μας Εκκλησία δεν θεωρούμε ότι υπάρχει κάποιο κώλυμα για ένα παιδί οποιασδήποτε προέλευσης» προκειμένου να το βαφτίσουμε;
Εάν
άκουσε αυτή την ιταμή προσβολή στα λεγόμενα του Αθηνών και
Αρχιεπισκόπου Ελλάδος Ιερώνυμου πως, η Εκκλησία της Ελλάδος θα βαπτίζει
μετά την ενηλικίωση τα δύσμοιρα παιδιά του «γάμου» των ομοφυλόφιλων,
γιατί δεν αντέδρασε;
Εάν δεν άκουσε, τώρα που το γνωρίζει, τι ακριβώς θα κάνει πέρα από την αιδήμονα σιωπή του;
Τι φοβάται και προτιμά τη σιωπή, από τον «πεπαρρησιασμένον λόγον», το λόγο δηλονότι της αληθείας, ο Πατρών Χρυσόστομος;
«Το φανάρι είναι σβηστό. Μη φοβάσαι τη μουτζούρα.
Φως Χριστού, όσο και εάν προσπαθούν υπό τον μόδιον να θέσουν
θα φαίνει πάσι, εις τον αιώνα των αιώνων!».
Πράγματι, η Εκκλησία, η Ορθόδοξη Εκκλησία επίσκοπε Χρυσόστομε είναι «Θεοΐδρυτος θεσμός», «ὀρθοτομεῖ τόν λόγον τῆς ἀληθείας» και, γι’ αυτό χιλιάδες χρόνια «στέκεται ἡ κολώνα, ὁ στῦλος ὁ ἀκλόνητος αὐτοῦ τοῦ [Ελληνικού] Λαοῦ».
Οπότε, επίσκοπε Πατρέων Χρυσόστομε, σε αυτόν τον «Θεοΐδρυτο θεσμό», πότε «οἴδαμεν ὅτι ἀληθὴς εἶ καὶ τὴν ὁδὸν τοῦ θεοῦ ἐν ἀληθείᾳ διδάσκεις καὶ οὐ μέλει σοι περὶ οὐδενός·[και] οὐ γὰρ βλέπεις εἰς πρόσωπον ἀνθρώπων»;
1 σχόλιο:
...ἀπό ποιμήν
κυνηγός-ἐξολοθρευτής
ἄξιου λειτουργοῦ τοῦ ὑψίστου...
...
...μεταμορφώσεις καρναβαλικές
στὴν πόλη ποὺ τιμᾶ τὴν μασκαράτα μὲ ξέφρενα μουτσουνιάσματα...
κατά τὸν λαόν
καὶ οἱ ἐπικεφαλεῖς του...;
Δημοσίευση σχολίου